Trochę nowości


Witajcie kochani

Dziś chce się pochwalić, a jednocześnie poinformować Was, co nowego wpadło mi do testowania. Nie jest tego dużo, ale cieszy:) Zacznę od wymiany, bo to druga paczka, na która czekałam, szybko przyszła bez problemu, a wymieniałam się z Blanką Dzięki wymiana na plus:)




Oraz nowa współpraca z drogerią ekobieca, paczkę dostałam w poniedziałek, ogromnie mnie cieszy zawartość, świetne podejście do klienta, szybka przesyłka, bardzo dobrze zapakowana, idealnie zabezpieczone kosmetyki. 
Warto robić tam zakupy


Zobaczcie, co dostałam: od razu podam Wam linki do tych kosmetyków jakbyście były zainteresowane


- Benefit Glamourette- Zestaw kosmetyków, prawda, że piękny! Odcień Coy




Zapomniałam dodać, że lustro ma dwie strony, z jednej róż a z drugiej puder, w każdej jest dodatkowe lusterko, rozłożone zdjęcie widać u góry



- Active Midnight- Zestaw do kąpieli- sól, balsam, żel, płyn do kąpieli. link do drogerii



Zestaw cudowny na prezent, elegancko zapakowane, bardzo mocny, intensywny zapach, wystarcza trochę i czuć go w łazience. 



- ROC Cleansing Water - Płyn micelarny do skóry wrażliwej link do drogerii


  

- Ingrid Kredka do oczu czarna+ szczoteczka link do drogerii


 

- Astor Color Vision- Cienie do powiek -110 Luxury link do drogerii


 

Jeśli macie ochotę zamówić ze sklepu to mam dla Was promocję 5% kod rabatowy drogerii: 5PROCXYZ23 (ważny do końca roku)


A na koniec moje cudo! Mała DIY W końcu skończyła mi się zapachowa świeczka, ponad rok temu ją kupiłam, aby wykorzystać ją na pędzle i tusze, bo gdzieś tam widziałam na którymś to blogu, że można w taki lub inny sposób spożytkować. Dodałam tylko kokardkę i zrobiło naprawdę super efekt.


W planie mam zakupić jeszcze dwie, na osobne pędzle, tusze i kredki, a później zobaczy się jeszcze, na co:) świetne no nie:) Bardzo ładnie prezentuje się na komodzie, toaletce:)

Komentarze

  1. Świetne zdobycze :) Będziesz miała co testować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszcze tego zestawu do kąpieli.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja od dawna przechowuję kosmetyki w słojach po tych świecach.

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam ten zapach z Avonu i super to lusterko z pomadką ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj gapa ze mnie to lustro ma dwie strony: z jednej podkład, a z drugiej róż
      już dodam fotki:)

      Usuń
    2. a, to on ma coś więcej :D pomysłowe, strasznie mi się podoba :D

      Usuń
  5. oooo, tym zestawem z Benefita, to też bym się zaopiekowała :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie wykorzystałaś pozostałość po świeczce :) Wygląda uroczo.

    OdpowiedzUsuń
  7. paczuszka od drogerii faktycznie fantastyczna :)
    i pomysł na kubeczek - rewelka !

    OdpowiedzUsuń
  8. zestaw z benefita jest boooski no i świetny pomysł na przetrzymywanie pędzli :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne kosmetyki, miłego testowania, no i oczywiście czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Większość tych kosmetyków widzę pierwszy raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny ten zestawik z Benefit'a! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo zachęcająco to wszystko wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobry pomysł z tym szkłem po świeczce :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł z tą świeczką, śliczne to!;)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne nowości :) ja mam płyn Bielendy i jestem zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaka piękna szata graficzna *_* Mam tą świeczkę z Biedry, bardzo fajnie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ahhh same cudowności :)
    cienie Astor tylko niezbyt, miała je i jakościowo nie bardzo :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne paczuszki, a zestaw kąpielowy - boski. Testuj z przyjemnością, chętnie poczytam opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świeczki zapachowe LaRissa uwielbiam :)
    Aktualnie tli się u mnie ta o zapachu jabłkowo-cynamonowym.
    Aromat idealnie wpasowany w sezon jesienny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zrobiłam to samo z opakowaniem po świeczce :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne nowości! Gratuluję współpracy i samych smakowitych rzeczy do testów:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zestaw z benefitu jest przeuroczy!
    Wszystko super :)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne kosmetyki :) miałam ten płyn do demakijazu i bylam bardzo zadowolona ;) Aha i masz rewelacyjnego bloga:), dodałam Cię do obserwowanych i na pewno będę zaglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  24. same wspaniałości ! czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  25. świetna współpraca, ciekawe nowości i super pomysł na wykorzystanie szkiełka po świecy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. gratuluję świetnej wymiany i super współpracy
    ale ten beneficik cudny gadżecik ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Też lubię wykorzystywać w ten sposób szklane słoiczki po świeczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ale bajera...jeszcze takiego wymyślnego pudru to ja na oczy nie widziałam..:)

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo mi sie podoba pomysl ze swieczka!

    OdpowiedzUsuń
  30. Super ten zestaw benefitu i ten midnight też :)

    a pomysł z wykorzystaniem tego szkła po świeczce bardzo fajny, ja ją kupiłam ostatnio w Biedronce i już wiem na co się przyda ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja trzymam swoje pędzle w małej, szklanej doniczce :D :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Zazdroszczę, masz co testować :)) pomysł ze świeczką bardzo fajny, ładnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Super produkty! A ten zestaw do kąpieli mmm idealny na jesienne wieczory :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty