Wygrana: Suszarka Braun

Witajcie

Jak ja uwielbiam kiedy puka (czytaj wchodzi do domu) do drzwi listonosz (czytaj tato:))
lub kurier i stoi z pudłem dla mnie:)

Jestem zdania, że jak zaczynasz poniedziałek tak cały tydzień,
gdy przychodzi paczka do mnie w ten dzień to cały tydzień mam paczuszki:)
i to naprawdę się sprawdza
a zdradzę, że czekam na dwie paczki ze współpracy:)

Dziś pochwale się Wam wygraną z portalu wizaż, gdzie za odnalezione różnice
 można było wygrać produkty kosmetyczne Wella
 i główna nagroda suszarka Braun
A ja wygrałam 1 miejsce w pierwszym tygodniu trwania konkursu
Chociaż konkurs zakończył się 8 stycznia, to dziś dostałam
bardzo szybko prawda




Szczerze to wolałabym mieć drugie miejsce, bo od tego do 10 były super kosmetyki,
a suszarkę mam. Wszyscy się ze mnie śmieją, że 1 miejsce i jeszcze marudzi.
No cóż taka już jestem ....wybredna:)
Jakbym dostała kosz tych kosmetyków dodatkowo, to byłabym Happy!

Chętnie bym ją sprzedała! któraś chętna? 
Jakby co piszcie
Widziałam na allegro 150zł, ale sprzedam za mniej....

Suszarka jest świetna, z funkcją jonizacji, ochrona włosów.
Idealna do włosów kręconych i o dużej objętości.

Komentarze

  1. Aj tam, nie narzekaj :P
    Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluje wygranej :)) niestety nie mam kasy teraz na suszarkę ;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym się ucieszyła z tej nagrody:) Ale mam 2 suszarki i ostatnio staram się nie suszyć włosków.

    OdpowiedzUsuń
  4. chetnie przygarnelabym te cudenko ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow!! :) gratuluję. :) też grałam ale nie udało się. :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Super też bym się cieszyła:D
    GRATULACJĘ:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje, nie marudzimy Werka! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszcze wygranej, ale sama nie uzywam suszarki juz od kilku dobrych lat, bo boje sie, ze mi sie od niej wlosy wysusza a mam bzika na punkcie swoich wlosow ;) Ale faktycznie wygrany kosz kosmetykow bylby swietny! Moze nastepnym razem sie uda ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. też ją kiedyś wygrałam razem z prostownicą z tej samej linii i kosmetykami Wella :) kochana zatrzymaj ją, bo jest naprawdę dobra :) świetnie suszy i włosy są po niej błyszczące bo jest oparta na jonizacji:)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow! ale super nagroda :) Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super nagroda:)!
    Ja nie susze włosów suszarką, więc nie odkupię. Zresztą dwie walają się z kąta w kąt, heh

    OdpowiedzUsuń
  12. w sumie też bym wolała wygrać kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje.
    Ja tez bym wolała kosmetyki.

    Ja suszarki nie używam.

    OdpowiedzUsuń
  14. ja mam taką suszarkę za 15 zł i też jest dobra hihi :D ale taką suszareczką też bym nie pogardziła :) gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję i zazdroszczę :)
    Ja już mam suszarkę, także nie kupię, ale gdybym nie miała to może... :)

    OdpowiedzUsuń
  16. też kiedyś wygrałam taką suszarkę :) i również ją sprzedałam, sama nie używam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ledwo dostała i już narzeka;) gratuluję wygranej, mi nigdy na wizazu się nie udało :(

    OdpowiedzUsuń
  18. gratuluje wygranej.może wystaw na allegro ktoś się skusi

    OdpowiedzUsuń
  19. Moje gratulacje!!! Sama bym chciała taką suszarkę, bo mam zwykłą:)

    OdpowiedzUsuń
  20. fajna! Ile byś konkretnie za nią chciała?

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie jest brać udział w konkursach, a jeszcze fajniej wygrywać. Gratuluje:)

    OdpowiedzUsuń
  22. taką nagrodą to ja bym chciała wygrać! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.