Zakupowo i nie tylko


Witajcie Kochani!

Zakupy, czy to nie najcudowniejsze zajęcie na świecie? Pewnie, że tak, tylko trzeba mieć portfel wypchany po brzegi, albo i nie, bo jak mam pełen to nic nie mogę znaleźć, a jak kasy mało to pełno mi się nie podoba, też tak macie?

Od kilku tygodni żałowałam, że nie kupiłam sobie tego komina w Biedronce, ale w oczy rzucił mi się inny, trochę drogi, bo aż 22zł, ale za to taki piękny, uroczy, że nie mogę się nim nacieszyć. 
 

Kilkanaście tygodni temu miałam kupić buty, ale oczywiście nic nie wpadło mi w oko, więc postanowiłam zakupić przez Internet. Już na tyle mam sprawdzonego sprzedawcę, że nawet rozmiar buta mi pasuje kup buty,

Otrzymałam paczuszkę z wymiany z monccia,  to już po raz drugi
- mgiełka radical
- tusz Rimmel 


Oraz współpraca z annabelleminerals 

otrzymałam 15 mineralnych podkładów kryjących, w różnych odcieniach.

Dziś delikatnie prószy śnieg, a tydzień temu było tak ciepło i słonecznie
Oto taka ja na co dzień:P
Mam nadzieję, że wrócą jeszcze ciepłe dni

Komentarze

  1. też mam tą mgielke z radical'a :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zaszalałam i niedawno kupiłam sobie aż dwa kominy:D
    Twój ma przepiękny kolor:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Mgiełka Farmony jest bardzo fajna :)
    Jestem ciekawa tych podkładów kryjących, aż tyle odcieni - super ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam kiedyś tą mgiełkę.. fajnie nawilżała włosy, szczególnie latem, ale na zimę będzie jak znalazł ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. No, najgorszy ten śnieg jak ma się letnie opony:/

    Buty świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne to ostatnie zdjęcie :) Ja też mam nadzieję, że ciepłe dni jeszcze wrócą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulację współpracy :)
    szaliczek piękny,
    a pogoda jak zawsze nas zaskakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zakupy i paczki świetne, och ja też mam nadzieję, że będzie cieplutko, bo ja już zdarzyłam się rozchorować :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie wyszłaś na zdjęciu :) A komin piekny!

    OdpowiedzUsuń
  10. hmm a czy to nie jest wg prawa, że pudełka wcale nie trzeba mieć,zeby zrobic reklamacje??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj nie wiem, nie orientuje się, ale i tak nie uśmiecha mi się odsyłać na swój koszt;/ przepadło

      Usuń
  11. Oj ja też już tęsknię za słońcem :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Ohh, uwielbiam oglądać zakupy! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję współpracy :)
    Co do butów to dziwne, wysyłając nic nie czuli czy nie chcieli czuć? ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może nie chcieli czuć, zresztą pudełko nie było pierwszej nowości;/

      Usuń
  14. Świetny komin :) Udanych testów minerałków :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Komin i buty są świetne ;] Ja czekam na swoją paczuszkę w ramach współpracy z AM ;] Jestem ciekawa co mi podeślą do testów ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. No to się natestujesz;) Jesteś piękna!

    OdpowiedzUsuń
  17. Swietny komin ! :)
    Gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hmm z tymi butami współczuję, ja nie zamawiam nigdy butów przez internet dlatego takiej sytuacji nie miałam. A 22 za szal to dużo? Hmm ja zapłaciłam za swój komin 39 i się cieszyłam, że taki tani ;D
    Współpracy gratuluję, chociaż nie wiem, z czego tu się cieszyć kilka próbek podkładów wysłali. Ja nie lubię takich testów:))

    OdpowiedzUsuń
  19. mialam ten tusz, niestety nie bylam w ogole z niego zadowolona...
    a komin swietny, jaki modny kolorek wybralas :)

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie dziś też spadł śnieg :((

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie jest straszny śnieg i zimno :(

    OdpowiedzUsuń
  22. ja kochałam ten tusz :)

    śliczny komin♥

    szkoda tej akcji z butami ;/;/;/

    OdpowiedzUsuń
  23. koniecznie daj znać, jak te mineralne podkłady :)

    OdpowiedzUsuń
  24. fajny szaliczek, widac że ciepły :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem bardzo ciekawa jak będzie wyglądać Golden Light na buzi. A cieplejsze dni mają wrócić już pod koniec tygodnia :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. AM chyba króluje na blogach ja to samo od nich dostałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jakiś czas temu miałam tą mgiełkę z farmony,a le jakoś się nie sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajny komin , buty też super i szkoda że taka nie miła z nimi przygoda .

    OdpowiedzUsuń
  29. Ostatnie zdjęcie piękne :)
    Ale chyba już ima będzie na dobre ;/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty