Balsam do zmęczonych stóp i nóg Dr Stopa Floslek

Witajcie

Dziś o pielęgnacji stóp z 
Floslek
Balsam do zmęczonych 
stóp i nóg Dr Stopa



Zwykła tubka balsamu do stóp, z której dobrze wydobywa się balsam,
zachęca do spróbowania, bo kusi zmęczone nogi.

Konsystencja balsamu jest biała, bardzo lejąca się, wręcz wodnista,
ucieka przy większej ilości miedzy palcami, dobrze się wchłania, rozsmarowuje,
daje uczucie wypoczętych stóp, wydaje się, że nogi są lekkie.

Delikatnie chłodzi, przynosi ulgę i zawarta w nim mięta daje świeżość.

Przy tym jest wydajny, to też zależy od tego ile dajemy kremu-balsamu na stopy.

Na dodatek nawilża stopy.

- 100ml/ok.16zł

możecie dostać w sklepiku firmy


Można by polecić osobom,

- które wykonują swoje czynności na stojąco,
- dużo chodzą
da napewno ukojenie. 
Zmniejszy obrzęki.

Dlatego warto go mieć
Polubiłam ten krem, i gdy jestem po dniu pełnym wyrzeczeń
To nakładam go na noc i czuję ulgę...
Polecam 4/5

 dla zainteresowanych skład:

Dziękuję serdecznie Floslek za udostępnione kosmetyki,
nie wpływa to na moją ocenę.

Komentarze

  1. Na pewno kiedyś spróbuję. Mój ulubiony to Acerin Fresh. Uratował już moje stopy przed bąblami :) Polecam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostałaś otagowana: http://tusziwanilia.blogspot.com/2012/02/tag-5-kosmetycznych-rzeczy-ktorych.html :)

      Usuń
  2. musi być rewelacyjny dla kelnerek ;p


    zapraszam na mini rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wiele słyszałam, ale nigdy nie miałam. Ja obecnie testuję krem do pękających pięt z serii professional Bielendy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie zasnę z nie wysmarowanymi stopami na noc jakimś kremem :> przydałby się na wakacje po górskich wycieczkach

    OdpowiedzUsuń
  5. A ostatnio szukałam czegoś na zmęczone po całym dniu stopy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czyli coś dla mnie :)) koniecznie muszę wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dr Stopa - na pewno zapamiętam :D, a ostatnio mam stojącą pracę i już się uginam... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyda się na wakacje (praca chodząco biegająca więc będzie jak znalazł)
    w ogóle nazwa jest urocza xd dr stopa;d

    OdpowiedzUsuń
  9. Super blog! Z miłą chęcią się go czyta :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja niestety muszę dużo stać, chyba zafunduję swoim nogom taki balsam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie używałam jeszcze..:)
    Zapraszam serdecznie na najnowszy wiersz!:*

    OdpowiedzUsuń
  12. na pewno skuszę się na ten balsamik bliżej wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie ładne zdjęcia:) ciekawy produkt zwłaszcza dla mnie...ach te zmęczone stopy..
    aa Werciu tak wogóle to sukałam Cię w obserwowanych i nie mogłam znaleźć?

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie ma za co ;) a odżywkę jak najbardziej polecam !! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ten krem to coś dla mnie. Ja na pracowni chemicznej czasami stoję po kilka bitych godzin:(( Stopy na koniec dnia mi odpadają ze zmęczenia:(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty