współpraca z WIBO


Witajcie

Udało mi się nawiązać kolejną współpracę z firmą WIBO,
na pewno ją znacie
Firma specjalizuje się w kosmetyki kolorowe
a miedzy innymi lakiery, tusze, eyelinery, cienie, kredki, konturówki
A oto co ja otrzymałam

Nowości „modowe wariacje” 
jedne z limitowanych wersje
w postaci 5 lakierów So matte nail polish


01 pomarańczowy
02 wściekły różowy
03 granatowy
04 pistacja/oliwka
05 szary

Matowe lakiery dostępne w 5 odcieniach
i takie tez tutaj posiadam
Cena: ok.7zł/7ml


limitowane wersje modowych wariacji to:
- So matte
- french duo color
- crocodile skin


Opinia i więcej zdjęć wkrótce
***
Dziękuję serdecznie za zaufanie i obdarzenie mnie szansa
na dalsze rozwijanie się bloga
***
zapraszam Was na nowego bloga marki http://bebeautifulsimply.blogspot.com/

oraz na sama strone firmy wibo

Komentarze

  1. Kolory wyglądają bardzo ładnie ;) będę musiała wypróbować;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje ;) Ile ladnych kolorkow dostalas :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje. Miłego testowania. Sama jestem tych lakierów ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję współpracy ;)
    Ja nie przepadam za bardzo za efektem matowym ale chętnie zobaczę kolory na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne kolorki czekam na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam skórkę krokodyla i szary matowy ;) znaczy, mi on bardziej podchodzi pod brąz ;D Świetna współpraca ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi sie ten szary, ciekawe jak prezentuje się na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo super! gratuluję współpracy :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje! I niecierpliwie czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądają interesująco :). Gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ostatni mi się podoba :)
    gratulacje i miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję współpracy kochana :)) Kolory wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawe są te lakiery jednak nigdzie nie mam do nich dostępu

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale fajna współpraca, zazdraszczam! :) i gratuluję ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję :) Ładnie wygląda ten szary cień, czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. gratuluję współpracy :)) ładne lakierki

    OdpowiedzUsuń
  17. niestety nie mam Rossmana w okolicy, najbliższy jest ok 50 km od mojej miejscowości ;-(

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję współpracy :) kuszą mnie te nowe lakiery :D

    OdpowiedzUsuń
  19. o kurcze :) przecudowne kolory lakierów !! :) czekam na recenzję!!:)
    u mnie nowa notka :*
    obserwujesz już mnie? ja dodaję koniecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję współpracy, czekam na pierwsze recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne lakiery, czekam na recenzję.
    I gratuluję współpracy:)

    OdpowiedzUsuń
  22. O, mnie ciekawi wściekły różowy:)
    Jakie trzeba spełnić warunki by nawiązać współpracę?

    OdpowiedzUsuń
  23. Great colors, I prefer the n. 1 and also the pink one cause I am a lover of pink !
    my Chanel & Too Faced Giveaway !
    Follow Fashion and Cookies

    OdpowiedzUsuń
  24. ładne kolory, czekam na recenzję;]

    OdpowiedzUsuń
  25. Pewnie trzeba mieć tematyczny blog, wyłącznie o kosmetykach, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratulację współpracy:-))te maty z wibo są ładne czekam na recenzję:-)))*

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję! Ale Ci zazdroszczę takiej współpracy:)

    OdpowiedzUsuń
  28. z wibo uwielbiam róże :)gratuluję również !

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję ;) pokaz jak wygladaja na pazurkach !

    OdpowiedzUsuń
  30. Ta firma ma fajne błyszczyki xd

    OdpowiedzUsuń
  31. mam ten szary, jest ok ale bez rewelacji.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.