Paczka z współpracy:)buty:)

Witajcie

już jakiś czas temu przyszła do mnie paczka z butami z współpracy,
o której pisałam wcześniej
jest mi niezmiernie miło,
bo to moja pierwsza współpraca,
że sobie sama wybrałam produkt
a że nie pierwszy raz mam buty od tej cudownej Pani Moniki:)
to jest to ogromne zadowolenie:)

jest to jedyny sklep internetowy, gdzie mam zaufanie:)
wiec polecam z czystym sumieniem:)
oto moje buciki, które dostałam:)

na nodze prezentują się cudnie, są wygodne:)

i mega kobiece:)

 prawda, że  ładne:)




i dla przypomnienia
tutaj możecie znaleźć buty,
bardzo duży wybór:)

Komentarze

  1. Ładne butki ale raczej nie mój styl.

    OdpowiedzUsuń
  2. każdy ma inny gust:)przecież sie za to nie obrażę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. dokładnie, trzeba uważać na ludzi :( dlatego ja już rezygnuję z wymianek, więcej mam przez to stresu niż to warte

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie nie przypadły do gustu.. Ale najważniejsze, żeby Tobie się podobały:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.