Nielegalnie...,kropki i figura laseczki z kosmetykami MaXSlim:)

Cześć dziewczyny

W końcu się doczekałam soboty i odebrałam wszystkie paczki z całego tygodnia:)
W tym także ta wielka od Dr Irena Eris,


znalazłam się w tej szczęśliwej grupie blogerek,
które otrzymały kuferek, 


(jest ogromny, na zdjęciach wygląda na malutki)
Bardzo się cieszę, jestem ogromnie zadowolona i szczęśliwa, 
zawsze marzyłam o takim:)

A w tym także urocze pachnące świeczki, dekoracja bombowa, 
i tak ślicznie zapakowana
już robię małe przemeblowanie, aby wstawić w odpowiednim miejscu,
w całym pokoju czuć zapach świeczek, a nawet jeszcze ich nie odpaliłam...


Gadżety są prześwietne, tak się nimi zachwyciłam, że zapomniałabym Wam napisać
co było w środku kuferka, nie był pusty o nie...


A w środku zestaw nowości od Lirene Dermoprogram MaXSlim



- ujędrniający peeling myjący
- krem chłodzący do modelowania ciała
- balsam intensywnie ujędrniający
- serum ujędrniające do biustu
kosmetyki są strzałem w 10-tkę, bo na wiosnę miałam zamiar dokupić do biustu i modelowania ciała:)

oraz nowości Under Twenty

- fluidy matujące Anti!Acne (odcień 110, 120, 130)  

a także Dr Irena Eris
- Spa Resort Hawai jedwabisty krem do mycia
- Spa Resort Caprii krystalicznie żelowy peeling rozświetlający do twarzy
i wszystko razem 


Dziękuję serdecznie kochanym Paniom: Ani i Madzi z Dr Irena Eris,  za to wyróżnienie,
czuję się dumna, zabieram się za testowanie:)

 ******

W pierwszej kolejności powinnam wspomnieć 
o poniedziałkowej przesyłce także niespodziance, którą była
 nowość od Maybelline Mascara Illegal Lenght,



jestem w gronie tych szczęsliwych T,
które zostały nią obdarowane, bardzo mi miło,
za to również serdecznie Dziękuję

jest jeszcze jedna przesyłka na która czekam, ale o tym na początku nowego tygodnia:)
Jak widzicie u mnie tydzień był tak samo jak i u Was pełen niespodzianek:)

A miedzy czasie zapraszam do kończącego się konkursu-rozdania,
który kończy się 2 kwietnia:)

Komentarze

  1. Zazdroszczę kuferka i zawartości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Maskarę oczywiście również otrzymałam :)
    Kuferka gratuluję, wygląda cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacyjne paczki :D zainteresowały mnie fluidy i mascara z maybelline :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, zazdroszczę! :) Ja właśnie dzisiaj kupiłam ten tusz z Maybelline :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kuferek jest wspaniały. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę współpracy z Lirene:)
    Super niespodzianki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. pozazdrościć :) no i gratuluję bycia wśród wyróżnionych!

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny jest ten kuferek - pierwszy raz zazdroszczę komuś współpracy ! :P

    OdpowiedzUsuń
  9. czekam na wyniki. :) niespodzianki świetne. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten kuferek jest uroczy i przydatny, a mascara ma ciekawy, oryginalny kształt. Ale będziesz miała testowania;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kuferek jest przecudny, a do tego zawartość. Świeczki też muszą świetnie wyglądać w jakimś domowym zakamarku:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny ten kuferek :) a zawartość jeszcze lepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale uroczy ten kuferek :) śliczny po prostu

    OdpowiedzUsuń
  14. Kuferek jest świetny, zawartość też! :) To chyba jakaś nowa linia kosmetyków, bo jakoś nie kojarzę tej serii?

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję i jednocześnie zazdroszczę kuferka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana z ogromną zazdrością patrzę na te Twoje cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
  17. Kuferek jest cudowny! Kupiłabym z chęcia taki <3
    Oo, nowa maskara? Ciekawe. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana pozazdrościć tylko! :)
    Teraz w takim razie czekam na recenzję :D
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kurcze, ale dużo prezentów!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. wow ! ale zdobycze ;))

    a kuferek prześliczny <33

    zapraszam do mnie na rozdanie ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. wow, szczena mi opadła;)
    gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  22. Siemka. Mam dwa pytania.
    1. Co stanowi twoje tło przy robieniu zdjęć ?
    2. Czy każdy może dostać taką paczę od konkretnej firmy ?

    OdpowiedzUsuń
  23. zazdroszczę tego kuferka :)
    czekam na recenzję tuszu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo zazdroszczę prezentu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Widzę, że Dr Irena Eris docenia bloggerki ;) super :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajne paczuchy, pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zazdroszczę:)Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  28. Hej, zostałaś otagowana! Zapraszam do zabawy :))
    http://coconutlimee.blogspot.com/2012/04/tag-perfekcyjna-bloggerka.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siemka. Jest szansa, że i mnie oTAGujesz ?

      Usuń
  29. patrzę i zazdroszczę, wspaniała paczka
    ja zamierzam ćwiczyć,ale póki co siedzę pół dnia
    na fejsie, blogspocie i pisząc licencjat - niby praca dyplomowa najważniejsza - ale nie chcę mi się! :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Kuferek bombowy:D
    Super prezenty będziesz miała co testować:))

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczny kuferek, a jaka zawartość :D gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  32. Kurcze, ale ci zazdroszczę ! Taki wspaniały zestaw. I to nie byle jakiej firmy. A popatrz, nawet nie wiedziałam, że Under Tenty ma fluidy ;D Grutuluje ;* I czekam na recenzje.
    + Obserwuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  33. swietny kuferek, gratuluje bo nie kazdy go dostal

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty