Z miesięcznego losowania

Witajcie


W rozdaniach zawsze mam pecha i nigdy nic nie wygrałam,

A tutaj niespodzianka...
ostatnio przyszła do mnie wiadomość, że cos tam dostane
całkiem zapomniałam,
że wzięłam udział w  comiesięcznym konkursiku u Anikowej http://anikowa101.blogspot.com/ 
zapraszam na jej bloga

dostałam pełno próbek, super kosmetyczkę, której już nie mam,
 bo teściowej się spodobała na małe dodatki, 
brokatu tez już nie ma na zdjęciu,
 bo wykorzystałam do ozdób świątecznych


Matko nie spodziewałam się tyle dziękuje kochana,
naprawdę to miłe:)
nie jest to wielka wygrana z rozdań, 
ale każda cieszy:)

Komentarze

  1. Gratulacje! W takich rozdaniach naprawdę warto brać udział - ja już wygrałam dwa razy - raz konkurs na blogu a raz na schaffashoes. Konkursy to świetna sprawa :D
    próbek naprawde dostałas mnóstwo!

    H.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, gratuluję. Świetne nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję!
    też nigdy nic nie wygrałam ale 'tchnęłaś' we mnie wolę wali i wiarę w to, że kiedyś się uda ;d
    mnóstwo tego masz ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. No widzisz :) na każdego przyjdzie czas na wygraną :) gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje! :) nie wiem, czy widziałaś u mnie na blogu konkurs, do wygrania zestaw OPI, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wygranej:) Będziesz miała co testować:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Ci bardzo, chciałabym aby tak się stało. Tobie też na pewno się odmieni na lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale niespodzianka ;-) gratulacje,

    OdpowiedzUsuń
  9. Pharmaceris T, Sebo - Almond Peel 10%
    tego używałaś?:> czy 5%? jak efekty : )

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej ile próbek. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ` wOw! dużo tego dostałaś . XD
    ` gratulacje ^^


    ` Wesołych . ; *

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wygranej, fajne te próbki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję, ja też jeszcze nic nie wygrałam może i mi się niedługo poszczęści :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nigdy nic nie wygrałam :c
    U nas notka o tym, jak łatwo zdobywać bony na zakupy! Zapraszam! : *

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej, zostałaś otagowana! Zapraszam http://coconutlimee.blogspot.com/2011/12/tag-lakieromaniaczki.html Mam nadzieję, że sę przyłączysz do zabawy :)) Chętnie poczytam odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. no i widzisz, jednak nie masz az tak wielkiego pecha ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Zostalas przeze mnie otagowana, zapraszam do zabawy ;) http://kamakosmetoholiczka.blogspot.com/2011/12/tag-lakieromaniaczki.html

    OdpowiedzUsuń
  18. wow troche tego jest
    Wesołych Świąt życzę

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobrze, że przesyłka dotarła. Cieszę się, że coś nie coś przypadło Ci do gustu.
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty