Nowości

Dziś post o nowościach, jakie przez ostatni czas do mnie trafiły. W poprzednim tygodniu bardzo miło zaczęłam poniedziałek. Miałam nie małe zaskoczenie. Jakiś czas temu Dr Irena Eris uraczyła mnie ogromną pazuchą. A tu kolejne pudełko z tego instytutu. Nie żebym narzekała. Absolutnie. Uwielbiam niespodzianki „Erisowe”. Tym razem to Pani Madzia życzy udanych wakacji i przesyła kilka produktów swojej podopiecznej marki.

 A w paczce same dobroci Pharmaceris:
-Lekki Krem głęboko nawilżający A, już go miałam i bardzo chwaliłam
- nawilżający fizjologiczny żel do mycia twarzy i oczu A, nowość
- emolientowy krem odżywczy na noc, E
- Szampon wzmacniający do włosów osłabionych H, miałam od dawna na niego chrapkę:)

- Żel kojący na podrażnienia, N
oraz cudowna bransoletka. Pięknie podkreśla moją opaleniznę:)

Między czasie Bell zaszczyciło mnie swoimi nowościami
- CC cream
- lakier fashion colour, cudny odcień
i błyszczyk do ust frensch chic

Dalej to wyczekiwana paczka z Cleanic. Uroczo zapakowane, a w niej wakacyjny niezbędnik, który powinien się znaleźć w letniej torebce.

I na sam koniec Loreal. Totalne nowości, których jestem ogromnie ciekawa. Farba dawno poszła w ruch. Kolor świetnie wyszedł. Zobaczymy jak ze zmywaniem. Troszkę paczka była uszkodzona i dlatego farba jest tak pokiereszowana. 

I że mało mi żeli to po Bali, skusiłam się na BeBeauty Brazylia Spa. To już chyba 19 żel. Przestałam liczyć:P
Dodatkowo kupiłam jeszcze balerinki (7,99) „kapciuszki”, które bardzo uwielbiam. Co chwila je kupuję bardzo wygodne. Oraz klamerki(4,99), ale te nie z Biedronki tylko z Majstra.
Czego jesteście najbardziej ciekawe? 

Komentarze

  1. same cudowności :) bardzo podoba mi się bransoletka

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten lakier z bell,jest świetny,spokojnie trzyma się 4 dni na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pharmaceris Szampon wzmacniający do włosów osłabionych H - mam ostatnio z włosami kłopoty i ten może by mi pomógł. Czekam na opinię.

    OdpowiedzUsuń
  4. zaciekawiło mnie parę produktów, ale najbardziej czekam na recenzję tego mleczka rozświetlającego ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. z pharmaceris najbardziej ciekawią mnie specyfiki do twarzy, jak skończę aktualny biorę się za nie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Klamerek! Żarcik ;) Błyszczyka i kremu bell i mleczka rozświetlającego loreal :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne paczuszki i ich zawartość ;) ciekawa jestem tego Loreala.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie tak zaczynać tydzień nie;)?

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne nowości. Jestem ciekawa tego L'oreal'a i Pharmaceris

    OdpowiedzUsuń
  10. "Eriskowa" paka świetna - widziałam już wcześniej na innych blogach i muszę przyznać, że firma się postarała :)
    mnie najbardziej ciekawi micel z L'Oreala :) mam teraz jazdę na punkcie miceli :D

    OdpowiedzUsuń
  11. wspaniałe nowości, ciekawi mnie loreal

    OdpowiedzUsuń
  12. też dostałam, już nie mogę doczekać się testów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie najbardziej ciekawi Loreal. Czekam na recenzję, miłego testowania.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne nowości ;)
    Najbardziej ciekawi mnie ta seria oczyszczająca z L'oeala :)

    OdpowiedzUsuń
  15. No to ja jestem ciekawa kremu CC. Rożni się czym do BB? :p
    No i lakier Bell tez możesz pokazać :)

    OdpowiedzUsuń
  16. fiu fiu :) same cudownosci :)

    Powiedz mi kochana w jakim programie obrabiasz fotki ze maja biale tlo? :)
    bede wdzieczna za odpowiedz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znaczy tak zdjęcia są tak zrobione, że tylko je rozjaśniam, a boki zazwyczaj mam ciemne to je jakby koloruję na biało w Corelu.

      Usuń
    2. Fajnie to wygląda, ale lekko nienaturalnie jak dla mnie.
      Ale to kwestia gustu :)
      pozdrawiam

      Usuń
    3. dzieki. zapomnialam ze jeszcze taki program istnieje :)

      Usuń
    4. istnije :P
      ja w nim tylko poprawiam boki, reszta i ta w innych programach:P

      Usuń
  17. Ale wspaniałe paczuszki :D same dobroci :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super nowości! Już czekam na ich recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnie kusi ten micel z Loreal i chyba się na niego skuszę, bo akurat jest na promocji w Rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak miło :)
    Niech Ci wszystko dobrze służy.

    OdpowiedzUsuń
  21. Super paczuchy :) Bardzo jestem ciekawa jak się sprawdzi ten szampon Pharmaceris i mleczko rozświetlające L'Oreal. Miłego testowania, czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bransoletka śliczna, lubię takie delikatne.

    OdpowiedzUsuń
  23. ojj skusiłabym się na rozświetlające mleczko kosmetyczne z Loreal i serię z Pharmaceris... zatem czekam ,aż przystąpisz do testów !:) POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Szampon pharmaceris i bransoletkę już testuję :)

    OdpowiedzUsuń
  25. No, no dużo nowości widzę :-))

    OdpowiedzUsuń
  26. najbardziej ciekawi mnie micel z Loreala ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Genialne prezenty! oj zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne nowości ERIS i Loreal oraz cleanic super :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale świetne paczki:)) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Miłego testowania ;) Ja dostałam troszkę inną bransoletkę,ale twoja też mi się strasznie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. ciekawi mnie płyn i tonik z L'oreal i krem CC z Bell.
    ogólnie paczuchy mega!

    OdpowiedzUsuń
  32. ale nowosci,super,ciesze sie razem z Toba
    I milego testowania Kochana x x x

    OdpowiedzUsuń
  33. Dużo u Ciebie NOWOŚCI,które zagościły również u mnie - będziemy miały co testować :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Super paczuszki :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ach te erisowe paczki, pozazdrościć :)
    Miałam ten szampon, liczyłam na coś więcej, a okazał się zwyklakiem, który na szczęście nie wzmagał przetłuszczania.
    A też ciekawi mnie L'oreal i krem CC od Bell

    OdpowiedzUsuń
  36. Balerinki Również kupuję bo uwielbiam ale teraz po domu śmigam w japonkach bo przez te upały nie wytrzymuję w zakrytych kapciach , a żele z BeBeauty też sobie zakupię już tuż tuż wypłata :) A paczuszek tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja teraz chodzę boso, ale jak zimno to zakładam. A czasem też kupuję na zaś, bo jak trzeba to ich nie ma

      Usuń
  37. Sporo dobroci, najbardziej ciekawi mnie micel z Loreala :)
    Powiedz mi, czy te papucie za 7,99 zł z Biedronki były może w innych wzorach ? Szukam właśnie takich balerinowatych kapci i nigdzie nie mogę znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak były też jednolite, ale tylko chyba granatowe

      Usuń
  38. jestem bardzo ciekawa tego szamponu, z przyjemnością przeczytam twoją recenzję :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  39. Ojej, zazdroszcze Ci tych wszystkich paczek! :)
    Może skusiłabyś się u mnie na rozdanie? Bo widze, że ostatnio Ci szczęście bardzo dopisuje. :P
    Podziel się Erisową paczką, hahah. :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ale rewelacyjne paczuszki, aż zazdroszczę :)
    Mi chodzi po głowie ten płyn micelarny z L'Oreal, ale najpierw muszę zużyć swoje zapasy.

    PS. ja też mam masę żeli pod prysznic, łącze się z Tobą w żelomaniactwie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Testuje już nowość od Loreal oczyszczający płyn miceralny ideal soft tydzień i jak na razie spisuje się ok, tylko długo schnie i mam wrażenie jakbym miała mokrą i ściągniętą skórę twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  42. Ile wspaniałości:) Ja też otrzymałam paczkę z nowościami Loreala, cześciowo podobna i jutro zamierzam farbować włoski. Mleczko do demakijażu sprawuje się dobrze- pięknie pachnie cytryną :) Mam jeszcze krem Garnier, ale o tym powiem wkrótce :) Przyjemnego rtestowania !

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty