Styl Wery: Tunika w odcieniu fuksji

Witajcie Kochani
Pokazywałam się Wam już w turkusie, czerni, kobalcie, a teraz przyszła pora na odcień fuksji. Bardzo lubię ten kolor. Ożywia zdecydowanie cerę. Dziś do pokazania mam zwykłą tunikę. Rzecz jasna, że samej jej nie noszę. Za krótka jest. Zazwyczaj są to leginsy lub zwykłe jeansowe spodnie. Ale do zdjęć solo wygląda bardzo fajnie.
Zdjęcia robione na początku października. Było bardzo zimno (poświęcenie musi być) i wietrznie.
W tle trzmielina pospolita, piękna roślina, ale uwaga trująca!
Tunika- no name, sh
Buty – Allegro, (pokazywałam wiele razy, bo to moje ulubione:P)
Bransoletki – no name 

Miłego oglądania. A ja między czasie przygotuję mixa, a w nim trochę nowości:)

Komentarze

  1. Kwitniesz tej jesieni :) Pięknie wyglądasz w tym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. trochę ten kolor jak fuksja raczej, pomyliło mi się z tym bordem:P

      Usuń
  3. Kolor piękny ale jak dla mnie za mało biżuterii przydałby sie jakiś fajny naszyjnik (ale to tylko moje zdanie bo ja uwielbiam biżuterię ).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz rację przydałby się jakiś naszyjnik. Dopiero przyzwyczajam się do biżuterii, za to bardzo lubię bransoletki:)

      Usuń
  4. Ładnie wyglądasz :) chociaż jak dla mnie za krótko z przodu, ja bym nie czuła się dobrze... 5cm więcej i byłby ok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jak napisałam noszę ją do leginsów i jeansów:) sama wyszła tak tylko do zdjęć:P

      Usuń
  5. Bardzo krótka... lepiej zakładać ją do leginsów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. samej jej nie noszę. Nie martw się:P

      Usuń
  6. Dałabym jeszcze wisior do tej tuniki.

    OdpowiedzUsuń
  7. JA bym tak krótkiej tuniki/sukienki nie nosiła bez spodenek, bo znając samą siebie - każdy by moje 4 litery mógł podziwiać xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje 4 litery są drobne to i ładne:P

      Usuń
  8. kolor idealny na jesień, z czarnymi leginasami też by fajnie wyglądała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak zgadza się, jest fajnie, bo tak też noszę:)

      Usuń
  9. Śliczny kolorek tej tuniki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też bardzo lubię ten kolor:) Zanim przeczytałam notkę pomyślałam..wow.. odważnie:D chyba się starzeję:P Bardzo to ładnie wygląda i nie jest jakoś wyzywająco, więc może kiedyś zapomnij ubrać leginsów:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. raczej nie zapomnę, nie wyszłabym tak na ulicę:P

      Usuń
  11. Bardzo ładna, ale jak dla mnie to trochę za krótka do samych rajstop.

    OdpowiedzUsuń
  12. szczerze mówiąc to tak sama tunika niezbyt mi się podoba, zdecydowanie do legginsów czy spodni rurek lepiej by było i dobrze, że tak nosisz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo Ci ladnie w tej tunice :) Mamy podobne butki ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Odważnie :) Ja nawet tylko do zdjęć nie wyszłabym w krótkiej tunice :)
    Ja nie dodawałabym naszyjnika, tak jest ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładna ale solo bym jej nie włożyła, konieczne leginsy lub wąskie spodnie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nogi masz świetne! Solo rzeczywiście krótka, więc jasne, że nosisz do niej leginsy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. fajne zdjęcia ! :D Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  18. Super śliwkowa sukienka, i dziękuję za obserwacje:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziś już drugi raz tu zajrzałam i znowu mi przyszła na myśl jedna uwaga (sorki) gdzie podziałaś legginsy ?

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajna ta tunika, ale szkoda, że nie stworzyłaś do niej stylizacji- legginsy, biżuteria, torebka.
    Masz piękne nogi- warto je pokazywać!!

    OdpowiedzUsuń
  21. muszę przyznać, że trudno od Ciebie oderwać oczy : ) pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  22. do twarzy Ci w takim kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Aj tam wiadomo ciut krótka ale jak ktoś jest zgrabny to niech pokazuje :)

    OdpowiedzUsuń
  24. no i widzę wyszła nasza polska mentalność na wierzch co do krytykowania innych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakie krytykowanie, co masz Basiu na myśli?

      Usuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.