Nowe współprace: Flos-lek, Virtual, Sklep nocanka.pl

Witajcie

Dziś w wielkim skrócie jak obiecałam Wam,
że poniedziałek zaczął się od przesyłek tak też było

Z chęcią i wielką radością po raz kolejny chce Wam
przedstawić firmy kosmetyczne, z którymi nawiązałam współprace

Zacznijmy od pierwszych przesyłek:

Dzięki uprzejmości prze miłej Pani Elżbiety otrzymałam:


- krem nawilżający naturalne piękno
- krem wzmacniający naczynka naturalne piękno
- żel do powiek i pod oczy ze świetlikiem i herbatą
- krem punktowy wybielający przebarwienia i piegi white&beauty
- tonik  wybielający przebarwienia white & Beaty
- wazelina kosmetyczna do ust & ochronna lip care pomarańczowa
- krem do rąk i paznokci hand care
- balsam do zmęczonych stóp i nóg Dr Stopa
- sól cynamonowa do kąpieli stóp rozgrzewająca do zziębniętych stóp Dr Stopa
- próbka program antybakteryjny Anti Acne – ideal skin make-up matuje skórę
zapraszam serdecznie na stronę:

producent Joko Cosmetics


Dzięki uprzejmości prze miłej Pani Iwony otrzymałam:


- rozświetlający puder sypki Rock me baby odcień 143
- cienie do powiek  Rock me baby odcień 135
- błyszczyk do ust rock me baby 144
- lakier do paznokci street fashion vinylmania pretty woman 98
zapraszam serdecznie na stronę firmy
oraz fan page na fb
http://www.facebook.com/pages/Virtual-kosmetyki/197588836963669

3. Pierwsza współpraca ze sklepem z drogerią internetową nocanka.pl


dzięki uprzejmości sklepu mogłam sobie wybrać dowolne kosmetyki,
oto co wybrałam:


- dwufazowy płyn do demakijażu oczu i twarzy Astor
- lakier do paznokci Salwy Hansen 05 white tip
- korektor loreal true match super- blendable concealer
zapraszam serdecznie do sklepu
potrafią zadbać o klienta, odpowiadają na każde wiadomości, sugestie, a przesyłki są ekspresowe, wręcz z prędkością światła, polecam naprawdę drogeria internetowa warta polecenia!

Dziękuję serdecznie każdej firmie z osobna 
za otrzymane kosmetyki do testowania
Jestem Mega zadowolona!


I na dziś to wszystko 
prawda, że świetne współprace i ciekawe kosmetyki?

dodam, że w kolejnych dniach szykują się następne, więc to nie koniec
A teraz zabieram się za pisanie po mału recenzji nie tylko tych, 
ale i z wcześniejszych współpracy, bo terminy gonią!

Komentarze

  1. gratuluję współprac i czekam na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. tak świetne rzeczy do recenzji dostałaś ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Sól to stóp mam i bardzo fajny ma zapach.Jednak co do działania to robi to samo co inne tańsze sole.Ale dla zapachu warto kupić

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję:))
    Czekam na recenzję:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję współpracy i zazdroszczę :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję. Może mi również kiedyś uda się nawiązać jakąś współpracę. ;) Produkty bardzo ciekawe. Czekam na recenzje. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. oo duuzo tego ;) z chęcią dowiem się więcej o kosmetykach flos-lek

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow. Paczka z Flosleku powala na kolana:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję kolejnej wpsolpracy :) czekam na nowe recenzje, szczegolnie produktów Dr Stopa!

    H.

    OdpowiedzUsuń
  10. jejku jakie wspaniałe współprace, gratulacje! ja mam z FlosLeku krem White&Beauty, ciekawe jak Ci przypadnie do gustu ta seria:)

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluję :) też kiedyś chciałabym nawiązać jakąś współpracę, ale nie wiem jak się do tego zabrać, a poza tym moj blog jest świeży więc wydaje mi się że nie mam na co liczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję aż 3 współpracy jednocześnie! I czekam na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę, że będziesz miała co testować i doczekałaś się kremu na przebarwienia:) Jestem ciekawa jego recenzji:)

    OdpowiedzUsuń
  14. również gratuluję, wiele fajnych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Flosek nie oszczędzał!
    Gratuluję współpracy i czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie oszczedzal tez przy okazji akcji Dekalog Zdrowej Skory :) dostalam cale pudlo probek do przetestowania :-) Fajna akcja, ciekawa jestem wynikow

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo...WOW już dostałaś, ja czekam na swoje

      Usuń
    2. dostalam bo jakos zaraz w pierwszych dniach akcji sie zglosilam :-)

      Usuń
    3. zaraz na poczatku akcji sie zglosilam, a pewnie tyle osob sie zglosilo ze sie nie spodziewali i pakuja, pakuja, pakuja.....

      Usuń
    4. to fajnie gratuluję!
      ja niestety nie dostanę:(

      Usuń
  17. gratuluje współpracy! niezła paka od flos-leku :)

    OdpowiedzUsuń
  18. O Ty szczęściaro :D wszystkiego bym chętnie wypróbowała :D:D

    OdpowiedzUsuń
  19. gratki! Floslek też będę testować :)

    OdpowiedzUsuń
  20. wow wow! :d ile dobroci:) gratuluję :)
    pozdrawiam
    w wolnej chwili zapraszam http://sunshine12153.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty