Współpraca Nivea

Witajcie
Już kiedyś wam wspominałam o nawiązaniu współpracy,
ale niestety nie doszło do skutku, 
chyba brak szacunku dla blogerek się pojawia,
totalnie olali i jeszcze twierdzili ze wysłali e-maile
kpina po prostu kpina,

większość firm wogóle nie odpisuje
i tutaj nawet bym się nie spodziewała,
że tak wysoko rangą firmy są po prostu nie zbyt grzeczne!
Ale na szczęście jest pełno firm,

które są miłe i nawet jeśli nie chcą współpracować to podziękują
To się rozumie

Ale do rzeczy najbardziej cieszą z tych z współpracą,
wiec kolejna firma z która nawiązałam miła współpracę
to Nivea,



jak zawsze można na niej polegać i nigdy się nie zawiodłam:)

zobaczcie co otrzymałam do testów:)


Dziękuję serdecznie za zaufanie i docenienie to ogromne wyróżnienie:)

Wiec na dniach spodziewać się możecie opinii:)


Komentarze

  1. Ten kosmetyk po lewo na pewno będzie świetny, bo miałam już parę produktów z tej serii i naprawdę jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i zazdroszczę współpracy. Dziś nabyłam tę pomadkę, którą otrzymałaś. Pachnie cudownie!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super, Nivea to porządna firma, więc dobrze wiedzieć że darzą innych szacunkiem ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. dzisiaj kupiłam sobie ich najnowszą pomadkę, która Ty dostałaś do testowania :)
    też do nich napisałam, może i ze mną nawiążą współpracę :D
    wysłałam niezliczoną ilość maili z zapytaniem o współpracę, a dostałam może 3-4 maile zwrotne... już nie mam do jakich firm pisać :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajne produkty dostałaś do testowania, gratuluję współpracy.

    OdpowiedzUsuń
  6. mniemam, że dostają wiele propozycji współpracy, ale wypadałoby chociaż odpisać. jeszcze jak nie prowadziłam bloga napisałam do firmy o próbki, otrzymałam 3 róże po 1 szt. - chyba dla testów alergicznych ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluje współpracy :) i jeżeli masz ochotę to zapraszam:
    http://agua-y-feugo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję współpracy - ta pomadka jest fenomenalna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Również gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nivea zawsze była konkretna, kiedyś też dostawałam ich kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Żurawina i malina :D hmm kuszące połączenie w tej pomadce ochronnej ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa jestem tej pomadki. Znając życie pewnie ją kupię..

    OdpowiedzUsuń
  13. super, może jak bardziej się wdrążę w bloga to wejdę w jakąś współpracę bo bardzo bym chciała :)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa jestem obu produktów! czekam z niecierpliwością na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję Ci!kocham nivea!

    OdpowiedzUsuń
  16. O, coś dla mnie:) Mam okrutną cerę, więc jestem baaaardzo ciekawa jak działa z Nivei ten peeling i inne w jednym:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję
    jestem pomadki ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  18. super, zazdroszczę, oni mają super produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  19. nic nie poradzimy na brak kultury i dobrych manier u innych osób ;) jak traktują tak wszystkich interesantów to mam nadzieję, że wkrótce zbankrutują :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak kupisz i przetestujesz to daj znać jak się sprawuje:)

    OdpowiedzUsuń
  21. gratuluje - no niektóre firmy tak mają. myślą, że jak są popularne to wszyscy im wybaczą jeśli powiedzą im coś niemiłego . ;// chamstwo i tyle ;p

    OdpowiedzUsuń
  22. to Ci się udało z tą Niveą :D

    OdpowiedzUsuń
  23. po pierwsze całkowicie zapomniałam o tym losowaniu :P a po drugie to do mnie też się nie odezwali...

    OdpowiedzUsuń
  24. napisałam, ale jeszcze nic mi nie odpisali...
    może nas wylosują w następnym miesiącu...? albo jeszcze w kolejnym :P?

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulację! I miłego testowania ;)

    _ http://natalliem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Niestety większość firm olewa te mniej popularne blogi, a odpowiadają tylko tym co mają pełno obserwatorów bo im się to najbardziej opłaca, a przecież wiadomo że każda zaczyna od zera, jeszcze będą się dobijać z przyszłości ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Niedawno kupiłam tę pomadkę! Ale nic nie gadam, bo przecież sama ją za chwilę przetestujesz! ;)

    I gratuluję współpracy. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. też się spotkałam z tym ,że niektóre firmy nie odpisują,pozostaje tylko podejść do tego z dystansem ;))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.