Zakupy, wygrane, testowanie czyli paczki, paczuszki:P


Cześć dziewczyny

Czas na podsumowanie przesyłek z dwóch tygodni:) Ach jak ja lubię odbierać paczki, paczuszki:) Więc zobaczmy co dostałam:

Pierwsza bardzo pokaźna (jeszcze z poprzedniego tygodnia) od Flos-lek w ramach Dekalogu Zdrowej Skóry, przez najbliższe miesiące będę opisywała poszczególne kosmetyki, zacznę nie typowo od ochrony czyli filtrów, bo już przez ten tydzień intensywnie je testuję, nie jestem wcale zaskoczona, że działają, bo tego się spodziewałam i to dostałam:) Uwielbiam Flos-lek:)


  
Później zaskoczyła mnie wiadomość od Werner i Wspólnicy, o testowaniu kosmetyków Farmona, uwielbiam ich zapachy, więc bez zastanowienia zgodziłam się, 
będę się rozkoszować
- kokosowym sorbetem do mycia ciała Sweet secret
- waniliowym scrubem do ciała sweet secret








Pierre Rene/ Miyo także uroczyło, a raczej zaskoczyło mnie testowaniem nowości

-         Miyo glam eyes kreskówka greenish blue no7
-         Miyo glam eyes kreskówka hot pink no05
-         Pierre Rene pomadka Baby kiss no22














Do tego mała wygrana z Iwostin, bardzo się ucieszyłam, gdyż nie miałam jeszcze nigdy żadnego kosmetyku z tej firmy. Otrzymałam krem ochronny Solecrin +50, ale chyba zostanie na drugi rok, jest zafoliowany i ma długa datę ważności, w tej chwili testuję Floslek, więc ten starczy mi na bardzo długo.











Między czasie na Allegro zamówiłam bokserki, w tamtym roku kupowałam już takie same tylko czarną i białą, a teraz niebieska i czerwona, są naprawdę wygodne, niestety nie jest to czysta bawełna, bo z domieszką jakiegoś syntetyku, ale u mnie sprawdziły się  są wygodne i tanie bo 9zł/szt.:)













I na sam koniec, zakupy odzieżowe, ten miesiąc nie był,
 że tak powiem drogi w kosmetyki, to mogłam przeznaczyć trochę na ciuchy
Oto one:
- spodnie jeansy czarne i niebieskie
- spodenki w kratkę
- słodka piżamka
- leginsy ¾



I to wszystko, ale żeby Wam nie było smutno, powiem, że ten tydzień będzie dla Was owocny, gdyż obchodzić będę swoją Pierwszą rocznicę bloga, więc coś szykuję. Ale o tym się jeszcze dowiecie. A między czasie dostałam pewną wiadomość, ale to niespodzianka, i to też będzie coś dla Was :) Mam nadzieję, że się cieszycie, bo to wszystko dla was kochane moje czytelniczki - komentatorki.
Chcę, abyście były docenione. I będziecie:)

Komentarze

  1. Gratuluję. Zawsze coś nowego wpadnie do kosmetyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko jest cudowne :) też czekam na paczuchę od Wernera :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Farmona i nowości MIYO, Pierre Rene - super!

    OdpowiedzUsuń
  4. także lubię flos-lek, więc najbardziej gratuluję Ci tej współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super paczki, czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najchętniej brałabym paczuszkę od Pierre Rene, kosmetyki tanie a jakościowo, idealne dla mnie! Swoją drogą zazdroszczę tylu nowości! :*:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajnie :) Gratuluję współprac! Sorbet do mycia brzmi rewelacyjnie. Czekam na recenzję produktów Farmony. A Flos-lek znam głównie z żeli pod oczy.

    OdpowiedzUsuń
  8. super kosmetyki, spodenki również mi się spodobały, sama wzięłabym takie gdyby były bardziej kolorowe. :) moja rocznica bloga 31 lipca, a Twoja? :P

    OdpowiedzUsuń
  9. mmmm sorbet bananowo kokosowy, jak ja kocham ten zapach i te kosmetyki <3 Przyjemnego testowania :) Przy okazji, zostawiłam Ci wiadomość na gg, odpisz jak będziesz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. spodenki w kratkę podbiły moje serducho :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są świetne i mega wygodne, ostatnio moje ulubione:)

      Usuń
  11. Woow jak dużo paczek :)
    Super :)
    Miłego testowania i nie mogę doczekać się niespodzianki przygotowanej przez Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. najbardziej zazdroszczę możliwości testowania Miyo!

    OdpowiedzUsuń
  13. miłego testowania ;)
    fajna ta piżamka ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. ale tego dużo :) gratulacje rozpieszczają Cie :) to ja czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. A jaki filtr ma ta pomadka ochronna bo zastanawiałam się nad jej zakupem ale jakoś dojść nie mogłam jaki ma i jakoś ostatecznie kupiłam pomadkę z filtrem innej firmy.
    A mnie ciekawi ta wersja męska z flosleku czy warto jakiegoś mężczyznę obdarować tymi kosmetykami :)
    No a z reszty kosmetyków to jedynie żele do higieny intymnej napewno zakupię a reszta jakoś mnie nie przekonuje. Jedynie seria eko ciekawi jednak ceny już mniej ale wiem że eko musi kosztować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój mąż ma bardzo delikatną skórę, a szczególnie po goleniu jest wybredny akurat testuje ten balsam ponad tydzień i jest zadowolony, jedynie tubka musi stać od nowości "na głowie", bo denerwuje go czekanie aż zleci
      pomadka nie ma żadnej informacji na temat wysokości filtra:(

      Usuń
  16. gratulacje...super kosmetyki...

    OdpowiedzUsuń
  17. Super! Też bym chciała być testerką, to takie fajne dostać kosmetyk i testować go pod każdym względem, żeby potem wydać sumienną i szczerą opinie oraz móc pomóc innym pod względem: warto kupić czy nie? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluje :)
    Świetne kosmetyki i czekam na recenzje :)
    Fajne odzieżowe zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja sie mega obkupilam z Farmony wlasnie :) Na Floslek jeszcze czekam, bo u mnie w drogerii drogo a Rossman nie zachwyca, wiec popatrze w Zlotych Tarasach.
    I juz moge powiedziec, ze Farmona ma pieknie pachnoce kosmetyki! Cudo!
    Ja Iwostinu mialam dwa kremy i bardzo je cenilam :) obecnie z filtrem mam Avene ;)

    gratuluje tych wszystkich wspolprac. cudne!

    OdpowiedzUsuń
  20. Paczki super!:)
    Te spodenki w kratkę,mnie urzekły:))

    OdpowiedzUsuń
  21. gratulacje i czekam na recenzje

    OdpowiedzUsuń
  22. ile nowości do testowania:)
    w tym roku kupiłam bardzo podobne spodenki w kratkę:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję owoch współprac :)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Kupa fajnych kosmetyków :D!

    OdpowiedzUsuń
  25. Łał! Sporo tego, najbardziej jestem ciekawa produktów sweet secret, nie miałam z nimi do czynienia, a wyglądają słodko ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam już krem do rąk z tej serii, zapach nieziemski:)

      Usuń
  26. Sporo tych paczuszek ;D gratuluję tylu współprac i wygranych ; **

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty