AnnCo - Akcesoria kosmetyczne współpraca + mała wygrana


Witajcie Kochani!
Ten tydzień zleciał mi niesamowicie szybko, dużo się działo, a także dużo spraw związanych ze szkołą, do tego budowa, działka, ogarnąć dom i wszystko w koło. Nie było czasu na nic, a jednocześnie obowiązków było pełno i nie można było tego olać. Wracając do świata kosmetycznego między czasie otrzymałam jedną paczkę i odebrałam nagrodę.


  
Jak wiadomo kosmetyki to nie wszystko, aby przygotować ciało i włosy pomagają nam w tym Akcesoria kosmetyczne. I właśnie dziś o takich Wam napiszę. Mogę się już pochwalić, że kolejna współpraca opierała się na samych gadżetach.

Firma AnnCo  podeszła do sprawy profesjonalnie, nawiązała ze mną współpracę, a tym samym chce obdarować jeszcze 3 osoby-czytelniczki mojego bloga. I właśnie tym sposobem odbędzie się konkurs z udziałem firmy AnnCo. Ale o szczegółach dowiecie się dopiero jutro. Dziś tylko zachęcę Was pokazaniem paczuszek, w tym jedna osobna moja (zdjęcie wyżej), więc jakiś zalążek nagród już znacie. Na razie zobaczcie co ja otrzymałam:


- Zestaw grzebieni
- kosmetyczka z lusterkiem
- termoloki
- czepek kąpielowy
- separator do pedicure
- gąbki kosmetyczne
- pęseta
- rzęsy kępki
- nożyczki do skórek
- nożyczki do paznokci
- tarka metalowa do pięt
- pacynka
- pędzelek dwustronny JS-79 ( do różu i pudru)
- pędzelek dwustronny JS-78 (do podkładu i korektora)
- pędzelek dwustronny JS-77 (do kresek i cieni)
- pędzelek dwustronny JS-76 (grzebyk do brwi i rzęs oraz gąbka do rozcierania cieni)

Wszystkie akcesoria dostępne są w sklepie AnnCo, nie są to drogie rzeczy, więc warto się im przyjrzeć, opinie oczywiście pojawią się niebawem. Najbardziej zadowolona jestem z pędzelków i kosmetyczki, która jest bardzo pojemna. Co do sprawności sklepu jestem także bardzo zadowolona, wszystko dobrze zapakowane, i szybkość wysyłki jest błyskawiczna. Więc tym bardziej to się ceni.
Jeśli chcecie być na bieżąco z firmą zapraszam na FB AnnCo



Kolejna rzecz to odebranie nagrody w konkursie Rossmann z portalu Rossnet, gdzie od 5-19 września można odbierać nagrody, a był nim odświeżająco-oczyszczający żel do mycia twarzy Bourjois. Jeśli ktoś zapomniał o konkursie, a brał udział to warto sprawdzić czy czasem się nie wygrało:) o tutaj




I to wszystko moi drodzy, ten tydzień nie przyniósł żadnych kosmetyków, ani dodatkowych współprac, ale dzięki temu sporo zużyłam innych i jest czas na recenzje oraz opanowanie tego całego chaosu, właśnie wychodzę na prostą :P








No dobra informacje przekazane, a teraz muszę jeszcze przygotować dla Was konkurs, bo później nie będę miała znowu czasu;/, gdyż zapowiada się kolejny ciężki i długi tydzień.
Czujność wskazana!

Komentarze

  1. Hehe:)na prostą powiadasz wychodzisz,ja nie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow super paczuszki :) Sama mam nożyczki i pęsetę z AnnCo kupioną już długi czas temu i nadal mi służą (no może poza pęsetą którą zostawiłam przez przypadek u siostry w Szkocji)

    OdpowiedzUsuń
  3. zaraz idę na stronę pędzelki obejrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wera-czy to Ty jesteś na stronie Annco na zdjęciou???:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)z prawej strony:)hihi,albo ta Pani taka do Ciebie podobna:)

      Usuń
    2. ale mnie wystraszyłaś:) nie to nie ja,

      Usuń
    3. eee,szkoda,mogłabyś być Twarzą jakiejś firmy:)

      Usuń
    4. Nie bądź taka skromna,oglądałam zdjęcia na fotomaniaku i fajnie na nich wychodzisz:)pzd.I

      Usuń
    5. hehe:D co za mały szpieg:P
      a swoją drogą to już dawno nie byłam na żadnej sesji, ech wypadłam z "fachu":D

      Usuń
  5. Annco znam i lubię, często do niej wracam gdy akurat mam dostęp do tych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezłą paczuszkę dostałaś:)W takim razie czekam do jutra:)

    OdpowiedzUsuń
  7. śmieszne te rzeczy ze współpracy, wałki, no nie ;D chyba nic by mnie nie ucieszyło, a na pewno nie przydało by mi się :) ale przyjemnego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale wybredna:D pędzelki i kosmetyczka mi przypasowały

      Usuń
    2. A propo wałków,kiedyś pracowałam z taką dziewczyną,która przyjeżdżała do pracy w chustce(albo w za dużej czapce,zależało to od pory roku)na głowie,a pod chustką vel czapką wały miała nakręcone,potem lusterko,grzebyk i heja,udana była na maksa:)

      Usuń
    3. to musieliście mieć ubaw:D

      Usuń
    4. Akurat nas 5 babek pracowało razem,to nikomu to nie przeszkadzało,ale sama odwaga do paradowania z wałami po Wrocku o 7.30 rano to było mocne:)

      Usuń
  8. ha ciekawia mnie te dwustronne pedzle...ciekawe ile kosztuja heh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. proszę bardzo tutaj jest link i są podane ceny http://www.annco.com.pl/pl/c/pedzle-do-makijazu/79

      Usuń
  9. pędzelki wyglądają bardzo obiecująco :D

    pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. jak dużo świetnych rzeczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pozazdrościć :)) też by mi się to przydało ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetną paczkę dostałaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. ten żel jest bardzo dobry- właściwie to najlepszy jaki miałam więc super nagroda!! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pędzelki to przydatna sprawa;) Ich nigdy nie jest za dużo;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo przydatne rzeczy dostałaś, pokaż się nam koniecznie w czepku:D Ciekawa jestem czy pędzelki są dobrej jakości.

    OdpowiedzUsuń
  16. ja właśnie muszę odebrać ten żel, ciekawe czy dobry jest :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja właśnie muszę odebrać ten żel, ciekawe czy dobry jest :)

    OdpowiedzUsuń
  18. mam kępki, kupiłam dawno temu, moim zdaniem są mocno średnie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje :) no i czekam na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Swietna wspolpraca i wygrana rowniez :)

    OdpowiedzUsuń
  21. powiem tak produkty średnie ;) ważne, ze się Tobie podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. gratuluję wygranej, ciekawa jestem tego żelu:)

    OdpowiedzUsuń
  23. ale świetne akcesoria dostałaś:) miłych testów:)
    co do maseł paloma też mam macadamia i tropical ale w zapasach:)
    wczoraj przyleciałam do Polski i dziś otworzyłam sobie masło Isana 500ml kakao i przepadłam jest cudowne , zapach nieziemski .nie wiem jak będzie działał ale wydaje mi się że to dobry nawilżacz ale zapach ma nieziemski

    OdpowiedzUsuń
  24. Ty to masz szczęście do tych konkursów !:D zazdroszczę o. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie w konkursach nie mam szczęścia, a tym bardziej na Rossnnet

      Usuń
  25. gratuluję nawiązania współpracy;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja bym sie bardzo cieszyla z takiej paczki:) Fajne rzeczy, krolowa nie jestem wiec ciesze sie ze wsyztskiego;) :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Też wygrałam ten żel z Bourjois :D Poszłam po niego w piątek, podałam dane i jedna ze sprzedawczyni, że nie ma mnie na liście.. No to mysle świetnie, to dziwne, że jeszcze 30 minut temu siebie widziałam.. :/ Musiałam wrócić do domu, wydrukować i oddałam. Ale oczywiście słowa przepraszam nie usłyszałam, a czekałam na wszystko chyba z 10 minut a ochroniarze jak zwykle patrzą na mnie jak na złodziejkę. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najlepiej powiedzieć, że nie ma na liście, dobrze zrobiłaś, co z tego że mała nagroda, ale Twoja, bo w końcu odpowiedź się liczyła, gratuluję
      a ochroniarze to norma u mnie to samo ;/

      Usuń
    2. Nie chce im się szukać.. Dużo ludzi było na liście, ale nie znajdą dokładnie, zrobię z Ciebie debilkę.. :/ Uprzedzam się coraz bardziej do Rossmanna..

      Usuń
  28. Udanych testów, bardzo fajne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję współpracy i wygranej ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. gratuluję współpracy i super produktów. sama też mogę się takimi pochwalić;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję ! :) Testowania a testowania bedzie na całego :)
    Zapraszam na nową notkę :)
    Klaudia.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty