współpraca Jadwiga

Witajcie
jakiś czas temu nawiązałam kolejną współpracę
z polska firmą kosmetyków naturalnych
na stronie możecie poczytac o samej firmie 
nie będę tutaj kopiowac tego

Marka posiada kosmetyki do cery:
- normalnej
- tłusta i trądzikowa
- sucha i wrazliwa
- i ogólnie kosmetyki do ciała

Marka posiada także swój klik do sklepu na stronie
Jeśli cos potrzebujecie to zapraszam

w skład mojego zestawu, który otrzymałam do testowania wchodzą:
- krem półtłusty z biolipidami
- mleczko kosmetyczne
- papka do cery trądzikowej x 3
- krem matująco-antybakteryjny x 4
- naturalny peeling z mikrocząsteczkami wosku jojoba x 4
- cudny kalendarz na rok2012 na biurko:)
oraz materiały ulotki na temat produktów Jadwiga



Dzieki uprzejmości Pani Anny mam okazje testować kosmetyki tejże firmy
Dziękuję serdecznie za udostępnienie mi materiałów, próbek i kosmetyków

Jest to naprawdę dla mnie ważne gdyż uzyskałam wielkie zaufanie jakim mnie obdarzono
Dzięki temu mój blog prężnie się rozwija:)


Zapraszam również do konkursu organizowanego przez markę
 
Brak Ci pomysłu na prezenty dla najbliższych?
Zaproponuj swoje hasło reklamowe dla firmy JADWIGA!
Trzy najbardziej oryginalne, identyfikujące markę slogany, zostaną nagrodzone zestawami kosmetyków Jadwiga o wartości ok. 200 zł!


Zestawy składają się z :
- maseczki bionawilżającej 50 ml
- papki do cery trądzikowej 30 ml
- żelu oczyszczającego do cery suchej i wrażliwej 200 ml
- kremu bionawilżającego 50 ml
- peelingu enzymatycznego 50 ml
- balsamu do rąk 160 ml
- olejku jojoba 18 ml
- kremu półtłustego 50 ml

Zgłoszenia prosimy przesyłać mailowo na adres anna.stankiewicz@jadwiga.eu wraz ze swoim imieniem i nazwiskiem, adresem i numerem telefonu do dnia 12.12.2011r.!

Życzę powodzenia!

a wkrótce recenzje...

Komentarze

  1. Gratuluję współpracy. Ja z Jadzi zasadzam się na puder :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję współpracy! Sama bym z chęcią przetestowała ich produkty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję współpracy :) w sumie średnio znam tą firmę :P

    OdpowiedzUsuń
  4. No oczywiście dla mnie ciekawe coś do trądzikowej:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stronka jest darmowa :) Z takich jest jeszcze tynt.com - także darmowa, ale ta, którą podałam jest lepsza :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Teraz powinno być dobrze - w każdym razie statcounter.com :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To świetnie - stronka jest po angielsku, ale wszystko klarownie wytłumaczone i łatwo wszystko odnaleźć - a jest co :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zarejestrujesz się na tej stronie, to automatycznie założy Ci tam konto, na którym będziesz mogła sprawdzać statystykę. Oni tam piszą wszystko jak zrobić krok po kroku, wkleisz kod html do swojego bloga i potem już będziesz mogła się logować na konto na statcounter. com i tam sprawdzać. Kliknij demo na stronie i zobaczysz jak to wszystko wygląda po zalogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem czy będą zainteresowani, bo mój blog to typowo paznokciowy ale spróbować można; pisałam ostatnio do kilku firm lakierowych ale zero odzewu.

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluje :) ciekawią mnie kremy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluję współpracy :-)
    ciekawi mnie mleczko

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa współpraca, gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję tak fajnej współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje, bardzo dobra firma!

    OdpowiedzUsuń
  15. gratuluję kolejnej współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pharmaceris jest na mojej liście zakupowej, jeszcze nie wiem kiedy go zakupie ale kiedyś na pewno.

    OdpowiedzUsuń
  17. również gratuluję współpracy!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pharmaceris do tanich marek nie należy ale jest to marka polska. Ogólnie marki apteczne to tanie nie są, przynajmniej jakie ja znam, kupując kilka produktów czasami nieźle można opróżnić portfel.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.