Czy używanie kremu zwykłego nivea creme może zaszkodzic??


Czy używanie kremu zwykłego nivea creme może zaszkodzic??

Od nie pamiętam kiedy zawsze używałam kremu Nivea! 




 Pewnie niektóre z was tez, ale są i takie osoby, które go strasznie panicznie unikaja,
-  mówią ze to najgorszy krem na świecie,
- tłusta konsystencja,
- źle się rozsmarowuje
- źle się wchłania

Nie którym nasuwa się pytanie czy nie stać cie na inny droższy?
  bo nie oszukujmy się ale
- cena Nivea to 2,99
 - tani tez nie znaczy zły,
- wszędzie dostępny,
- w każdym domu,
- nie uczula,
- wydajny,
-bardzo dużo osób go poleca,
- są i przeciwnicy jak wszędzie
- używają go dorośli i dzieci

dla mnie jest:
- zwykłym kremem
- tłustym, świecę się po nim
- nie nadającym się pod podkład
- źle rozprowadza się
- wydajny
- cena ok 
wiec średni jak dla mnie 2/5

 podobno także sa nim pochodne ropy? Teraz to w każdym jest chemia

czy to prawda? wiecie coś na ten temat? 

używacie tego kremu czy unikacie go?

Komentarze

  1. nigdy go nie używałam, ale nie patrząc daleko - rodzina, przyjaciele , jest wszędzie, więc coś w nim jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten krem znają chyba wszyscy:) Jakoś nie przepadam za nim- chociaż zdarza mi się smarować nim usta w zimie.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja go unikam, mi wcale on nie pomaga

    OdpowiedzUsuń
  4. Swoją drogą spójrz jaką powszechność zdobył ten krem, on kurcze faktycznie jest w każdym domu. Jesli chodzi o Nivea to zgadzam się z Tobą w 100%. Jest za tłusty, zapycha, nie nadaje się pod podkład, dla mnie trochę lipa. Nie używam go osobiście, aczkolwiek mam go w domu:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi zdarza się smarować w zimie nim dłonie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie Cat Eyes jest genialny :) Nie wiem jak z innymi rzęsami ale moje go pokochały :D

    OdpowiedzUsuń
  7. używam, ale pod podkład racja niezbyt się nadaje.
    od soboty zaczynam wykłady kosmetologi może dowiem się czegoś więcej na temat tego co siedzi w tych naszych kosmetykach :D
    Zapraszam do siebie i dodaję do obserwowanych liczę na to samo :) pozdrowionka :))

    OdpowiedzUsuń
  8. on jest super :P Jak mi szkoda jakiegoś kremu drogiego, to nivea się nadaje. Maska na stopy nocą - nivea, maska na dłonie na noc - nivea, przesuszone łyski - nivea, skóra po depilacji - sudokrem lub nivea :P na twarz rzeczywiście się nie nadaje, chociaż w nocy krzywdy też raczej nie zrobi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuję za odwiedziny, dodałam Cię do obserwowanych. :-)


    nałożenie kremu nivea na moją buzię byłoby zabójstwem, nie przeżyłaby tego i odwdzięczyłaby się zapchaniem.
    oj, nie - nigdy.
    ale na przesuszoną skórę - łokcie, kolana czy usta - może być. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja go używam,ale nie na twarz. Stosuję go czasami na suche miejsca takie jak łokcie albo na obtarcia

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja mama używa go od zawsze. Nie tylko do twarzy ale także do rąk i do stóp. Ja używam go jak mam jakiś problem ze skóra np. jak inny krem mnie uczula to ten przychodzi z pomocą.

    http://kosmetykoholizm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja bardzo lubię ten krem. W moim domu rodzinnym zawsze był obecny. W moim obecnym również nie może go zabraknąć. I nigdy mnie nie uczulił, nie zapchał. A moim zdaniem pod podkład się nadaje, tylko trzeba poczekać aż dobrze wchłonie się w skórę i nie można za dużo go nałożyć. Ja go od czasu do czasu w ten sposób stosuje i jest to dla mnie bardzo miła odmiana.

    OdpowiedzUsuń
  13. mój ojciec go używa odkąd pamiętam, czyli minimum 20 lat
    podkradam mu go czasami by czymś mocno tłustym nasmarować dłonie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. tak zawiera pochodne ropy naftowej wydaje mi się,że zaraz praktycznie na początku znajdziemy paraffinum liquidum czyli tzw. olej mineralny ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja go używam od roku . Ostatnio znalazłam watem zatytułowany ''nietypowe zastosowania kremu nivea'' i miałam ochotę napisać ''na twarz w nocy'' bo obecnie jest fala na negowanie jego właściwości nawilżających i właśnie wsmarowywanie go na twarz jest dla całej rzeszy ludzi dziwne. Mi on krzywdy nie zrobił i jako nieliczny nieuczulanie mnie. Uratował trok temu moja buzie po mega wysuszenie uczuleniu przez super bezpieczny krem dzieciecy polecany .. Pomysł by go kupic i smarować na ta chora buzie miał mój mąż i byl to super pomysł.Mam sucha cerę ale rano budzę sie z nawilżona nie tłusta buzia . Ostatnio jednak odstawiłam go na ponad2tyg ze wzg na wprowadzenie kremów na naczynka i juz widzę niedostateczne nawilżenie cery...może nie jest to kosmetyk dla każdego ..ale taki nigdy nie istniał. Ja go polecam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie zawsze pomagał na przesuszoną skórę dłoni. Ostatnio posmarowałam nim na noc zaczerwienione miejsce na twarzy pozostałe po pryszczu i do rana zniknęło. Dodam, że wcześniej próbowałam okiełznać te zaczerwienienia drogeryjnymi specyfikami i efektów nie było widać żadnych.

    OdpowiedzUsuń
  17. Krem nivra to mój ulubiony krem od kilku lat
    Stosuję go też pod makijaż i idealnie się sprawdza

    Musi wcześniej jednak wchłonąć. Polecam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.