Współpraca Pilomax

Witajcie
W pierwszym dniu nowego miesiąca,
W którym rozpoczynam wpis o współpracy,
którą nawiązałam z firmą 


Oto co otrzymałam dzięki uprzejmości Pani Dominiki:



- Regenerująca maska do włosów jasnych Henna Wax 240g

- Regenerująca maska do włosów zniszczonych jasnych Kamile Wax  70g

- odżywcza maska do włosów ALoe Vera Aloes Wax 70g

- Szampon do włosów głęboko oczyszczający  Henna Wax x3 saszetki

- Regenerująca maska do włosów zniszczonych jasnych Kamile Wax x 1saszetka



Mam ciemne włosy i szkoda, że
tylko szampon i jedna maska odżywcza jest dla mnie

Reszta niestety się zmarnuje u mnie
Więc dziewczyny jeśli macie ochotę i Was interesuje
 to zapraszam do wymiany
chętnie oddam

Dziękuję serdecznie za możliwość współpracy i poznania tych kosmetyków,
gdyż nie miałam z nimi styczności wcześniej.


A także zapraszam do zapoznania się ze stroną firmy:)
kosmetyki przeznaczone są do włosów zniszczonych



Komentarze

  1. ja chętnie przyjmę wszystko do jasnych włosów. :) napisz tylko co chciałabyś w zamian a ja się rozejrzę u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje, i czekamy na recenzje

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję współpracy:) ja mam ciemne włosy, więc czekam na Twoją recenzję tych produktów:)

    OdpowiedzUsuń
  4. O, super, gratuluję i czekam na recenzje :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. po jednej próbce ciężko oceniać jakiś produkt... :)Gratuluję współpracy

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostałaś otagowana: http://tylkopolskiekosmetyki.blogspot.com/2012/02/nigdy-nie-wychodze-z-domu-bez.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluje z współpracy! ja narazie mogę pomarzyć o współpracy z jakąś firmą ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluje, niestety ja tez ciemne wlosy mam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. hmm myślę, że ta maska do blond włosów nie powinna Ci nic złego zrobić, bo skierowana jest ona do tego rodzaju wlosow tylko dlatego, ze zawiera rumianek, który blond włosy idealnie pielęgnuje, a jak wiadomo blond wlosy sa bardziej przesuszone :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja również gratuluję i czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ooo super :) ciekawe jak kosmetyki się sprawią :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie, gratuluję Ci tylu że tak powiem współprac. To bardzo ciekawe i dla kobiety idealne! ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. dostałam taki sam zestaw :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty