Kilka drobnych nowości w zakręconym świecie....

Witajcie Kochani
Dziś post chwalipięty. Choć ostatnie takie u mnie rzadko się pojawiają. Nie będzie tego dużo. Ale jednak jest. Zapraszam do obejrzenia, co tam się u mnie znalazło nowego.

Zacznę jednak od kosmetyków. I mojego wielkiego hitu, czyli płyn micelarny z Loreal. Pierwszy mi się skończył, a po innych tego typu kosmetykach nie miałam takiego efektu oczyszczania jak po tym i musiałam koniecznie go mieć, nawet w normalnej cenie 14,99zł
Kupiłam jeszcze chusteczki Cleanic deo, ale je już wykończyłam, więc nie zdążyłam zrobić zdjęcia. Jak zawsze robiłam to na początku, tak teraz zapomniałam.
Oraz dorwałam w końcu nowe opakowania i nowe zapachy mydeł w płynie Linda. Dostępne w Biedronce. Śliczny słodki zapach.

A teraz coś z biżuterii. Wiele razy pisałam wam, że biżuteria to moja słaba strona. Kilka bransoletek mam. A ostatnie bardziej mnie kusi i nie tylko ta dziedzina. Biżuteria jest z alefarcik.pl jak Was interesuje.
Vintage style  zegarek na skórzanym pasku, całość wygląda rewelacyjnie. Jak bransoletka. Mam jeszcze na oku jeden zegarek (o kolor pytałam was na fan page)

I czarna szeroka bransoletka z rzemyków. Biżuterię pokażę Wam na pewno w stylizacjach. A między czasie sami obejrzyjcie ofertę sklepu, bo przesyłka jest bardzo tania.

Na koniec buty. Tym razem kozaki. Mam pewien sentyment do kupbuty.com i zawsze coś u nich wynajdę fajnego i kupię. A razem ze mną moje siostry i mama. Mają także torebki.
Moje kozaki to klasyczny model tu możecie zobaczyć na stronie i porównać jak wyglądają u mnie. W pełnej okazałości pokażę przy najbliższej możliwej okazji.
Postanowienie w kupowaniu odzieży i obuwia nie czarnego trzyma się mocno.:)Oby tak dalej!
I jak się Wam podobają moje nowości? Chyba przekonałam Was do mojego rewelacyjnego płynu, który tak wszędzie chwalę.

Komentarze

  1. Te mydła z biedronki to chyba pojawiają się co jakiś czas, chyba to jest seria limitowana. :)
    jestem bardzo ciekawa jak pachną. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba tak seria limitowana, ale u mnie dopiero się pojawiła, a na blogach widziałam dużo wcześniej
      pachną bardzo ładnie słodko,

      Usuń
  2. bardzo lubię mydło z Biedronki :) Piękny zegareczek *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Mydełka Linda kupuje regularnie :):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko mi się podoba, micelka dzisiaj oglądałam, ale ileż można:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ależ on jest rewelacyjny (coś mi się to słowo dziś przyczepiło:P) koniecznie spróbuj, mimo Twoich mega wielkich zapasów:P

      Usuń
    2. hihi,stary mnie z domu wreszcie wyrzuci:) ale nie mniej micel mnie kusi i dwufazówka również:)

      Usuń
  5. Myślałam nad tym mydełkiem ale jednak zrezygnowałam:) liczna biżuteria, a płyn micelarny muszę wypróbować bo tyle zachwytów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mydła są średnie, tanie, a wydajność słaba. Nie wiem czemu, ale je kupuję.

      Usuń
  6. też mi się podoba ten zegareczek i widziałam taki za 15 zł u mnie, w Chińczyku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne kozaczki :) Na Twoich zdjęciach wyglądają dużo lepiej niż w sklepowych.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten micel jest świetny i nawet w normalnej cenie nie tak drogi:)
    Kupiłam jedno mydełko z tej limitki, na początku ok, ale później przestałam lubić zapach i poszło na działkę:)
    Zegarek jest cudny, napatrzyłam się na tego typu i podobne i muszę sobie sprawić:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też zamówiałam ostatnio trochę biżu, ale z granashop i mam botki podobne do Twoich kozaków:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Może kiedyś i ja kupię tego micelka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Też kupiłam mydełko w Biedronce, tylko niebieskie :) A na micela może się skuszę, skoro tak chwalisz, mimo, że za micelami nie przepadam... ;p
    Mam taki sam zegarek, tylko brązowy :D
    Kozaki wydają się być fajne, czekam na "nanożny" efekt xD

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę ponownie wstąpić do Biedronki. Kusi mnie zaprezentowane mydło w płynie;) Gdy widzę zdjęcie malin, odzywa się we mnie chciejstwo. Ciekawe, czy mój nos wyodrębni nuty charakterystyczne dla tych owoców:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Również bardzo lubię ten płyn micelarny od Loreal:-D

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałam te mydła, ale u mnie tylko pusty karton został:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie do tej pory były stare wersje,

      Usuń
  15. ja kupiłam na promocji to mydło za 2 zł w wersji mleko+miód, super jest :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to było w cenie 2,99zł,

      Usuń
    2. ja właśnie trafiłam na 1,99 i teraz żałuję że nie wzięłam na zapas :(

      Usuń
  16. Świetne kozaki kupiłaś! Bardzo mi się podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. kupiłam identyczne buty w tamtym roku, oby Twoje nie rozleciały się po niecałym miesiącu jak moje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u;/ coś TY. Ale z tego sklepu?
      zazwyczaj ich buty trochę się trzymają
      ciekawostką jest, że buty z pudełka są firmy G2G, czyli te same co z chińskiego sklepu moje karmelowe botki

      Usuń
  18. Tą czarną bransoletkę co kupiłaś to sama się zastanawiam czy się nie skusić bo spojrzałam na ceny i aż oniemiałam na buty też zerknęłam i chyba popłynę finansowo - zakupy super choć z butów ja mogę tylko na płaskiej podeszwie chodzić :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ceny nie są wysokie, nie popłyniesz daleko:)
      a na płaskich spodzie też mają buty, więc na pewno znajdziesz coś dla siebie

      Usuń
  19. Piękne buty, jestem ciekawa płynu z Loreal:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to moje drugie opakowanie, więc serdecznie polecam!

      Usuń
  20. Mydełko z Biedronki mam ale jeszcze nie używałam.
    A plyn z L'oreala na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mydełko Linda jest stałym bywalcem mojej łazienki i ciągle zmieniam warianty zapachowe. Tego jeszcze nie miałam. ;) Niestety okazało się, że nie mogę używać zwykłych mydeł w płynie, bo powodują u mnie wzmożenie alergii atopowej. :( Od kiedy przestawiłam się na mydełko Bambino w kostce, moje problemy z łuszczeniem i świądem skóry zniknęły. Echh ciężkie jest życie alergika. Ale dobrze, że chociaż zorientowałam się, że wina leży w mydłach w płynie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Płyn L'oreala także uważam za świetny. Buciki śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Muszę w końcu wypróbować tego micelka ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny zegarek :)
    Kiedyś kupowałam mydła Linda, ale zdecydowanie bardziej wolę te z Lidla - mniej wysuszają ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. fajny zegarek, mierzyłam kiedyś taki, ale ze swoją małą ręką nie pasował mi ;)
    świetne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  26. bransoletki są bardo fajne ale buty wystrzałowe. w tym sezonie też chyba postawie na kamelowy kolor

    OdpowiedzUsuń
  27. Micel muszę koniecznie wypróbować. Świetne buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Muszę wypróbować ten płyn jak wykończę swoje zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. To mają być buty na zimę czy jesień? Bo ja bym sobie takich i tak nie kupiła :D na obcasach ostatnio w ogóle nie chodzę (jestem za bardzo zabiegana po całym mieście), no i damskie kozaczki są strasznie zimneee... nie wyobrażam sobie innych butów na zimę niż glany.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. one mają w środku delikatny kożuszek. Zależy jaka będzie zima może trochę pochodzę w nich zimą, zobaczymy:)

      Usuń
  30. Buty wyglądają na wygodne, ale nie zdecydowałabym się kupić ich przez internet.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja praktycznie cały czas kupuję przez net

      Usuń
  31. W mydełka muszę się zaopatrzyć, lubię je :)

    OdpowiedzUsuń
  32. świetny zegarek:) mydła w płynie z iedronki bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo mi się podoba ten zegarek na skórzanym pasku :)

    OdpowiedzUsuń
  34. podobają mi się coraz bardziej takie zegarki na zawijanym pasku :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  35. Mam taki zegarek, ale na białym pasku :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.