Współpraca Pachnąca szafa

Witajcie
Ostatnio początek weekendu zapowiada się u mnie kolejna paczką
czyli współpracą,
I tak co tydzień, więc to już taka tradycja:)
jak to uroczo, gdy ktoś odpisze,
a jeszcze milej, gdy korespondencja jest cały czas....
napotykasz w e-mialach się na cudownych ludzi, oby takich więcej,
tego też i Wam życzę kochane blogerki:)

Moja kolejna współpraca to pachnąca sprawa:)


Cudne zapachy działające nie tylko na ciuchy, szafę,
ale także i na zmysły

Oto co dostałam dzięki uprzejmości przewspaniałej Pani Izabeli:)

- 3 saszetki zapachowe do pudełek, nawet szafy:)
- pachnące pastylki do odkurzacza
(dziś już je testowałam, wessałam do odkurzacza a z niego wydobywał się cudny zapach lawendy, zamiast dennego zapachu kurzu, polecam)
- świetna mydelniczka „z dziurkami”
- krem do twarzy odżywczy 3 zboża NATURA OFFICINALIS


Więc takim zapachowym akcentem zapraszam Was
na stronę pachnącej szafy
gdzie możecie poczytać ile to wspaniałości na Nas czeka

Produkty pachnącej szafy możecie zakupić w Rossmanie

Macie może już jakieś produkty pachnącej szafy?
Czy dopiero planujecie zakup?
Bo ja polecam

Komentarze

  1. Miałam kiedyś saszetkę do pudełka z Pachnącej Szafy. :)
    Mogłabyś mi może powiedzieć na który z e-maili pisałaś w sprawie współpracy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo za odpowiedź. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no to super mi na razie proby wspolpracy nie ida za bardzo...chyba za malo obserwatorow...

    OdpowiedzUsuń
  4. ja używałam kilka razy ich saszetek, spreju do pomieszczeń, pastylek do odkurzacza - pachnie ładnie, ale wg mnie są to nietrwałe buble - zapach utrzymuje się bardzo krótko :(
    Nie sprawdziły się ani w samochodzie, ani w garderobie.. lipa

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już od dłuższego czasu jestem fanka Pachnącej szafy. Regularnie zaopatruję się w pastylki do odkurzacza i zapachowe saszetki do torebki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem tego kremu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne rzeczy ale czy długo pachną takie saszetki?ciekawi mnie to bo te z biedronki nie pachną po miesiącu

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie wypróbowałabym tych produktów :) A zakupić wyłącznie w Rossmanie? bo niestety w pobliżu nie mam tej drogerii
    Gratuluje współpracy :*

    OdpowiedzUsuń
  9. w tamtym roku kupiłam taka duza saszetke z Biedronki i miala bardzo intesywny zapach, a dzis poszłam sprawdzic czy pachnie w szafie unosi sie lekki zapach:) mozna powiedzieć wow:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wera super, gratuluję współpracy :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. oo super :) gratuluję, chciałabym wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam Pachnącą szafę i ich wkłady do torebki, naprawdę pachnie super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. you might also like nie dodaje sie z bloggera, ale zobacz sobie np u mnie- pod obrazkami jest napis "LinkWithin". Kliknij w to i tam masz krok po kroku co musisz zrobić. Tam wpisujesz gdzies adres swojego bloga, ustawiasz ile chcesz miec okienek, wpisujesz maila i zatwierdzasz. powinno zadziałać :) spróbuj

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie zakipię sobie ten krem do twarzy, produkty wyglądają uroczo :)


    ZAPRASZAM: marikape.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję współpracy. :)
    Ja niestety jeszcze z nikim nie współpracuję.
    Mój blog ma 148 obserwatorów, a więc to nie jest dużo :(.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam saszetki do szafy - strasznie je lubię, już od dłuższego czasu je kupuję :) Ciekawa jestem tego kremu do twarzy, bo nawet się nie spodziewałam, że mają jakieś kosmetyki! Czekam na recenzję ;)

    Pozdrawiam i przy okazji zapraszam na moje świąteczne rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję współpracy. Mam w torebce jedną saszetkę ten firmy.

    OdpowiedzUsuń
  18. miałam kiedyś saszetkę zakupiona w rossmannie i nosiłam ją jako zapach do torebki. polecam

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję współpracy! :) Widziałam ich produkty w Rossmannie, ale żadnego nie miałam.

    P.S. Zmieniłam zasady mojego rozdania, nie będzie losowania, więc nie trzeba dawać notki na blogu, żeby zwiększyć swoje szanse. Jeśli chcesz, możesz zajrzeć: http://siuzdakowa.blogspot.com/2011/12/zamiast-rozdania-konkurs.html

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję:)

    zapraszam do mnie na rozdanie do wygrania 100zł
    www.styliowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulację współpracy:))ja jeszcze nic nie miałam z pachnącej szafy może kiedyś wypróbuję coś jak polecasz:))

    OdpowiedzUsuń
  22. mam takie saszetki powieszone w szafie...na początku były intensywne, ale po kilku tygodniach zapach znikł;( troszkę byłam zawiedziona, no cóż nic nie jest długowieczne...

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluje i zazdrosne. Super rzeczy dostałaś ! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. gratulacje :) fajne rzeczy dostałaś

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty