Współpraca Quiz Cosmetics

Witajcie

Jak ja uwielbiam kiedy ktoś mnie docenia i nawiązuję ze mną współpracę:)
Ostatnio nawiązałam z firmą
 QUIZ COSMETICS

Zaskoczyła mnie szybka decyzja, ekspresowa przesyłka,
  miła korespondencja..
Zobaczcie co otrzymałam do testów do Pani Ani:)


- Nowość lakier magnetyczny Magnetic 3D z magnesem 07
- nowość Beaty Finish CHERIE nr. 113
- róż Beaty Finish CHEMIE nr. 22
- cienie do powiek DUO nr.18
- błyszczyk do ust Safari
- Filer Base to glitter- utrwalacz do brokatu
- brokat sypki

Już testowałam błyszczyk i cienie DUO, bo nie mogłam się oprzeć:)
Jakoś nigdy nie wybierałam takich kolorów cieni, a świetnie się prezentują u mnie na oku:)
Na pewno Wam pokażę:)

Co chciałybyście pierwsze, aby zrecenzować?
Pewnie lakiery ?

Zapraszam Was serdecznie do sklepu Quiz

Komentarze

  1. też dostałam podobne rzeczy , zobacz co ja fajnego dostałam w poniższych notkach :|)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa tego utrwalacza do brokatu:)
    Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jako lakieroholiczka poproszę o recenzję lakierów! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej marki, ale chetnie poczytałabym o błyszczyku :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szalejesz z tymi współpracami :D:D oby tak dalej !

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten lakier magnetic ciekawy:)
    Gratuluję współpracy:)
    I czekam na recenzję:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej zaciekawił mnie błyszczyk i cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje :))
    Też mnie zainteresował lakier magnetyczny :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje!!! P.S. Śliczne zdjęcie wstawiłaś na stronie tytułowej!

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję współpracy:)
    intryguje mnie magnetyczny lakier:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję i czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. lakiery, błyszczyk i róż :>
    gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  13. No no Gratuluję współpracy:) Co mnie najbardziej ciekawi? Oczywiście, że lakier...magnetyczny:)

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluję :)
    ciekawi mnie ten magnetyczny lakier :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję:) Fajne te cienie duo :) Lubię takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję :) Śliczne lakiery :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję współpracy i czekam na recenzję różu ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluje, miłego uzywania ;)


    Pozdrawiam i zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluje :D co jak co ale tego utrwalacza jestem ciekawa :) może być różne bo za taka cene nie wymagam szału ale jakiekolwiek działanie by sie przydało :)

    OdpowiedzUsuń
  20. to tylko czekać na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem ciekawa lakieru z magnesem;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Serdecznie gratuluję współpracy i bardzo chciałabym zobaczyć jak działa ten lakier magnetyczny ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.