Kilka nowości

Cześć dziewczyny

Małe zestawienie z tygodniowych przesyłek dużo tego nie było, ale zawsze coś. Na pierwszy rzut idą współprace, akurat te ciągną się od miesiąca czasu, firmy do mnie same napisały jeszcze gdzieś na początku lipca. Myślałam, że paczki będą wcześniej, bo jak w przypadku Dax Sun ciężko będzie mi się wyrobić w czasie letnim, no mam nadzieję, że słonko jeszcze nas zaskoczy i będę mogła trochę po testować te kosmetyki. Choć wczoraj raz się udało:P


- balsam do opalania Sport +50
- krem ochronny na słońce dla dzieci +50, tutaj synek ma co testować, bo akurat z Lirene mu się kończy:) kosmetyki ślicznie pachną















I od razu jakoś tak na jednym zdjęciu balsam do opalania +20 x2(drugiego brakuje na foto)można było dostać go na FB Dax Sun, nawet polecałam Wam stronkę Na fb, 3000kosmetyków szybko się rozeszło. 

Zdziwiłam się tylko datą ważności jeden balsam do 11.2012 i 01.2013. Więc trzeba będzie wszystko zużyć jeszcze w tym roku. Hmm... nie wiem jak dam radę. Chyba rozdam w  domu. Dlatego było takie masowe rozdanie:P








Kolejna współpraca, którą nawiązała ze mną firma GIT czyli Get In Touch,

 w skład której wchodzą marki Stare Nature, Evoluderm i Bella Oggi. Zupełnie nie znam firmy, więc byłam ciekawa cóż to za kosmetyki, więc przyjęłam ofertę. 



A otrzymałam:
- wodę gruszkową, Nature is future, serio tak pachnie
- one week, lakier Bella Oggi
- Body scrub Coco Evoluderm
Kosmetyki możecie dostać w drogeriach Hebe i w sklepie internetowym www.panakotasklep.pl



  



Później przyszła nowość z Dermedic mydło w płynie Emolient Linum, 
prześlicznie pachnie, nawet się tego nie spodziewałam. Do tego masa próbek, mam ich sporo, więc przeleję do jednego opakowania np. słoiczka, więc pojawia się pełne opinie. Opinia mydła wkrótce, bo została jeszcze połowę opakowania, dobrze chociaż, że wcześniej robimy zdjęcia:)

A żeby nie było, że wszystkie współprace zabieram dla siebie kilka blogów poleciłam pewnej firmie, sama odmawiając:D bo zgłosiła się do mnie kolejna osoba, ale te blogerki już wiedzą o tym:)




I to by było na tyle:) Czego jesteście najbardziej ciekawe?






Komentarze

  1. świetne współprace, gratuluję :))

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję kolejnych współprac :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję ciekawych współprac :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o to gratuluję współprac ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Woda gruszkowa pewnie pięknie pachnie!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje współpracy ;) Ciekawa jestem tego scrubu i tej wody gruszkowej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. no no gratuluje, kolejnych współprac :]

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne kosmetyki! Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne kosmetyki! Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje :) jestem ciekawa tej wody gruszkowej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne współprace ciekawi mnie ta woda gruszkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratujuje :) Mnie również ciekawi woda gruszkowa:)

    OdpowiedzUsuń
  13. woda gruszkowa, hmm ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluję :) a ciekawa jestem tej wody gruszkowej!

    OdpowiedzUsuń
  15. ahhh woda gruszkowa;) gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  16. ale fajnie, gratuluję współpracy :) ja jestem bardzo ciekawa tego scrubu do ciała, będę czekać na opinię :)

    ps. Zapraszam do mnie na post zakupowy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. woda gruszkowa? ojjj już domyślam się jak pachnie... ahhh

    OdpowiedzUsuń
  18. Teraz tylko testować ;) Jestem ciekawa tej wody gruszkowej :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam olejek i ten balsam po opalaniu :))

    OdpowiedzUsuń
  20. gratuluję,ja najbardziej to jestem ciekawa wody gruszkowej:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Sporo kosmetyków do testowania :) Ponoć ten tydzień ma być słoneczny to może się wyrobisz z testami dla Daxa :)

    OdpowiedzUsuń
  22. woda gruszkowa brzmi ciekawie. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. mnie zainteresował lakier Bell i czy faktycznie jest on "tygodniowy" ? poza tym ładny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulację,nic innego tylko czekać na recenzje:))
    Jestem ciekawa firmy GIT pierwszy raz o niej słyszę:))

    OdpowiedzUsuń
  25. ja jestem ciekawa rzeczy z Get in touch :)

    OdpowiedzUsuń
  26. też załapałam się na ten balsam do opalania z Dax Sun na fb, ale ja wybrałam 10 ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Może firma Dax przedłużyłaby lato :) Nie miałabym nic przeciwko :)



    Gratuluję współprac!

    OdpowiedzUsuń
  28. także gratuluję współprac :) tylko pozazdrościć :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję:) Tego mydła jestem ciekawa, no i lakieru:)

    OdpowiedzUsuń
  30. GRATULUJĘ:) Udanego testowania życzę:D

    OdpowiedzUsuń
  31. gratuluję, ciekawi mnie ta woda gruszkowa i scrub :>

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję kolejnych współprac

    OdpowiedzUsuń
  33. Najbardziej jestem ciekawa tej wody gruszkowej. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. a mogłabys podać do nich namiary? nawet nie wiem jak moc kupic takie kosmetyki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dax sun można kupić w prawie każdej drogerii
      Dermedic w aptekach
      Gei in tauch w drogeriach Hebe i w sklepie internetowym www.panakotasklep.pl
      takie rzeczy podaję przy opiniach

      Usuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty