Zakupy, obuwie, wygrana i pyszny deser

Cześć dziewczyny

Dziś post z serii chwalenie się, nie bardzo lubię to robić,
ale przez to pokazuję co zawitało w moje kosmetyczne progi.

Po pierwsze zakupy, ech kto ich nie lubi, w tym miesiącu nie tylko kosmetyczne,
bo padło na obuwie. Ale najpierw kosmetyki. Nie jest ich dużo, kupiłam tylko najpotrzebniejsze, bo widziałam, że krem do stóp mi się kończy, to wolę mieć kolejny,
w razie potrzeby, lubię mieć coś na zaś,
więc wyprzedzam przeważnie fakty i tak to się kręci:)

Biedronkowe zakupy:



- farba Garnier, moja ulubiona jak widzę promocję
to od razu kupuję, 2xfarba 17,99zł

- chusteczki do demakijażu BeBeauty,
produkowane przez Cleanic 3,99zł

- peeling do stóp BeBeauty, tyle zachwalacie,
więc chciałam spróbować, Avowskie mi się kończą,
więc chcecie się sama przekonać, 2,99zł

- kremowy żel BeBeauty, 2,99
 już go próbowałam jest super


Po drugie zakupy obuwnicze:) butyx3, aż 3! 
Bo ostatnio w deszczu pękły mi baleriny, potrzebowałam coś na wyższym, 
ale stabilnym obcasie i coś na lato.

Zamawiane na allegro, dla ciekawskich podam gdzie kupione
tutaj kup buty
na stronie dostaniecie rabat, jesli polubicie fb
i jeszcze na ALLEGRO
 Ogólnie zamówiłam 5 par butów,
 bo jeszcze dla mamy i chciałyśmy kolejne może jakieś klapeczki, 
ale to w następnym miesiącu:)
 za swoje zapłaciłam tylko 100zł a to 3 pary prawda, że tanio:)

teraz zobaczcie jak wyglądają na nogach, nie mogę się nimi nacieszyć:)

Baleriny 20zł

czółenka koturna 30zł
obcas 7,5cm


koturna sandałki 50zł
obcas 8,5cm, a nie są takie wysokie, 
na dodatek mega wygodne
 

ach piękne:)








Po trzecie mała niespodzianka w Rossmann, 
zaległa nagroda, o której nawet
nie miałam pojęcia, że wygrałam, 
po prostu zapomniałam sprawdzić,
na szczęście miła Pani, która mnie zna, 
przekazała mi info o tym
 i wygraną Carmex moisture plus
chciałam przetestować ten balsam i go mam super:)








na sam koniec coś na pokuszenie:) jak na sezon przystało
pyszne truskawki, chyba każda potrafi z was je przyrządzić
ze śmietaną i cukrem mniam:)



deser, którym od kilku dni nie mogę się najeść
trzeba korzystać, bo przez deszczową pogodę
 pewnie długo nie będziemy się nimi cieszyć:(




Komentarze

  1. nie wiem od czego zacząć :D

    1. śliczne buty ;)
    2. Piękny kolor farb
    3. Chusteczki mam ale do buzi ok a do oczu tyci podrażniają ;/
    4. Krem ten w miętowym opakowaniu jest boski ♥
    5. Deser pyszniutki
    6. Ten Carmex bym chciała :D

    uf ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. sandałki z kokardką - cudne! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mi koturny się podobają :) Carmex ahh lubie!

    OdpowiedzUsuń
  4. buty świetne ;)
    podasz mi link do aukcji? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. buty cudne
    deser mhmm pyszności
    i gratki Carmexa, który jest osławiony a ja jeszcze nie miałam go nigdy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te sandałki są piękne!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. te koturny z kokardka- rewelka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne buciki :D Mniam mniam, ale bym sobie zjadła truskawki, jutro jadę na zakupy to kupię chyba z 10kg :D

    OdpowiedzUsuń
  9. mniam, truskawkii :))) uwielbiam !

    OdpowiedzUsuń
  10. mmm ale smaka narobiłaś <3

    OdpowiedzUsuń
  11. zakochałam sie w sandałkach z kokardką :) Ahh piekne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. truskawki uwielbiam a tę wersję carmexa sama chętnie bym wypróbowała. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja się boje kupować buty na all bo moje nogi są bardzo kapryśne i muszę przymierzyć przed kupnem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wystarczy znać wkładkę i tym się kierować, zamawiam dla siebie mamy, siostry i zawsze im pasują:)

      Usuń
  14. Ale truskawy! O kurde ;***
    Zapraszam na nowy post! ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Truskawki wyglądają pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. gratuluję carmex'a :)
    i ten deser jak apetycznie wygląda, ah!

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja właśnie nie mogłam dostać peelingu w dwóch biedronkach (aż myślałam, że je wycofali, ale skoro Ty je kupiłaś, to chyba jednak nie wycofali ;)) dlatego skusiłam się na złuszczający peeling z Avonu. Dziś użyłam na zwilżone stopy i muszę powiedzieć, że biedronkowy jednak jest mocniejszy. Ale na tym z Avonu jest napisane, żeby nakładać go na suche stopy, więc następnym razem tak zrobię.
    +Ładne sandałki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawe zakupy, śliczne buty! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. aaaah truskaweczki, aż mi ślinka pociekła

    OdpowiedzUsuń
  20. nigdy nie miałam takich tanich butow

    OdpowiedzUsuń
  21. deser wygląda bardzo apetycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja się boję buty przez internet kupić. Czasami rozmiar dobry, ale coś mnie obdziera, albo noga z buta wyskakuje. I setki innych problemów. zawsze muszę przed kupnem przymierzyć

    Ale butki piękne kupiłaś

    OdpowiedzUsuń
  23. Narobiłaś mi smaka tym deserem.

    OdpowiedzUsuń
  24. Mniam, mniam truskaweczki:* Jak jest się czym chwalić to niby dlaczego tego nie robić:P??

    OdpowiedzUsuń
  25. Te sandały są boskie,czegoś podobnego szukam:))
    A na ten deserek narobiłaś mi smaka,lecę po truskawy:D

    OdpowiedzUsuń
  26. ale śliczne butki, a zwłaszcza te koturny :) kusi mnie ta farba garnier :P

    OdpowiedzUsuń
  27. Muszę chyba w końcu kupić serię do stóp Be Beauty. Do tej pory najczęściej sięgałam po produkty Avonu, więc mała odmiana zawsze się przyda ;)

    Fajne buciki :) No i ta cena! ;))))

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. super zakupy, szczególnie te z butami :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo podobają mi się ten czarne balerinki i te koturna z kokardką:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Najbardziej mi się podobają buty na koturnie ;) oooo ja też kupuję tą farbę Garniera ;))

    Zapraszam na news u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. właśnie jem truskawki ze śmietaną i cukrem mmm.. niebo w gębie!
    Gratuluję wygranej :)
    Śliczne te sandałki :)

    OdpowiedzUsuń
  32. kosmetyki Safiry jak najbardziej przypadły mi do gustu więc dlaczego nie :) również kupiłam peeling do stóp w biedronce, zobaczymy jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Koturny są śliczne :))
    Truskawki <33

    OdpowiedzUsuń
  34. Trochę mi to zajęło ale teraz uwielbiam na nią patrzeć ;D Ciekawa jestem jak długo uda mi się utrzymać ten porządek :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratki kochanaaa....carmex jest boski !!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Najlepsze buty nr.2, są świetne. Oczywiście reszta też niczego sobie ;). No i te deserki, mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Deserki wyglądają smakowicie-też ostatnio szaleję z truskawkami-jogurt naturalny kefir truskawki i blender! Mniam!

    Śliczne te koturny-takich niższych szukam i jakoś znaleźć nie umiem :(

    A co do biedronkowych zakupów to mam i żel do stóp i peeling. O ile żel jest w miarę okej to peeling tragedia. Mam nadzieję, że u Ciebie lepiej się sprawdzi!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty