Nowości w mojej kosmetyczce: w tym zakupy...

Cześć dziewczyny

Przedstawiam Wam swoje kolejne nowości w kosmetyczce, są to współprace, wygrana i zakupy. Pielęgnacja u mnie schodzi szybko, więc uwielbiam testować różne, nowe kosmetyki, a także wracać go tych najlepszych. Zobaczcie co przyniósł mi ten tydzień:

Może na początek pokażę swoją nagrodę za konkurs z kosmetykami Joanna organizowany przez inną firmę na fb. Byłam mega szczęśliwa, gdy dowiedziałam się, że znaszałam się w 10 osób, które wygrały i to za opisanie „letniego poranka”. Było mi jeszcze milej gdy ktoś to w końcu docenił. 


Kosmetyki Joanny były za słabo zabezpieczone i niestety listonosz, który przyszedł poinformował mnie o paczce, ale odebrać niestety musiałam sama, wg procedur Poczty tak musiało być. Bo paczka była podobno zmasakrowana. I faktycznie tak było, dostałam za foliowane  trzy kosmetyki , (nie wiem dokładnie ile było z wygranej, czy coś usunęli co się wylało), jeden prawie do połowy wylany, widocznie się otworzył i zapaskudził całość, cała koperta była namoknięta i zabrudzona peelingiem oraz kremem. Byłam mega wkurzona. Napisałam do firmy, a oni nic, nie to nie, oczyściłam kosmetyki, to co dało się uratować to mam. Miałam zrobić aferę, ale mąż kazał mi sobie dać spokój. I postanowiłam tylko to opisać. Kopertę jeszcze mam w razie czego wyślę do firmy. Myślę, że nie jest to wina organizatora konkursu tylko Poczty, bo oni przewalają byle jak przesyłki. 
Ale jednak organizator mógł lepiej zabezpieczyć kosmetyki, dodatkowo je owijając nawet samą folią. Ok. wyżaliłam się:)




A wygrałam
- peeling myjący Kiwi
- Żel pod prysznic Żurawina cudnie pachnie, fajna jest ta kobietka w środku:)
- Nawilżający balsam do ciała z pomarańczą

A teraz  przejdźmy do lepszych paczuszek, które były bardzo dobrze zabezpieczone chociaż wysłane pocztą jak i kurierem. Można  jak  widać – można:)

Wspaniała współpraca z firmą Venus, oto co otrzymałam do testów:
- Delikatny żel do higieny intymnej
- Regenerujący balsam do ciała
- Ujędrniający balsam do ciała
-  Pianka do golenia o zapachu żurawiny, 
cudnie pachnie już testowałam :P
- Pianka do golenia o zapachu melona, mmm...:)
- Balsam po goleniu i depilacji
- chusteczki do demkiajżu i higieny intymnej

Kosmetyki Venus, produkowane przez PharmaCF możecie kupić w Auchan, Tesco, Kaufland, Redl, Rossmann, Carrefour


Kolejna paczuszka to też z współpracy, która nawiązała ze mną Pani Iza z firmy Mariza

 jeśli macie jakieś pytanie piszcie na ten adres mariza-polska@wp.pl sama zastanawiam się czy nie zostać konsultantką. Muszę trochę przemyśleć, za i przeciw :P Pani Iza zaproponowała mi ją sama, chętnie się zgodziłam, bo nie znam kosmetyków tej firmy. A między czasie napisałam do mnie jeszcze pewien Pan z     clubu Mariza i sama firma, ale o tym jak paczki dojdą. A co w paczce było:



- Odświeżający żel pod prysznic Granat
- Rewitalizujący żel pod prysznic Jaśmin
- Szminka Soft&Colour 60

I Nowości Letni Look Bourjois, zaskoczenie, bo paczuszka w ramach dalszej współpracy:)


- Cień do powiek 16 brąz niby Orange, polecany także jako bronzer
- Cień do powiek 02 turkus
- Puder brązujący  wygląda jak czekoladka, bardzo jasny, delikanty
(Cienie i puder zamykane są na magnesie)
- Błyszczyk do ust Effet 3D 53 Corail Artistic nowy odcień

I na sam koniec mały napad na Biedronkę, oj mały to on nie był, bo od razu spożywka poszła w ruch i między tym wszystkim za chomikowałam to:)


- płatki kosmetyczne Carea 3opakowania za 5,55 fajna promocja, kupiłam różowe, tych jeszcze nie miałam, w sumie zostało mi jeszcze jedno opakowanie tych z Tesco, ale to nie woła jeść, więc się przyda, a jak się skończy to promocji nie będzie i co wtedy :) wtedy będę musiała kupować w droższej cenie

- Szczoteczki do zębów Colgate 9,99 zawsze bierzemy z mężem taki pakiet:)
- Bielenia płyn dwufazowy do demakijażu Bawełna 5,99
- bielenia płyn dwufazowy do demakijażu Avocado 5,99
płynów mam pod dostatkiem, ale tak jestem ich ciekawa, a że idą mi jak przysłowiowa woda, to na pewno je zużyję:)
- i mój kochany żel micelarny BeBeauty 4,99 to już moje 3 opakowanie, genialny jest, akurat mi się kończy to robię przeważnie zakupy na zaś:)


I to wszystko, ciekawa jestem na jakie opinie czekacie w pierwszej kolejności:) jeśli macie ochotę możecie mi coś podpowiedzieć. Rozważę to:D

Komentarze

  1. Super kosmetyki :)
    Też dziś wybieram się do Biedronki i mam nadzieje,że kupię coś z działu z kosmetykami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeju, kiedy Ty to wszystko zużyjesz. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranej i współprac :) Dużo fajnych nowości, większości z nich nie miałam. Miałaś już wcześniej te płyny dwufazowe z Bielendy, fajne są?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie nie miałam ich, jestem ciekawa, bo sporo osób chwali:)mam nadzieję, że i ja będę w tej grupie:)

      Usuń
    2. Bielenda Awokado jest super!! :-)

      Usuń
  4. Ja również dostałam te produkty od Bourjois. Błyszczyk jest świetny! a bronzer ślicznie pachnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Gratuluję tylu paczuszek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super paczuszki i zakupy ;)
    ciekawi mnie 'czekoladka' Bourjois, długo już się na nią czaję ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulacje!!! ;) Super paczuszki!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. peeling myjący Kiwi mój ulubiony :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Daj spoko, to co dzieje sie z poczta polska to jakis dramat... Czytam juz ktores z kolei narzekania na PP... A i ja mialam swojego czasu problemy:

    Ostatnio czekalam na paczuszke. Listonosz niestety nie zastal nikogo w domu, a ze paczka nie zmiescila sie do skrzynki pocztowej zostawil ją na niej!!! Paczka byla wyslana na adres domowy, dom jednorodzinny, ogrodzony, skrzynka na plocie. Kazdy, ale to kazdy kto przechodzil obok mogl buchnac mi paczuszke... Ja rozumiem jakby nawet zostawil na lawce przed domem, mamy troche zarosli, to nikt by nie przyuwazyl, ALE ZOSTAWIC JĄ NA SKRZYNCE NA LISTY????

    A ogolnie to fajne kosmetyki, peelingi z joanny bardzo dobrze sie sprawdzaja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najgorsze, że dałam zgodę na przywiezienie paczki przez listonosza, a jemu nie chcieli wydać, przyjechałam osobiście i powiedziałam o tym, to babka przy kasie się zdziwiła, możliwe, że myśleli, a może zapomni i będzie paczka dla kogoś, no kurde to moja nagroda, tak się cieszyłam, a tu tyle problemu z nią było wrr;/

      twój problem to już faktycznie przegięcie, czasem jak czytam nie które problemy z PP to już wymiękam. jak tak można

      Usuń
    2. To sa jakies jaja co ta poczta wyprawia. Ale wiem, ze to nie tylko u mnie w malym miescie, ale i w wiekszych, bo wynajmuje mieszkanie (studentka:P) i wyobraz sobie, ze przyszla kiedys paczka, ktora zostala wcisnieta na sile do naszej skrzynki i wlasciwie nie zgadzalo sie nic poza numerem bloku i mieszkania i ze Lublin... Ulica calkiem inna, nazwisko wogole mi nieznane, zgadzalo sie tylko 14/2.... Jestem uczciwa osoba i chcialam odniesc paczke na podany adres bo bylo to osiedle obok i poczekalam na narzeczonego - mielismy isc razem i jak zobaczyl nazwisko i imie, to sie okazalo, ze to jego wujek:):) Ale jakby trafila na kogos innego, to nie wiem, czy by dotarla...

      Usuń
  10. Mam ten puder Bourjouis czekoladkę...bardzo wydajny i świetnie się sprawdza!
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję współprac :)
    Oby dalej były takie owocne!

    Do Biedronki wybieram się jutro.
    Mam zamiar kupić troszkę w tych promocyjnych cenach :)
    Płatki na 100% :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A co do Poczty to jest tragedia! Ja czekam od kilku dni na paczkę. Dzisiaj nagle internetowo sprawdzam status a tam- dostarczono i to dwa dni temu. Byłam cały czas w domu, wiec ja sie pytam gdzie moje paczka? :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma jak zostawić Awizo jak wszyscy w domu hehe:D

      Usuń
    2. Najlepsze jest to, ze ja nawet Awizo nie mam... Nie było ani w skrzynce ani na wycieraczce. Przeszłam się dzisiaj po sąsiadach, bo myślałam, że może zostawił u kogoś, ale nie. Paczka znikła :/ i ja się pytam kto na tej poczcie pracuje..

      Usuń
    3. Dzwoniłam na pocztę i mam być u nich dzisiaj trochę po 17 jak będzie ten Pan który paczkę rzekomo dostarczył.

      Usuń
  13. uWIELBIAM PEELING Z ZIAJI :)
    Kocham płyn dwufazowy z bielendy :) (bawełna )

    OdpowiedzUsuń
  14. A kule fajne :) I mają oleje, więc fajnie natłuszczają skórę :) Jeszcze masz szansę je kupić :P

    OdpowiedzUsuń
  15. wow ale dużo kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ulala, szał. :) zastanawiam się nad tymi płynami z bielendy, ale mam samoróbkę ( w sumie kończę) i myślałam, że zrobię ją sobie ponownie. :P

    OdpowiedzUsuń
  17. o Kobieto :D ale masz produktów do testowania !
    super, paczuszkę od Bourjois sama też dostałam ale reszty mega też Ci zazdroszczę! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Widzę, że i Ty teraz masz te piękne czekoladki z Bourjois :-) :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję współprac. Kosmetyki zapowiadają się ciekawie więc czekam na opinie na ich temat. A na Biedronkę planuję zrobić dzisiaj mały napad... tylko jeszcze nie wiem czy cokolwiek się ostało...

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten żel pod prysznic z joanny pachnie mi jak kompot wiśniowy

    OdpowiedzUsuń
  21. ojej ile wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję wygranych :) Jednak Joanna mogła się pokusić o lepsze zapakowanie, nie zwalajmy wszystkiego na Pocztę.
    Ciekawi mnie ten puder brązujący Bourjois :)
    A w Biedronce też kupiłam te płatki, wcześniej miałam niebieskie, które nie nadawały się do zmywania paznokci, bo zostawiały biały osad :/

    OdpowiedzUsuń
  23. Szkoda że tak słabo zabezpieczyli te kosmetyki Joanna. Gratuluję współprac. Widzę że kupiłaś sobie te płatki fioletowe z Biedronki (one są najlepsze).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie tych jeszcze nie miałam, zawsze zielone lub niebieskie

      Usuń
  24. gratuluję wspólprac i wygranej i czekam na recenzje kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ja czekam na recenzję balsamu z venus oraz żelu pod prysznic:)

    OdpowiedzUsuń
  26. chętnie poczytałabym o broznerku, od dawna mnie korci :) miałam balsam z Joanny, ale w wersji z porzeczką, muszę przyznać że dobrze nawilża:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie ma jak Biedronka i ile do testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  28. jak przyjemnie :))
    podkradłabym Ci te chusteczki, bo kolorówki tak czy inaczej zazdroszczę, jak taka sroczka ^^

    Wera: kiedyś też tak miałam :D
    odstawiałam serum rozgrzewające i miałam wrażenie,że tłuszcz mi się gromadzi i gromadzi i gromadzi - bez końca! bleh!

    OdpowiedzUsuń
  29. Och, zazdroszczę tylu paczuszek:) Ciekawią mnie te płyny dwufazowe z Bielendy:)

    OdpowiedzUsuń
  30. nie ma to jak zakupy w Biedronce:) też muszę się wybrać i zerknąć na tę Bielendę:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratujuje tylu świtnych paczuszek :) Do biedronki też mam zamiar się wybrać jutro mam nadziję, że coś jeszcze dla mnie zoatanie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. tyle dobroci - gratuluję ! a ja z "biedronkowych" nic nie kupiłam

    OdpowiedzUsuń
  33. Oj jest co testować :)
    Ja się w biedronce się opanowałam i nic nie kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Sporo nowości :))
    Jestem ciekawa produktów Venus ;))

    OdpowiedzUsuń
  35. Współczuję problemów z paczką. Niestety czasem nadawca/poczta chyba nie myśli. Kiedyś zamawiałam półfabrykaty z allegro i dostałam je wrzucone luzem, bez woreczków strunowych, zawinięte w gazetę, w kopercie w której była dwu centymetrowa dziura :/ To cud, że nic się nie wysypało.

    OdpowiedzUsuń
  36. czekoladkę z Bourjois mam i bardzo lubię, cudnie pachnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  37. jaka ilość, aż się oczy cieszą:D

    OdpowiedzUsuń
  38. Szczesciara z tymi paczuszkami! Swoja droga, mogli zamykania 'doprawic' tasma klejaca, jak to zrobila Pati u mnie (bo jak mniemam ze sklepu tak nie wyszly). w ten sposob nic sie nie rozlewa.
    Jestem ciekawa 'czekoladki' od Bourjois :)
    I napadu na Biedronke tez zazdroszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ile paczuszek! Szczesciara!
    Zamykania opakowan zawsze mozna 'doprawic' tasma klejaca, jak to zrobila Pati u mnie (najpierw myslalam, ze tak ze sklepu moze wyszly XD) - w ten sposob wieczko sie nie otworzy.
    Jestem ciekawa tej 'czekoladki' od Bourjois :) I zazdroszcze napadu na Biedronke ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tak robię i wiem o tym:) a poczta i inne firmy może nie, chociaż nie które wiedzą o tym:)

      Usuń
  40. Powodzenia w testowaniu:)
    Szczęsciara z Ciebie:)!

    OdpowiedzUsuń
  41. Jej, jaki zapas żelów pod prysznic. :P
    Trochę kiepsko, że taka niepełna paczka Ci przyszła. :/
    W Biedronce ostatnio widziałam tanio kosmetyki Bell, chyba się na nie skuszę. ;)
    PS. Lakier Hean już zrecenzowany. :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Peeling Joanny jest fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  43. ja uwielbiam Bourjois ..co prawda jest to firma trochę droższa ale super kosmetyki ;D

    OdpowiedzUsuń
  44. Ta czekoladka z Bourjois pachnie obłędnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Również lubię te płatki z Biedronki różowe :) Wg mnie najlepsze, szkoda, że nie można ich dostać pojedynczo.

    OdpowiedzUsuń
  46. wow, jakie kochane kosmetyki, chetnie bym Ci je zabrała...rewelka :) a z ta wygrana to paskudna sprawa....napisałabym do organizatora konkursu i fotki pokazała.....ale ogólnie bardzo owocne współprace :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Zazdroszczę Ci zupełnie wszystkiego:)

    OdpowiedzUsuń
  48. peeling z joanny uwielbiam na równi z tym z kawy :) teraz kupiłam za 1,99 w SuperPharmie

    OdpowiedzUsuń
  49. No to będą recenzje. Aż nie mogę się doczekać ;)
    Jaka promocja na płatki w biedronce ;d

    OdpowiedzUsuń
  50. Peeling z joanny jest najlepszy <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty