Prezenty i małe informacje:)

Witajcie

Miło mi jest poinformować Was, że liczba obserwatorów dobiła 400,

Cieszy mnie to ogromnie i mam większe chęci do działania.
Mimo wiele wzlotów i upadków, bardzo lubię swój blog i Was kochane
Chociaż w moim życiu będą wielkie zmiany i to zaraz po świętach,
to myślę, że jednak znajdę dla Was czas:)


Druga sprawa to miła niespodzianka od koleżanki z Anglii,
która uparła się zrobić mi prezent na urodziny,
chociaż do nich jeszcze ok. miesiąca
to mogę się tym cieszyć już

A otrzymałam zestaw The Body shop

- Shower gel 250ml
- body scrub 50ml
oba o zapachu sweet lemon
cudowny wiosenny zapach

Dziękuję ci Izabello, bo wiem, że to przeczytasz:)
Jesteś kochana, naprawdę nie było trzeba

Bardzo mnie cieszą te kosmetyki, gdyż zachwalacie je na swoich blogach,
a ja nigdy nie miałam okazji ich próbować,
więc biorę się za testowanie:)

I chciałam Wam, jeszcze pokazać jak w ekspresowym tempie
rośnie moja Roksi 
jak miała 2miesiące a tutaj 4
zupełnie inny pies no nie:)




Komentarze

  1. Jaka piękna psinka. W życiu nie powiedziałabym że na obu zdjęciach jest ten sam pies ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna psinka:)) i gratuluje tyle obserwatorów

    OdpowiedzUsuń
  3. Roksi jest prześliczna. Mój Messi też rośnie jak na drożdzach, a ma dopiero 3 miesiące ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło z jej strony, fajny prezent:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest taka śliczna - aż chciałabym ją pogłaskać:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piesek jest śliczny, też zamierzam kupić sobie jakiegoś psa albo chomika albo króliczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. psinka szybko rośnie, śliczny pies.
    gratuluje okrągłej liczby obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka słodka psinka :) Widać, że rośnie jak na drożdżach :D
    Gratuluję okrągłej liczby obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. rośnie jak na drożdżach :) słodziak!

    OdpowiedzUsuń
  10. o jaki śliczny piesek, normalnie się zakochałam :D
    gratuluję tylu obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. aleee piesio ;**
    chcę go przytulić :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję !

    Słodka psinka :) Uwielbiam owczarki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wow ale piesek urósł :) ale nadal piękny! :) gratuluję 400, ja właśnie dobijam do 300 i również ogromnie się ciesze ;)))

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczny piesek i faktycznie niepodobny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cały czas jest przesłodka!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cały czas jest przesłodka!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaki słodziak,uwielbiam pieski:)
    Gratuluję tylu obserwatorów:)

    OdpowiedzUsuń
  18. jeeeeeeeeejku uroczy piesek :)))))

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję obserwatorów!
    Ale słodziinka:). Rośnie jak nic! Zdjęcia najlepiej obrazują takie zmiany, widzę po mojej suni:)

    OdpowiedzUsuń
  20. gratuluję 400 obserwatorów:) i życzę minimum jeszcze raz tylu:)

    OdpowiedzUsuń
  21. O jaaa, ale śliczny ten piesek ! :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale słoooodka, a właśnie, kosmetyki już doszły, dziekuję jeszcze raz :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Jaka psiunia:) Cudna jest:) Gratuluję 400 obserwatorów:)
    Oby mi też kiedyś się udało taką liczbą pochwalić:)

    OdpowiedzUsuń
  24. cudowna, przepiękna! :) uwielbiam zwierzęta, psy w szczególności :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Oj piesek naprawdę śliczny i szybciutko rośnie

    OdpowiedzUsuń
  26. słodki psiak:)
    fajny prezent dostałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję pięknej ilości obserwatorów :) piesek przeuroczy!

    OdpowiedzUsuń
  28. psiak cudowny i rzeczywiście szybko się zmienia - ciekawe co z niego wyrośnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale Wam rośnie psinka :))) Słodka jest! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczny piesek :) Moja tez sie nazywa Roxi :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczna. :) O, na 1 zdjęciu widzę czerwoną wstążkę... Był strach przed zauroczeniem?? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet nie, bo zazwyczaj do pierwszego zdjęcia daje się czerwoną kokardkę:)

      Usuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.