Biedronkowe okazje

W Biedronce zawsze można na coś ciekawego trafić
Pełno różnych kosmetyków, promocji znanych firm,
ale i także innych pożytecznych rzeczy

W poniedziałek skusiłam się na cudowna lampkę


jest mega i chyba kupię sobie jeszcze jedna,
bo zamontować obie po obu stronach naszego łoża genialnie by wyglądało, od razu wsadzą się ja do kontaktu, bo jest wtykowa:)


Może być na prostu, zagięciu rożne pozycje :P

Cena 24,99zł

I świetne już w tamtym roku pojawiły się kapcie baleriny,

ale jakoś tak je przepuściłam bokiem, a w tym roku już nie musiałam je mieć i już

wygodne z mikrofibry, wiec cieplutkie i przyjemne w dotyku

Cena: 8,99zł

Oprócz tego zaszłam jeszcze do apteki, bo nowe buty wygryzły mnie nie miłosiernie to kupiłam genialne plastry, jakby nowe nogi mi założyli, bo nic nie było czuć, ze cos mi dolega

I coś na moje przebarwienia, blizny po nie doskonałościach
Zobaczymy czy da sobie rade z moją cerą Pharmaceris krem peelingujacy na noc cena 37,90


Mam nadzieje ze warto, bo firma solidna!

Komentarze

  1. Świetna ta lampka:D
    I ja też noszę te kapcie ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :) no troszkę uzbierało się tych lakierów. A co do Biedronki to ja też często coś tam kupię fajnego :)) Lubię zakupy w Biedronce ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W sensie kolejne kupione opakowanie. I juz zreszta od kogos slyszalam to samo, ze raz mial pachnacy a potem trafil na smierdzący. takze trzeba uwazac :)

    OdpowiedzUsuń
  4. te baleriny dobra rzecz


    http://gumijagoda.blogspot.com/ NN zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadza się Biedronka po prostu się rozwija na maksa i wypuszcza coraz to lepsze rzeczy:) Ucieszyłam się jak dziecko widząc Twoje nowe kapcie czerwone:)) Mam od dziś takie same tylko, że niebieskie hehehe Właśnie zamierzam jutro przedstawić je na blogu:D Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  6. kapciuszki też mam :) lampka świetna, a o tym kremie złuszczającym słyszałam same dobre rzeczy

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty