Współpraca z Hean

Witajcie

Pełno opinii już mam przygotowanych
kosmetyki przetestowane
tylko czekają na swoja kolej,

a dziś pochwale się kolejną współpraca
z firmą HEAN


Jestem bardzo szczęśliwa, 
bo jeden kosmetyk genialnie przypadł mi do gustu, 
 że nawet bym się nie spodziewała, 
gdyż na początku byłam zła, że go dostałam,
A wyszło to na dobre:)

A oto co dostałam:
- tusz do rzęs
- eyeliner w pisaku moje cudo:)
- cienie do oczu niebieskie i fiolet


ogromnie się cieszę z kolejnej współpracy
i to że mój blog doskonale się rozwija:)

Dziękuję firmie za uzyskanie szansy i zaufania jakim mnie obdarzyli:)

Opinie niebawem:)

a tutaj małe info, 
gdzie można dostać kosmetyki 
Hean

Komentarze

  1. gratuluję współpracy i zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. woow, gratuluję i bardzo zazdroszczę, u mnie w mieście ta marka jest słabo dostępna ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Owszem, sprawdzałam ;) jest podany adres obok mnie, ale nie ma, w 3 innych tez byłam i tylko jakieś pojedyncze sztuki, ehh..bywa ;P nie można mieć wszystkiego.

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie njalbizszy jest 40km ode mnie:(
    jestem raz na jakis czas w tej miesjcowosci to moze zajde bo naprawde sa to tanie kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie,ale pewnie i tak by się nie zgodzili bo nie mam zbyt wielu obserwatorów...

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulacje! sama jestem ciekawa tych kosmetyków, zwłaszcza pielęgnacyjnych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super gratuluję:)a jak to jest firmy same do Ciebie piszą?

    OdpowiedzUsuń
  9. ooo super paczuszka :) zazdroszcze Ci kochana :):*

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje współpracy, chętnie kupiłabym kilka lakierów tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  11. jasne, z chęcią zaobserwuję. będę też wiazać włosy, może pomoże ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, gratuluję tej współpracy! :)
    Jak szukałam kiedyś sklepów Hean właśnie na tej stronie, to okazało się, że mają bardzo nieaktualne dane. ;/ Do dziś nie wiem, gdzie w Warszawie można kupić ich kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Chodzi Ci o to, że na liście linków nasze nowe posty się nie aktualizują? Miałam nadzieję, że to zostanie szybko naprawione, ale wciąż jest tak samo. Nie mam pojęcia, czym to jest spowodowane. Zaczęło się wtedy, gdy zmieniali interfejs bloggera na nowy. Myślałam, że za jakiś czas się to samo naprawi, ale nic z tego. Nie wiem, co z tym zrobić. Niektórzy też tak mają, bo jak wchodzę na niektóre blogi, to widzę, że mają nowe wpisy, które się na mojej liście linków nie wyświetlają (i odwrotnie - na jego liście linków mój blog ma nieaktualną pozycję). Może jakoś zgłoszę ten błąd, tylko na razie nie wiem gdzie i komu... :(

    Pozdrawiam
    Sol

    PS. Gratuluję nowej wpsółpracy! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. myślę, że to dobry pomysł, szczególnie zimą ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzięki za info, faktycznie miałam tam jakiś link. Mam nadzieję, że po usunięciu będzie OK. Jeżeli jeszcze nie jest, to może zacznie działać, gdy opublikuję nowy wpis. We wtorek pojawi się post z ogłoszeniem wyników konkursu, więc wtedy będzie wiadomo na 100% czy już jest dobrze... :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawa jestem linera w pisaku :)

    OdpowiedzUsuń
  17. też jestem w trakcie testów tego zestawu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja chyba nigdy nie przekonam się do eyelinerów w pisaku, a miałam ich caaaale mnóstwo. ale czekam na opinie :)

    amazed-confused.tumblr.com
    zuza (vintage z mny)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje! Wszystkie produkty są znakomite :)

    OdpowiedzUsuń
  20. super, gratuluję :)) czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Najlepiej chyba zamawiać kosmetyki na ich stronie, bo ja też się naszukałam z marnym skutkiem

    OdpowiedzUsuń
  22. świetnie ! :) fajnie jest testować nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Czekam z niecierpliwością na recenzje! Bardzo lubię tę firme:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję współpracy i czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  25. gratuluję współpracy :)
    widzisz, nie jest tak źle z tymi współpracami-to już Twoja kolejna :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super!!!! Cieszę się, że to wreszcie działa. Nigdy bym sama nie wpadła na to, że trzeba tam po prostu jakiś link skasować... ;) Nawet nie wiem, skąd on się tam wziął, bo ja żadnego nie wpisywałam, a jednak miałam tam wstawiony URL. Dzięki raz jeszcze! :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluje i czekam na recenzje :>

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty