Współpraca Hean - po raz drugi!

Witajcie

Z wielką radością chce Wam przedstawić znaną Wszystkim super firmę Hean,
która potrafi zadbać o klienta na bardzo wysokim poziomie,
 a także chce Was poinformować, że nawiązałam po raz drugi z tą firmą współpracę!

Jestem przeszczęśliwa, gdyż bardzo lubię kosmetyki Hean
i kolejny raz mogę gościć je u siebie na blogu.

Już nie raz pisałam Wam, polecałam
(O tym możecie poczytać klikając na nazwę).

Wiem, że z dostępnością jest trochę gorzej, 
ale na stronie producenta jest podana informacja 
gdzie kupić zerknijcie https://www.hean.pl/gdzie.html
A także możecie kupić na stronie firmy
I nie ma co żałować paru groszy za przesyłkę,
bo kosmetyki naprawdę są warte swojej ceny!
Zresztą nie jedna z Was się o tym sama przekonała!

Oto co dostałam do kolejnych testów:


1. lakier do paznokci colour Obsession 615 i 612
2. cienie do powiek colour stay on eyeshadow shine  509 i 513
3. automatyczna konturówka do oczu z temperówką 204 granat
4. Eyeliner w pisaku
5. błyszczyk do ust lip gloss colour Obsession 41 delicate mousse

Dziękuję firmie Hean i prze ukochanej Pani Magdalenie  
za udostępnienie mi kosmetyków do testowania w ramach opiniowania.
Jest to dla mnie ogromne wyróżnienie po raz drugi!
I pierwszy w sensie kolejnej współpracy z ta sama firmą.


Komentarze

  1. gratuluję współpracy i czekam na recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. błyszczyk wygląda ciekawie :) ja dostałam coś odpowiedniego dla mnie - same lakiery :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa jestem cieni i konturówki ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję;) czekam na recenzje;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję :)
    Zaciekawiły mnie ich lakiery do paznokci. Może zrobisz ich recenzję?

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne kosmetyki dostałaś;D
    wyczytałam że jesteś konsultantką avonu - lubię kosmetyki tej firmy chociaż tak jak każda '' chyba '' firma w swojej kolekcji ma kilka bubli ;/
    pozdrawiam i dodaje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, to prawda jak w każdej firmie złe i dobre:)

      Usuń
  7. Gratulacje, błyszczyk wygląda ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie dziś zamówiłam kilka produktów ze strony Hean :) Jestem niesamowicie ciekawa jak będa sprawować się kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja już teraz mogę powiedzieć, że błyszczyk jest rewelacyjny !! A lakiery dla mnie marzenie :D:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie miałam kosmetyków tej firmy. Gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to serdecznie polecam, bo naprawdę są godne zakupu:)

      Usuń
  11. Jeszcze raz gratulacje! Z chęcią poczytam jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję i zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Popieram, firma hean bardzo dba o klienta :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak narazie to testuję bazę pod cienie Hean i jestem z niej bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  15. mam ten złoty lakier - to jeden z moich ulubionych :) kocham Hean

    OdpowiedzUsuń
  16. wow gratuluję :) Uwielbiam ich kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. super:) musze kiedyś spróbować tego w pisaku :)

    OdpowiedzUsuń
  18. cienie uwielbiam, z resztą różnie było :O

    OdpowiedzUsuń
  19. hmm tylko chyba nic fajnego nie mam:) chociaż muszę zrobić przegląd swoich kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  20. To się zdziwiłam, u mnie w mieście tyle sklepów z tymi kosmetykami, jeden nawet blisko mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. gratuluję i czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super że dodałaś linka w którym poinformowałaś mnie gdzie mogę kupić produkty HEAN. Super teraz nie będę biegać po mieśćie. Nawet spisałam sobie sklepy do notesu.

    OdpowiedzUsuń
  23. Poluję na eyeliner w pisaku, ciekawe jak ten się spisze :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nigdy nie miałam do czynienia z kosmetykami z tej firmy..

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ciekawy blog ! :]
    Zapraszam do mnie http://skarbek44.blogspot.com/ :D
    Obserwujemy ? ;P

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratulacje :)
    Będę czekać na recenzję lakierów oraz eyelinera :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję, widzę, że dostałaś jeszcze inne kolory lakierów, które chętnie zobaczę.

    OdpowiedzUsuń
  28. Oczywiście kredki :) O eyelinerze w pisaku już czytałam :) Muszę poszukać tych kosmetyków u siebie gdzieś :D

    OdpowiedzUsuń
  29. strasznie interesuje mnie ten błyszczyk:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Brawo :)
    Też raz dostała od nich przesyłkę :)

    OdpowiedzUsuń
  31. chcę zobaczyć dokładnie lakiery :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Ciekawe kosmetyki dostałaś :))

    OdpowiedzUsuń
  33. mmm ale cudowne są te cienie :P ja jestem jeszcze "szczyl" jeśli chodzi o blogowanie i o jakiejkolwiek współpracy mogę na jakiś czas zapomnieć. Jeśli można to proszę recenzję tych cieni :P

    OdpowiedzUsuń
  34. świetne rzeczy dostałaś ^^
    czekam na recenzje . XD

    OdpowiedzUsuń
  35. Kiedys bardzo lubiłam eyeliner w pisaku. Teraz stosuję z wibo:-) w pędzelku. Miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Błyszczyk ma bardzo gustowne opakowanie, przez co wygląda ekskluzywnie:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratuluję współpracy!
    Cienie z tego co widzę są super:)
    Czekam na recenzję:))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty