Wielka Paka od Dr Irena Eris

Witajcie Kochani
Chyba przesadziłam z świętowaniem. Od soboty nie pojawił się wpis. Co niektórych pewnie to zdziwiło. Bo zazwyczaj codziennie pisałam. Od lipca to się zmieniło, wpisy pojawiają się co drugi dzień. Wszystko przez wakacje i różne inne sprawy prywatne. W końcu po dwóch latach należy mi się jakiś porządny odpoczynek. Cały ten czas byłam oddana Wam, zamiast innym sprawom. A teraz chce to rozłożyć jakby na pół. Jakaś sprawiedliwość musi być.
Świętowanie, świętowaniem, ale w końcu trzeba powrócić do obowiązków bloga:) 

Dziś miał pojawić się wpis o pomadce w płynie, ale przełożymy go na inny dzień. Gdyż w tej chwili muszę pochwalić się mega wielką paką od Laboratorium kosmetycznego Dr Irena Eris. Nie od dziś wiadomo jak Panie z zespołu PR nas rozpieszczają. Każda blogerka współpracująca z Nimi o tym dobrze wie.
Wczoraj wpadł do mnie kurier zajął pół korytarza i mówi paczuszka. No nie zła paczuszka! prawie jak telewizor. To co było w środku, aż mnie zatkało. Wiedziałam, że na dniach miały być paczki dla blogerek, bo co nieco z nowości np. Lirene Youngy20+ możecie wygrać w moim konkursie urodzinowym właśnie dzięki tej firmie. Ale szczerze, to takiej paki się nie spodziewałam! Byłam w szoku, a moja teściowa, aż sobie usiadła z wrażenia. Dobrze, że szczęki z podłogi nie musiałam zbierać. Bo moja też była nisko hehe:D 
W pierwszej chwili ukazała mi się cudownie zapakowana w folię patera z uroczą żółtą w kropki kokardką. A na niej „owoce”. No prawie owoce, a raczej owocowe żele: kusząca gruszka, soczyste winogrona i rajski granat. Jak otworzyłam folię rozprzestrzeniał się bajeczny zapach. Jak szybko się okazało żel winogronowy był otwarty i lekko się rozlał. Ale minimalnie. To, że się rozlało dodało uroku tej paczuszce. Przynajmniej miałam jeszcze milsze wrażenia:) Mogłam poczuć owocową rozkosz:) Długo nie było trzeba mnie przekonywać, bo już po samym wyglądzie jestem mega skuszona. 
Tuż obok kosmetyczka wypchana po brzegi. Bardzo się cieszę, że Lirene tym razem zadbało o naszych mężczyzn. Może w końcu mój mąż przekona się do kremów, których nie używa. Ale nie tylko męskie kosmetyki znalazły się w tej kosmetyczce. Niby mała, a ile tam weszło: Kilka kosmetyków z różnych serii:
Seria Lirene Men:
- Żel do mycia ciała i włosów
- balsam po goleniu
- Żel do mycia twarzy
- lekki odświeżający krem do twarzy 
Z serii under twenty:
- multifunkcyjny antybakteryjny krem BB
- fluid matujący Effect Perfect Cover
- termoaktywny peeling wygładzający

Seria Lirene:
- multifunkcyjny BB krem
- multifunkcyjny krem na dzień
- multifunkcyjny krem na noc
To się nazywa kosmetyczka wypchana po brzegi:P

Obok tych cudności wystawała pomarańczowa papierowa torebka. A w niej zapakowane wspaniałości pomagające w walce z Cellulitem. A w niej:
- Antycellulitowy żel pod prysznic
- Antycellulitowy peeling myjący
- aktywny balsam antycellulitowy
oraz antycellulitowa kremowa maska do ciała
Oprócz kosmetyków z serii Stop Cellulit można było jeszcze ujrzeć: milusi ręcznik, opaskę na rękę i bidon. Wszystko w fantastycznym wakacyjnym kolorze. I jakby motywacja do sportu. Do tak świetnego zestawu brakuje mi tylko roweru i efekt jaki utrzymamy będzie na pewno zadowalający. Już zacieram ręce na myśl o testowaniu, gdyż seria MaXSlim idealnie mi przypasowała, więc mam nadzieję, że i ta podoła moim oczekiwaniom. 
A na samym dnie Kwadratowy karton także w pomarańczowych akcentach. A w nim nowości Lirene Joungy20+ i urocza spinka jak pawie oko:) Jak ja uwielbiam takie dodatki. Proste, banalne, ale cieszą oko.
- pianka myjąca
- krem BB
- płyn micelarny z tańczącymi drobinkami
- żel myjąco-peelingujący
- i kremo- żel z witaminami do twarzy
Przypominam, że taki sam zestaw kosmetyków możecie wygrać w moim konkursie urodzinowym.

Całość idealnie wtapia się w wakacyjna aurę. Cudownie zapakowane, przyjemna kolorystyka i wspaniałe kosmetyki. Nic nie może zostać bez echa. Sama nie wiem, od czego zaczynać:) Przy dużym ruchu, jaki teraz mam, zacznę od serii Stop Cellulit. Ale nie tylko to pójdzie w ruch...
Dziękuję serdecznie za tak wspaniale wypchaną po brzegi pakę. Jestem ogromnie zadowolona. Razem z moimi chłopakami jesteśmy serdecznie wdzięczni:) Jak zwykle dla każdego się coś znajdzie. Kreatywność Kochanych "Erisek" nie zna granic:) 

Komentarze

  1. cudowna paka ;)
    pozytywnie zazdroszczę ;))
    masz co testować, ciekawi mnie ostatnie pudło
    więc testuj i recenzuj ;))

    miłego ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja swoją właśnie rozpakowałam i również jestem bardzo zadowolona :))
    a spinkę już wpięłam we włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja spinka będzie na zasłonie dumnie się prezentować, i nie omieszkam wykorzystać jej do zdjęć z lakierami:P

      Usuń
  3. Łaaaaaał, ale ZAZDROSZCZĘ! Sama uwielbiam Eris, więc byłabym wniebowzięta! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale paka! Jestem pod wrażeniem :) Ciekawi mnie najbardziej seria Youngy 20+.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja myślałam, że po wczorajszym szoku dzisiaj się jakoś ogarnę, ale nie! cały czas uśmiecham się jak głupek - dawno nikt mi nie zrobił takiej fajnej niespodzianki i nie dostarczył tylu powodów do radości :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, sama zaglądam co chwila. Wszystko leży rozwalone na stole i się przyglądam, chodzę w koło tego

      Usuń
    2. Chyba mam to samo ;P

      Usuń
    3. hehe ledwo dziś to posprzątałam :)

      Usuń
    4. U mnie jeszcze wszystko leży w pudełku Youngy i myślę, gdzie ja to pochowam :D

      Usuń
  6. Świetna paczka, mam nadzieję, że będzie się miło testowało ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę mnóstwa takich paczek w przyszłości.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tylko pozazdrościć ;)
    Miłego testowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też bym usiadła z wrażenia, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale cuda, mnie też szczęka opadła jak Twojej teściowej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niezła Paczka..pozdrawiam i zapraszam na mój blog.www.stankoos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. oj mają sie czym cieszyć dziewczyny, mają :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Mega paka :D:D
    oby jak najwięcej takich miłych zaskoczeń :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow! Fantastyczna paczka! Zazdraszczam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zestaw świetny pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna paczka,masz co testować :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna kosmetyczna niespodzianka.

    OdpowiedzUsuń
  18. ha,nie dziwię się - nie chodzi nawet o wielkość ale samą markę Lirene to same porządne kosmetyki !! Mega, mega zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wielka paka i wielka niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. To sie nazywa paka, mega paka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow, ta paczka jest niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  22. Aj zazdroszczę bardzo :) Wspaniałe kosmetyki, więc na pewno będziesz zadowolona. Przyjemnego testowania :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też wczoraj dostałam swoją pakę i nie wiem od czego zacząć :) Panie Eris są kochane, widzą jak umilić życie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ale dobroci
    widzialam ze dziewczyny z yt na fb tez wrzucaly zdjecia z tymi mega paczkami
    takze milego testowania Kochana
    x x x

    OdpowiedzUsuń
  25. paka rzeczywiście ogromna :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jaka wspaniała paka, gratuluję i życzę miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetna paka, zapowiada się sporo ciekawych recenzji :))

    OdpowiedzUsuń
  28. Rewelacyjna paka! Ja też pewnie musiałabym szczękę z podłogi zbierać, gdybym dostała taką przesyłkę ;)
    Gratuluję i oczywiście życzę udanego testowania ;)
    I nie ukrywam - zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Też dostałam taką pakę :))

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo przyjemna paczuszka :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Fantastyczna paczka :-)
    Milego testowania Wero :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow paczka faktycznie ogromna :) Jestem pod wrażeniem :D Miłego testowania :*


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  33. ale świetna paka! życzę miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Paczka jest mega, całą rodzinę można obdarować :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Też dostałam paczkę i do dziś jeszce nie wiem od czego zacząć testowanie bo tyle tych nowości;)

    OdpowiedzUsuń
  36. mega paka, masz sporo nowości do testowania :) przyjemności!

    OdpowiedzUsuń
  37. no no paczuszka mega! ;) Pozdrawiam i zapraszam do obserwacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. wow! to teraz masz co testować! pozazdrościć tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ojej jak pięknie wszystko zapakowane!:)Super!:)Czekamy na recenzje!:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetna ta paka, od razu humor poprawiony :D
    Ja miałam te żele owocowe, całkiem fajne były. A serię pomarańczową na cellulit lubię, fajny mieli pomysł z dodaniem ręcznika, bidonu i opaski :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Paczka marzenie :) dla mnie interesująca jest linia Young 20+ :) Czekam na Twoje recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Mnie również Dr. Eris super hojnie obdarowało.

    OdpowiedzUsuń
  43. Nawet nie wiedziałam, że Lirene należy do Dr Eris.

    OdpowiedzUsuń
  44. Wow! Żeby tylko się nic nie przeterminowało, bo tyle tego do zużycia :P

    OdpowiedzUsuń
  45. Już rozumiem Twój komentarz pod moim postem, że współpraca z dr Irena Eris to sama przyjemność :) Wspaniałe kosmetyki! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty