Tygodniowy Przegląd Kosmetyczny

Witajcie kochani
Oto tygodniowy przegląd kosmetycznych przesyłek. Już w poniedziałek zostałam zasypana większością z nich. Takie przesyłki naprawdę poprawiają humor, aż chce się być testerką :D


Pierwsza paczka to wielkie zdziwienie i oczywiście zadowolenie. Bo nie spodziewałam się, że Rossmann współpracuje z blogerkami. Po otrzymaniu e-maila od Pani Moniki z chęcią zgodziłam się na testowanie, uwielbiam zakupy w drogerii Rossmann, mniej więcej kosmetyki Isana znam. A te które znalazły się w paczce zupełnie są mi obce, tym lepiej, bo czas je poznać!  A co najważniejsze od długiego czasu staram się, aby pracować w tej drogerii! Trzymać kciuki! Bo praca jest mi na gwałt potrzebna! A pracować tam to moje marzenie:)


 



Oto co będę testować:
- Alterra szampon Biotyna i Kofeina
- Alterra żel pod prysznic Kwiat Neroli i Bambusa
-  Isana krem do rąk Kwiat pomarańczy
- Isana kem do ciała z Masłem Shea i kakao
- Wellness &Beauty olejek do kąpieli Trawa cytrynowa 
i bambus
- Wellness &Beauty sól do kąpieli mak i kwiat pomarańczy


Kolejna współpraca to z firmą Barwa. Firma wdrążyła właśnie nowy program dla blogerek i miałam okazję się załapać do niego. Bardzo mnie to cieszy, bo pamiętam Wasze opinie o kosmetykach, z których byłyście zadowolone. Więc teraz kolej na mnie, aby się przekonać jakie są. 


W genialnie zabezpieczonej paczce znalazły się:

- Siarkowa Moc maseczka nawilżająca
- Siarkowa moc tonik antybakteryjny normalizujący

- Barwy Harmonii mydło różane Rose

- Barwa ziołowa szampon  Skrzyp polny do włosów wypadających

- Miss kremowy peeling do stóp

- Miss pielęgnacyjny krem do rąk z ekstraktem z kokosa

mydło różane jest dostępne w Rossmanie, maseczka nawilżająca będzie dostępna w Rossmanie od października.





Następna współpraca to z firmą Bell





Do testów otrzymałam:


- lakier do paznokci 06 neon colour Glam wear – trwały, super kryjący lakier. Trochę za późno na jego noszenie jesienią, ale w tym tygodniu po testowałam go trochę i mam o nim zdanie :P o tym wkrótce

- trwały błyszczyk do ust Glam Wear 037, genialny kolor już wpadł mi w oko











A ostatnia  paczka to stała współpraca z Werner i wspólnicy

Do testów przyszedł cukrowy peeling do ciała brzoskwinia & mango Tutti Frutti Farmona, nie mogłam się oprzeć zapachu tego peelingu i oczywiście zgodziłam się na testy mniam:) jeśli pamiętacie sławną sól do kąpieli to ten sam zapach! Dodatkiem było kilka próbek.





Dziękuję za uwagę. Jestem bardzo zadowolona. Za wszystko serdecznie DZIĘKUJĘ. Tydzień zaczął się cudownie, choć w taki sposób przesyłki wynagrodziły mój trud i smutki, jakie mnie spotkały;/

Jesteście czegoś bardzo ciekawe? To możliwe, że wezmę pod uwagę Wasz głos:)

Komentarze

  1. Gratuluje, wspaniałe przesyłki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany, ale tego dużo! Ja nie zdążyłabym zużyć :P

    Jeśli można, to ja chętnie bym poczytała więcej o Siarkowej Mocy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetne produkty, gratuluję Ci współpracy z tyloma fantastycznymi firmami:)
    Bardzo mnie ciekawi jak spisze się ten tonik Siarkowa Moc.
    Miłego testowania! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciakawa szamponu z Barwy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę Ci, że tyle firm z Tobą współpracuje :D Jestem bardzo ciekawa kosmetyków z Barwy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i miłego testowania życzę! :)
    Bardzo mi się podoba lakier z Bell i paczka od Barwy bardzo fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapach tego żelu z Alterry jest dość specyficzny, więc nie przekreślaj od razu ich żeli, bo pozostałe pachną o wiele ładniej:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tyle nowych kosmetyków i to wszystko przyszło w ciągu tygodnia? Ja bym chyba oszalała na Twoim miejscu! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojojoj :)
    Sporo tego!
    Gratuluję - przyjemnego testowania życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale paczuszek:O to jest dopiero cos;) chyba bym z domu nie wyszła ;-))

    OdpowiedzUsuń
  11. Super współprace.
    Wypróbowałaś już mydło różane? Pachnie obłędnie jak dla mnie, cudnie. Używam go nawet do twarzy i jest super.
    Pierwsze też pomyślałam o szamponie Skrzyp Polny, ale jednak wybrałam żurawinę.
    Czekam na Twoje opinie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie, że próbowałam ślicznie pachnie, jest super:)

      Usuń
    2. Ale gust kosmetyczny chyba mamy podobny :)
      Krem do rąk w pierwszej chwili też zaznaczyłam KOKOS :D:D
      Później zmieniłam na algi - pachnie jak seria Talia Fitness, której już niestety nie produkują.

      Usuń
  12. Pozazdrościć :D Jak na razie moim małym marzeniem jest współpraca z tyloma markami. Czekam z niecierpliwością na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  13. dostałam ten sam zestaw z Rossmanna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale wspaniałości, szczerze zazdroszczę i czekam na recenzję ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Szalejesz z tymi współpracami, same fajne rzeczy dostałaś, używam właśnie szamponu Alterra Biotyna i Kofeina - bardzo go polubiłam.

    OdpowiedzUsuń
  16. oj, dużo tego dostałaś;) czekam na recenzje;)

    OdpowiedzUsuń
  17. taką samą paczuszkę dostałam z kosmetykami z Rossmanna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne paczki, życzę udanych testów! Ciekawa jestem kosmetyków z Barwy:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluje kolejnych współprac i świetnych paczuszek:)

    OdpowiedzUsuń
  20. łał, znowu pełno wszystkiego u Ciebie ;p

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję licznych współprac:)bardzo lubię to mydło różane Barwy:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ile kosmetykow do testowania :)
    Gratuluję Ci, same fajne współprace ;]

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale będzie czytania u Ciebie ;)!

    OdpowiedzUsuń
  24. ja obecnie trochę się wstrzymuje z współpracami bo chce nadrobić to co mam plus moje kosmetyki co kupuje bo na samych współpracach blog się nie opiera ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. większość sama pisze z oferta współprac, to dlaczego mam odmawiać, jak mam chęć spróbowania:D

      Usuń
  25. zazdroszczę współpracy zm Bell :) sama do nich napisałam, ale niestety odpowiedzi jeszcze nie otrzymałam :P

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawe kiedy Ty to wszystko przetestujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajne paczuchy :) Choć moim zdaniem Rossmann trochę nie pomyślał, bo wszystkim bloggerkom z którymi zawarł współpracę poprzesyłał dokładnie te same kosmetyki :/ Za jakiś czas będą pojawiac się te same wpisy na połowie blogów :/ To nie zachęca, a wręcz przeciwnie...

    OdpowiedzUsuń
  28. O barwa zmieniła opakowania do szamponow czy mi się wyadaje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znaczy się barwa ma dwie serie ziołowa i naturalna, w której pojawiają się takie podłużne i zaokrąglone opakowania oto chodzi?

      Usuń
  29. Mnostwo wspolprac;) Ja na razie nie mialam jeszcze okazji :) mam nadzieje ze wszystko przede mna ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam ten krem Isana i krem matujacy Barwa i bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluje przesyłek :) Dużo Swietnych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  32. oj już Ci zazdroszczę tych współprac! gratuluję Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  33. no sporo tego dostałaś :)
    czekam na recezje !

    OdpowiedzUsuń
  34. super kosmetyki!!przyjemnego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  35. Miłego testowania,jestem ciekawa kosmetyków Bell:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Witam :) Pokaźne te paczuszki, aż zazdroszczę testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Wow ile prezentów. Lubię drogerie Rossmann zawszę znajdę tam cos dla siebie. Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  38. Tez nie wiedziałam, że ROSSMANN współpracuje z blogerkami. Gratuluje współprac :) Czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty