Nowa porcja nowości

Kolejna porcja nowości w mojej kosmetyczce, dwie wygrane, czyli paczki i to co lubię najbardziej testowanie:) Zresztą zobaczcie same co kryje się tutaj.

Na pierwszy rzut idzie wygrana na Fb lekkiego miodowego kremu do twarzy Sanoflore, dystrybutorem jest firma Loreal. W sumie testuję go od tygodnia pachnie miodem, ale klei się  Zobaczymy jak będzie dalej, może po prostu w tym upale tak się robi.
Nigdy nie miałam nic do czynienia z ta firmą. Kosmetyki niby są ekologiczne i biologiczne, tak napisane jest na opakowaniu.

Kolejną przesyłką była paczka niespodzianka od Maybelline New York, jak przystało na testerkę marki zawsze dostanę od firmy coś do testowania. Bardzo mnie to cieszy, bo kolejnym kosmetykiem nie jest tusz, a Nowość, Dream Fresh BB 


Natychmiastowy efekt świeżej i promiennej skóry.
Oparty na konsystencji żelu, krem BB poprawia wygląd skóry dzięki formule 8 w 1:
- tworzy naturalny blask,
- wyrównuje koloryt skóry,
- SPF 30,
- całodniowe nawilżenie,
- kryje niedoskonałości,
- beztłuszczowy i nietłusty,
- skóra jest wyraźnie gładsza,
- skóra wygląda świeżo.
Rozsmaruj cienką warstwę na skórze. Może być używany z albo bez kremu.
Dostępny w czterech odcieniach.

Skład: Aqua/Water, Ethylhexyl, Palmitate, Glycerin, Octyldodecanol, Slica, Pentylene Glycol, Octyldodecyl Xyloside, Phenoxyethanol, Sodium Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Hydrogenated Lecithin, Isohexadecane, Hydroxyethyl, Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate, Copolymer, PEG-30 Dipolhydroxystearate, Sodium Dehydroacetate, Pentaerythrityl Tetra-Di-T-Butyl Hydroxyhydrocinnamate, Caprylyl Glycol, Disodium Edta, Citric Acid, Polysorbate, Potassium Sorbate, Propylene Glycol, Methylisothazolinone, Chamomilla Recutita Extract, Matricaria Flower Extract, Aloe.
Cena: ok. 40zł / 30ml

Mam nadzieję, że będzie lepszy od Garniera, jak na razie testowanie idzie źle, bo przez mega gorącą upalną pogodę każdy podkład spływa mi z twarzy i tak samo dzieje się z tym.

I ostatnią przesyłką jest paczuszka od Hean, lakiery z nowej kolekcji Wedding Garden, Piękne kolory, 





Skromnie, bo skromnie, ale każda wygrana lub paczuszka bardzo mnie cieszy.
Kupiłam także niby nową wersję peelingu do stóp, okropny, ale jest to zupełnie inny kosmetyk, ten jest złuszczający peeling, a w pomarańczowej wersji jest wygładzająco-regenerujący. Oba są u mnie dostępne. Więc nie jest to zamiana. 


A teraz jeszcze zrobię Wam smaka na pyszny deser
 galaretkowy z bitą śmietanką, owocami posypanymi startą czekoladą.



Bomba kaloryczna, ale jaka pyszna. Powiem szczerze, że w te upały nawet zimna galaretka jest ciepła! Lody i kostki lodów do wody dopiero pomagają, a także częsty prysznic, u mnie 3 razy w ciągu dnia, bo nie można inaczej funkcjonować. 

Komentarze

  1. zazdroszczę tej paczuszki od Maybelline, a te lakiery Hean mmm.. zakochałam się chyba :P
    kurcze ale mam smaka na taki deserek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lakiery super! Ja jestem ciekawa tego kremu Bb z Maybelline.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez mam BB i zaczynam testy, a co do lakierów to przecudne kolorki

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje współpracy...pierwszy raz widze ze ktos testuje nowości od Maybelline.....wiedzę BB ciekawa jestem jego jak zareaguje u mnie,....bardzo ciekawy produkt.......a co do mojego komentarza..to naprawdę często u Ciebie byłam a praktycznie codziennie, ale może nie zainteresował Cie mój blog wiec moze dlatego mnie nie zauważalas..ale dzieki za obserwacje naprawdę..i 100 lat na cześć bloga..u mnie do roczku jeszcze sporo czasu :) ale na pewno na rocznice bedzie rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to taka sprawa z tym mabylline :) nie wiedziałam o co kaman :) a bizutrie pokazywałas na blogu? ale ja tam bym sie ucieszyła mimo że tez tak strasznie nie przepadam za biżu :)
      czesto zaqgladałam tak jak wspominalam i komentowalam, owszem Ty tez kilka razy byłas u mnie ale jakos się wszystko urwalo..ale ciesze się ze zajrzałaś do mnie i mam nadzieje ze nasza blogowa przyjaźń będzie trwać - heheh brzmi jak wyznanie ale zawsze lubiłam Twojego bloga i fajne posty :) ja tam zaraziłam sie strasznie blogowaniem i codziennie dniami i nocami tutaj siedze....to choroba..przeczytam chyba wszystko co mozliwe :)Miło mi Cię poznać :) a wcale sie nie pchała..zawsze odpowiedałam na Twoje komentarze :)to ja sie narzucam zapewne :)

      Usuń
  5. fajne paczuszki, kochana, udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. deser i lakier z HEAN - mmmmm!!!! :):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Deser wygląda przepysznie!!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow super rzeczy otrzymalas! a powiedz w jaki sposob zostalas testerka Maybelline? swietny blog, obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawe czy ten bb krem będzie lepszy niż z garniera

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa jestem jak sprawdzi się ten BB krem :) Świetne paczuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Galaretka wyglada bosko, az mi slinka poleciala a mam tylko czipsy bekonowe.
    a lakiery HEAN sa BOSKIE. Sliczne kolory, szkoda, ze nie ma w sklepach :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Super przesyłki, ale lakiery cuudo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. powinni Ci odebrać te lakiery i dać mi :P w szczególności pierwszy po lewej :P ha ha ha :P nie no a tak na serio :O lakiery są świetne!

    a deser... pośliniłam się :P

    OdpowiedzUsuń
  14. słyszałam własnie o tym BB - czekam na recenzję i oby szybko wszedł do nas :) lakiery cuda ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. ooo zazdroszczę lakierów ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawa jestem tego dream fresh bb maybelline :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten krem BB jest straszny, miałam kilka próbek z niemieckich gazet i mogę o nim napisać tyle że kolor jest kompletnie brzoskwiniowy, nie stapia się kompletnie z kolorytem cery, widać tą maskę pomarańczową na sobie, spływa z twarzy.. koszmarek jednym słowem :/ Za to lakiery przepiękne i z chęcią przytuliłabym je wszystkie :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Lakiery są najcudowniejsze! :) Ja bym zgarnęła je wszystkie:D hehe Koniecznie napisz coś więcej o nich. A tak w ogóle to dzięki za polecenie mgiełki z Avonu, nigdy jej nie miałam, ale może jeszcze wypróbuję:) Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawa jestem co powiesz na tego BB. Lakierki też mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  20. no ciekawa jestem jak Ci pójdzie testowanie :) w taka pogodę trzeba brać na wszystko poprawkę :)
    Pozdrawiam i tak- narobiłaś mi smaka! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Też jakoś ciężko mi się funkcjonuje w te upały, bez chłodnego prysznica minimum 2x dziennie ani rusz. Super deserek!

    OdpowiedzUsuń
  22. paczuszka z lakierami hean *.* gratuluję tylu wspaniałości!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja jeszcze nigdzie nie widziałam kremu BB tej firmy :)
    Czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny zestaw lakierów z Hean:) Odkąd wiem, gdzie dostanę kosmetyki Hean, to nie muszę spoglądać aż tak zazdrośnie na Twoje notki o współpracy z tą firmą;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zazdroszczę kremu BB bardzo jestem go ciekawa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego streetcom wydaje Ci się lewe ? ;>

      Usuń
  26. Deser mniam:D
    Będę czekać na recenzje tego kremu BB:))

    OdpowiedzUsuń
  27. Deser wygląda przepysznie :)) Zazdroszczę otrzymanych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  28. jestem ciekawa tego kremu BB :)

    OdpowiedzUsuń
  29. też wygrałam miodowy kremik :) jak na razie odczucia mam pozytywne

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajne lakiery już mam na nie ochotę jak również na ten deser ale mi narobiłaś smaka :)

    OdpowiedzUsuń
  31. też testuje krem BB jest super:)
    BTW zapraszam na mojego bloga na pierwsze rozdanie. Do wygrania kosmetyki:)
    http://kosmetykiimoda.blogspot.com/2012/07/pierwsze-rozdanie-na-trendis.html

    OdpowiedzUsuń
  32. łaaaa ale świetne lakierki:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję kremu, ja go niestety nie dostałam... :(
    A Sanoflore znam, dostałam kiedyś od nich jakieś próbki. Kosmetyki zwykle ładnie pachną, tak świeżo i roślinnie.
    Pozdrowienia od Sol

    OdpowiedzUsuń
  34. O, ciekawe jak tem krem z Maybelline! Czekam na recenzję oczywiście;). I lakierki pięęękne kolory! Do takich rzeczy mam słabość okropną:D
    Narobiłaś smaku!

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluje wygranej :)
    Więc rozpoczynamy testowanie BB od MNY:)
    Kolorki lakierów są super:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Miłego testowania;)
    lakiery! <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo fajne kolorki tych lakierów.
    No jestem ciekawa jak się spisze ten BB z Maybelline ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. W takie upały to do mnie wszystko się klei nawet jak nie użyłam żadnego kremu ;)
    Mmmm... ale pyszny musi być ten deser! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. miniaturka kremu Sanoflore była dostępna w jednym z pudełek Glossy Box ;) w moim przypadku w ogóle się nie kleił (może to wina upałów), był lekki i szybko się wchłaniał. całkiem fajny kremik ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. ale mnie ciekawi ten krem bb z maybelline, mam nadzieję, że za niedługo pojawi się jego recenzja ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Rowniez otrzymalam do testowania BB :) Oby jak najwiecej takich akcji :)

    OdpowiedzUsuń
  42. O ciekawi mnie ten krem BB, może będzie lepszy od Garniera.
    I fajna paczka od Hean, ładne kolorki :)

    Kurczę szkoda, że ten nowy peeling to coś innego ;(

    A deser mmm zjadłabym :D

    OdpowiedzUsuń
  43. BB z Garniera jest jakąś porażka, mam nadzieję, że tu się nie zawiedziemy! :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Zazdroszczę paczuszek. :)
    Mi jeszcze żadna firma nie zaoferowała współpracy. :(
    A jakoś wcale nie wygrywam w rozdaniach, w całej swojej karierze blogerki wygrałam 3 albo 4 takie niezbyt wielkie nagrody.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty