Zakupy, wymiana, wygrana...

Cześć dziewczyny

Nie ma to jak zacząć tydzień od dobrego poniedziałku

Najpierw pojechałam na świetne zakupy Biedronka, Rossmann 
Kupiłam:


Kapcie- baleriny, już raz je miałam, ale czerwone,
a teraz wzięłam odcień różowy pod szlafrok:)
Powiem tylko, że od tego czasu szybko się ztarły,
porobiły dziury, można je prać, ale są tak wygodne i świetne do chodzenia,
 że musiałam mieć drugą parę

higienicznie: wkładki, podpaski, chusteczki
jeszcze patyczki, waciki,  ale to zapomniałam dodać

szampon z drożdżami, który chciałam mieć
 za 7,50 kupiłam w Biedronce rzecz jasna

Żel Bebeauty nawilżający, micelarny przypadł mi do gustu, 
kulkę Garnier, dla odmiany, bo zawsze mam w spray'u
szampon Babydream dla dziecka


Później odebrałam przesyłkę z wymiany od Kamili 


Dzięki Kamilo za wymianę, super sprawa

Zapraszam do wymiany zainteresowane blogerki,
 lubię się wymienić, to już chyba 5 raz:)

A na sam koniec dnia dowiedziałam się, że wygrałam kosmetyki
w konkursie Eveline, ale się cieszę:) Jupi!


To oznacza, że cały tydzień cos będzie się działo w podobnej kategorii:)
cudownie

Komentarze

  1. zakupy fajne, szczególnie kapcie <3 ;) śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam ten żel z biedronki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale bym chciała ten tusz ;)

    mam te kapcie też różowe- i mydło też mam i też różowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Akurat mam zamiar w tym miesiącu kupić mascarę Day 2 Night z Rimmela :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wygranej w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje wygranej ;)!

    Czekam na recenzję tego tuszu!

    OdpowiedzUsuń
  7. O jak fajnie z wygraną :) Zakupy widzę, że też udane :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bo nie ma to jak poprawienie sobie humoru zakupami :P
    A przy okazji zapraszam na pierwsze rozdanie które organizuje. http://duszyzwierciadlo.blogspot.com.es/2012/04/ogaszam-pierwsze-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za zaproszenie, nie mogę napisać komentarza, jakiś błąd
      z weryfikacja obrazkową u Ciebie

      Usuń
  9. Kapcie boskie:))
    Gratuluję wygranej:))

    OdpowiedzUsuń
  10. ależ różowo:) też mam ten Garnier i jestem bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  11. jesteś zadowolona z tych wkładek? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, kupuje je od dawna, dla mnie niczym nie różnią się od firmowych, tylko tym, że są tańsze:P

      Usuń
    2. A mają dobry klej?
      Ja miałam ostatnio te podpaski to ciągle coś mi sie odkleiło ..
      Więc boje sie ze wkładki też nie będe kleić..

      Usuń
    3. no mogą się lekko przesuwać, ale ja mam tak z każdymi
      a podpaski to tak mają słaby klej, ale tez nie narzekam

      Usuń
    4. nie mogę u Ciebie pisać komentarzy, bo coś się dzieje z weryfikacja obrazkową:(

      Usuń
    5. eh ja musze zrobić na swoim blogu porządek miałam dziś zrobić ale ucze sie na konkurs ekhem "ucze" ;p

      Usuń
  12. Niezła kupeczka kosmetyków :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooo kapcioszki z Biedronki:D

    Gratuluję wygranej:) Miło tak zacząć tydzień:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie ma to jak dobry poniedziałek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Niezły początek tygodnia-do pozazdroszczenia!:)
    kulką z garniera jest niezła:)
    chętnie bym zobaczyła jaki efekt daje ta maskara.

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak na dobry początek tygodnia:)
    No i gratuluję wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobre są te podpaski z Biedronki. Praktycznie nie różnią się od Belli. Żel biedronkowy też jest świetny :) Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. gratuluję wygranej :)
    super zakupy!

    OdpowiedzUsuń
  19. super :D gratuluje wygranej :D

    OdpowiedzUsuń
  20. to widzę, że tak samo jak u mnie :) gratulacje kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Też bym chciała tak fajnie zacząć tydzień.
    Kulki Garniera miałam dwie. Jedna była z alkoholem a druga bez. Tą bez alkoholu wspominam bardzo dobrze.
    Fajnie, że pokazałaś też że kupiłaś wkładki i podpaski. Dużo dziewczyn tego nie robi a przecież to typowo kobiece rzeczy i warto się dzielić informacjami o takich produktach :]

    OdpowiedzUsuń
  22. no faktycznie, tydzień zaczął się bardzo owocnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajne zakupy. te wkładki higieniczne z biedronki są fajne, niedrogie a dobre ;))

    OdpowiedzUsuń
  24. Miałam z tych rzeczy szampon z drożdżami i jest ok, ale bez szału.. Za to maska nawilżająca Ziaja to coś genialnego jak dla mojej tłustej cery:)

    OdpowiedzUsuń
  25. ja mam takie kapcie i właśnie w nich siedzę:P i też się zdzierają :) ja mam rózowe, bo tylko taki kolor był- myślałam ze już się skończyły

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze są w mojej Biedronce, nawet różne kolory, są mega wygodne

      Usuń
    2. zobaczę po świętach czy jeszcze bada

      Usuń
  26. Gratuluje wygranej! A kapcioszki są super :)

    Zapraszam Cię na rozdanie do mnie! Do wygrania jest świetny zestaw kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  27. intryguje mnie ten żel do twarzy z Biedronki;P

    OdpowiedzUsuń
  28. szamponu z bb mam jeszcze sporo, ale chyba i tak skuszę się na promocję. :P

    OdpowiedzUsuń
  29. Kochana, jak zrobić u góry te zakładki co masz - współpraca, wymiana, o mnie itd ....?

    OdpowiedzUsuń
  30. To ja ci dziękuję za polecenie tego produktu. Błyszczyki wraz z lakierami tej firmy już do mnie idą ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. świetne zakupy, mam i lubię te kapciuszki z biedronki :)

    No i oczywiście gratuluję wygranej :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  32. ale nowości :)
    gratuluję wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  33. a gdzie kupilas te kapcie? a wiesz co te szampony garnier rozne rodzaje sa teraz w netto po 6 zl ja kupilam rumiankowy do wlosow jasnych ale jeszcze nie probowalam, napisz jak sie sprawuje ten z drozdzami ok?:) zapraszam na moj blog :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Super kapciuszki,ciekawa jestem tej kulki z Garniera!

    OdpowiedzUsuń
  35. O, moje ulubione papucie! ;))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty