Współpraca Elf Kosmetik

Witajcie

Uwielbiam paczki, przesyłki i wszystko co przynosi kurier lub listonosz:)
Kolejna paczka (po dość długiej przerwie) przyszła do mnie, aż z Niemiec
od firmy ELF Kosmetik
nie spodziewałam się, że w ogóle coś przyjdzie, a już tym bardziej, że z zagranicy:)
Więc jest to moja pierwsza współpraca zagraniczna.


A zobaczcie co otrzymałam w ramach współpracy do testów:)








- pędzelek do różu Anglez blush brush, 
ma bardzo miękkie włosie
















- róż - elf Blush- fushia fusion 
- piękny róż z drobinkami, jest idealny









- wizytówkę firmy, a z tyłu lustereczko, bardzo fajnie pomyślane:)



Zapraszam serdecznie na stronę firmy.


Pewnie ciekawe jesteście różu?

Dziękuję serdecznie firmie za udostępnienie mi kosmetyków,
materiałów do przetestowania.

Komentarze

  1. Gratuluję współpracy, pomysł z lusterko- wizytówką świetny, na pewno nikt takiej wizytówki nie wyrzuci:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje współpracy :) Ja czekam z niecierpliwością aż ktoś się skusi na współpracę ze mną :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Jasne, ze jesteśmy ciekawe:) Pędzel też wygląda bardzo ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję współpracy i czekam na recenzję różu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne jest to lusterko. Różu nie używam, ale pędzel wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję współpracy. Ciekawa jestem tego różu.

    OdpowiedzUsuń
  7. oo super gratuluje mi sie chyba nigdy nie uda nawiazac wspolpracy;) roz swietny

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję :) Fajne kosmetyki :) Też róż jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na recenzję :) Gratuluję współpracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. super, gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. tak, ja jestem bardzo ciekawa różu :) dawaj szybciutko recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulację!!!
    Pędzel super!
    Jestem ciekawa tego różu:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje współpracy :) Mnie niestety listonosz omija :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale niespodzianka ;)
    Czekam na recenzję różu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę i gratuluję wspólpracy:)
    Z niecierpliwością czekam na swatche i opinie o różu. Większość dziewczyn bardzo sobie je chwali.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak wy to wrobicie z tymi współpracami??
    ciągle tylko o nich czytam;] zazdroszczę:]

    OdpowiedzUsuń
  17. Czekam na recenzję różu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Otagowałam Cię. Jeśli masz ochotę, zapraszam do zabawy: http://lissaikosmetyki.blogspot.com/2012/01/tag-nasze-ulubione-seriale.html
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny odcień tego różu! :D Chcę go oczywiście zobaczyć na policzkach ;) Fajny zestaw Ci dali ;) Gratulacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. wow, super produkty dostałaś

    OdpowiedzUsuń
  21. gratki! obecnie testuję pędzel do pudru ELF, ale używam go w troszkę innym celu ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. o zazdroszcze pędzelka i różu!!

    OdpowiedzUsuń
  23. takiej współpracy tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  24. no no, gratuluję i zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ojj ale zazdroszczę możliwości przetestowania takich kosmetyków :)
    Oczywiście najbardziej spodobał mi się róż :P

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję. e.l.f. to fajna firma. A dodatkowo jak się coś spodoba, to przynajmniej przeciętnego zjadacza chleba na to stać :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Takie odcienie różu pasują do mojej cery i dobrze się w nich czuję:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty