AnnCo - Ulubione akcesoria kosmetyczne


Akcesoria kosmetyczne to genialne, bardzo praktyczne i niezbędne dodatki w kosmetyczce każdej kobiety. Jak same pisałyście w odpowiedziach konkursowych „nie możecie bez nich żyć”. Ja także zaliczam się do tej grupy i dziś przedstawię wam dodatki AnnCo

które najbardziej przypadły mi do gustu. Oto moja 5 faworytów:

- kosmetyczka z lusterkiem
- tarka metalowa do pięt
- pędzelek dwustronny JS-77 (do kresek i cieni)
- zestaw grzebieni
- nożyczki do paznokci

Najbardziej największe wrażenie zrobiła na mnie metalowa tarka do pięt


Która jest bardzo solidna, wydaje się, że zrobi nam krzywdę, bo jest ostra, ale na piętach nie kaleczy ich, daje sobie świetną radę. Niby delikatnie, ale i skutecznie usuwa zrogowaciały naskórek oraz wszystkie skórne zadziorki. 


Używam jej zazwyczaj siedząc w wannie, nakładam sobie trochę peelingu i jazda, tak mi wygodniej i wydaje mi się, że lepiej działa niż na sucho.
Na dłoniach miałam zadartą skórę, i świetnie wygładziło, wypolerowało ją, na równą powierzchnię. Bardzo mi się to podoba. Taka tarka jest bardziej lepsza od pumeksu. Jakoś szybciej widać efekty. Szorstkie pięty znikają w niepamięć.
 Jest jednostronna, z poręczną wygięta dobrze wyprofilowaną rączką. Cena jest śmieszna, bo 6,15, możecie dostać tutaj Polecam jest genialna 5/5

Kolejnym miłym zaskoczeniem jest pędzelek dwustronny JS-77 (do kresek i cieni) 


Długo zwlekałam z zakupem lepszych pędzli. Te co posiadałam do tej pory to takie najzwyklejsze, które już ostatnio mi bardziej utrudniały niż pomagały. Nie mam porównania do Hakuro czy innych lepszych pędzli. Więc z tymi co mam te z AnnCo są fenomenalne. 


Tak miękko i delikatnie to nawet pacynka nie nakłada. Dł.17cm, włosie syntetyczne. Nakładanie cieni i eyelinera tym pędzlem dla mnie to czysta przyjemność. Pędzle nie gubią włosi, nie są twarde, nie podrażniają powiek.
Cena 6,25 możecie dostać tutaj Bardzo dobry

Bardzo przydatna stała się także mało wydająca się kosmetyczka z lusterkiem


Jak się okazało, to bardzo pakowna kosmetyczka, mieści w sobie sporo akcesoriów, przypadła mi do gustu. Wygląda zupełnie jak kopertówka, zagościła u mnie w łazience na długo. Dosyć solidnie wykonana, bardzo ładnie błyszczy, zamykana na zamek. W środku posiada dwie przegrody.  Na wyjazdy będę ją chętnie zabierała.

Tak samo jak błyszczyki w każdej kieszeni, lubię mieć mały grzebyk, aby przeczesać włosy. Tutaj świetnie sprawdzały się grzebienie, które dostępne są w zestawie. Nie są one jakoś specjalne, żeby nie targały włosów, ale się sprawdzają, w przeczesaniu ich.


Więcej nie wymagam nic od kieszonkowych grzebieni. Cena jest przystępna, bo 3,95zł. AnnCo
Zestaw zawiera 6szt. . Grzebienie są plastikowe i jak na razie żaden się nie wyszczerbił.

Ostatnim dodatkiem są nożyczki do paznokci. 


W czasie obcinania paznokci, nożyczki zaokrąglają płytkę, fajna sprawa, niby są zwykłe, ale jest to taki ciekawy dodatek. Są bardzo ostre, wyprofilowane do góry. Ułatwiają wykonywane czynności. Cóż tu dużo o nich pisać są dobre i już:)  Cena tych nożyczek jest zaskakująca, bo aż 17,50 można je dostać tutaj

Zapraszam serdecznie na FB AnnCo będziecie na bieżąco z konkursami i różnymi informacjami.

Niewątpliwie z tych 5 dodatków, moje serce skradła tarka i pędzelek! Dla mnie najlepsze. Nie ma co się rozpisywać, albo coś się  nadaje albo nie:)
Kolejny post z serii akcesoria będzie już mniej zadowalający;/

Komentarze

  1. Oj tak takie gadżety bardzo umilają nam życie, a kiedyś nawet miałam takie same grzebienie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Namiętnie używałam tego pierwszego z prawej do torebki był dla mnie idealny, reszta jak dla mnie ma za gęste zęby:)

      Usuń
  2. Zgadzam się, że pędzelek i tarka są super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna ta kosmetyczka. szukam ostatnio takiej, która by się stała moją ulubienicą wyjazdową :))

    OdpowiedzUsuń
  4. sama siię muszę zaopatrzyć w jakąś kosmetyczkę z lusterkiem :) a i fakt tarki są lepsze o niebo od pumeksów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nożyczki do paznokci mam już 3 lub 4 lata - są solidne, dobrze spełniają swoją funkcję - świetne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta tarka i mnie zainteresowała;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ten dwustronny pędzelek musi być super ja zbieram na razie na jakis poważniejszy zestaw pędzli :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mają świetne czepki, nie ściskają, nie targają się. Cudo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, tak mówisz? muszę jakiś kupić, bo mój ostatni popruł się do okoła przy gumce. :/

      Usuń
  9. Tarka z AnnCo też bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła. mam jednak mieszane uczucia, bo dziewczyny, które mają trochę wspólnego z kosmetologią pisały, że to jest bardzo nieodpowiednie narzędzie, mimo że wydaje się, że tak super sobie radzi z naskórkiem.
    pędzli jeszcze nie używałam, kosmetyczka raczej mi się nie podoba, grzebieni w swoim zestawie nie miałam, a nożyczki dostała moja mama i jest b.zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a czemu nieodpowiednie narzędzie?

      Usuń
    2. http://wyprobujsama.blogspot.com/2012/09/test-metalowa-tarka-do-piet-annco-fc.html

      Usuń
  10. najbardziej bym chciała tę tarkę ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Super pędzelki, ale mi się podobają, a właśnie jestem na etapie zmian w kosmetyczce...

    OdpowiedzUsuń
  12. tarka wydaje się być super produktem;) czegoś takiego szukam;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam taką samą tarkę, tylko że z innej firmy.
    Podoba mi się kosmetyczka z lusterkiem. Przydałaby mi się taka do torebki:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię tą firmę, produkuje bardzo przydatne rzeczy. Fajny ten dwustronny pędzelek.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna ta tarka do stóp, kosmetyczka i grzebyki też by mi się przydały :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Najbardziej zachwycił mnie dwustronny pędzelek (z Twojego opisu) z tego co piszesz będzie dla mnie idealny - tym bardziej już nie moge się doczeka kiedy przesyłka będzie u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja kupuję taką tarkę u chińczyka za 3 zł i też super daje radę :P

    OdpowiedzUsuń
  18. a ja muszę zainwestować w taką tarkę :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Tarka jest mi potrzebna! już wiem co kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Na tarkę do stóp bym się skusiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. fajny ten pędzelek do kresek :)
    ponoć metalowa tarka do zrogowaciałego naskórka jest niekorzystna i odchodzi się od jej stosowania - zależy jaka kosmetyczka, taka teoria.
    zawsze używałam tych czarnych z drewnianą rączką --- jaka wtopa! nie wiem z czego one są wykonane! ;o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie te są za słabe ;/

      Usuń
    2. nie używałam metalowych i chyba nawet nie chcę :P
      kupiłam krem na odciski i zgrubienia z.... green pharmacy? chyba tak
      nic, zero, chyba kupię któryś z tych do gabinetów

      Usuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.