Poczta Mikołajkowa

Witajcie Kochani
Mikołajki to bardzo przyjemny dzień. Dla wielu był pewnie pełen wrażeń i prezentów. Mój też był w prawdzie prawie miły. Kilka podarków otrzymałam, ale nie obyło się bez bólu (to pewnie najmniej wszystkich obchodzi, więc zostawię ten temat). Na poprawę humoru zobaczcie co mam.  

Najlepszy prezent ogłoszony był już jakiś czas temu, ale dopiero ostatnio otrzymałam małe wynagrodzenie Starter Normamat. Jak pamiętacie pierwsze wrażenia na temat peelingu sferycznego ukazałam tutaj. Już nie długo pojawi się opiania na temat działania. Nie starter mnie ucieszył, a katalog osób wygranych i wszystkie zdjęcia, a w nim moje-męża wyróżnione za świeżość i ulotność. Ogromna pamiątka. Coś wspaniałego.
 
Prezent niespodzianka od Adonia Organics. Zupełnie nie wiedziałam skąd i za co. Dopiero po e-mailach wszystko zostało wyjaśnione. Dziękuję. 
Piernikowy Zestaw od Farmony
 Dwie sukienki i naszyjnik. Sukienki przyszły dużej wcześniej. Załapały się do zdjęć. Czerwoną sukienkę baskinkę i naszyjnik mogłyście podziwiać post wcześniej. A kolejna pojawi się niebawem.
Do tego wszystkiego buty:) ciepłe kozaczki z grubym futerkiem i czółenka w kolorze khaki/karmel
I jeszcze pokaże Wam godne ukazania i zakupu torebki. Akurat te nie są moje. Tylko mojej mamy i siostry. Zazwyczaj jak zamawiam buty na kupbuty. To one zawsze ze mną coś zamówią. Nie są to małe zakupy:p. 
Oprócz tego jeszcze zamówiły buty, ale są już „w chodzie”.
Torebki bardzo mi się podobają, są w rzeczywistości ładniejsze niż na zdjęciach w sklepie. Chyba sama sobie na następny raz zamówię, a co:P
Link do tej pikowaneja tej w kolorze bezowym z dżetami już nie ma, ale jest w karmelowym jakby ktoś chciał. Nie namawiam, ale zerknijcie sobie. A nuż Wam coś wpadnie w oko.

I jeszcze jest cudna paka z Rossmann. Ale nie ma jej jeszcze na zdjęciach. O tym niebawem....
I na koniec poczęstunek wirtualny. Słodkiego grudnia:) Te łakocie z Mieszko możecie dostać w Biedronce (jakby ktoś pytał:P) za ok.18,90zł/kg

Komentarze

  1. Świetne kosmetyki, buty, biżuteria :D

    OdpowiedzUsuń
  2. podobają mi się kozaczki i torebki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to koniecznie zaglądnij do nich na stronę:)

      Usuń
  3. No i na sam koniec jeszcze takiego smaku narobiła... :P

    OdpowiedzUsuń
  4. A zobaczę na tę stronę :)))
    Bogaty Mikołaj Kochana :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajowe są buciki :) podbają mi się :)

    www.daariaaa.com

    OdpowiedzUsuń
  6. zestaw od Faramony jest jak do zjedzenia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mikołaj musi Cię bardzo lubić :D
    Świetne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne prezenty :) mikołaj udany :)

    OdpowiedzUsuń
  9. sporo nowości, fajne kozaczki i torby ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa jestem zapachu tych piernikowych kosmetyków :))

    OdpowiedzUsuń
  11. GRATULUJĘ i życzę Ci przyjemnego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Te kozaki są prześliczne i jeszcze ten kolor cudowny.. łał <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak są prześliczne i jakie ciepłe, polecam, bo mają grube futerko no i przede wszystkim są mega wygodne!

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. ja też uwielbiam słodkości, nie tylko te:)

      Usuń
  14. Ja póki co nie szaleję i kozaki zeszłoroczne dobijam chyba że trafi mi się coś skórzanego tanio to wtedy pomyślę. A paczuszki też świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja musiałam, bo wszystko już się rozleciało

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. tak, aż chciałoby się zjeść:P

      Usuń
  16. same fajne rzeczy ;)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne kozaczki : ) Sama muszę się zaopatrzyć w coś bardziej zimowego : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to rozejrzyj się na stronie kupbuty.com:)

      Usuń
  18. Kozaki są świetne, ja wciąż szukam idealnych:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mikołaj musi Cię dobrze znać:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniałe przesyłki, Mikołaj się spisał chyba byłaś bardzo grzeczna w tym roku :D

    OdpowiedzUsuń
  21. A mnie smuci fakt, że coś Ci sprawia ból w dzień taki, jak ten.
    Co do prezentów, sama skusiłabym się na ten piernikowy zestaw od Farmony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety ból towarzyszy mi od dwóch tygodni;/

      Usuń
  22. Mam nadzieję, że niebawem przybliżysz nam kosmetyki Adonia Organics:) Muszę przyznać, że z tą marką spotykam się po raz pierwszy:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnego miałaś Mikołaja,musiałaś być bardzo grzeczna w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  24. o jaka fajna kniga z Waszymi zdjęciami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie tylko nasze znajduje się tam zdjęcie, ale miło naprawdę miło jest coś takie zobaczyć

      Usuń
  25. Cudny Mikołaj Cię odwiedził :) Gratuluję :) Życzę Ci, aby wszystko ułożyło się jak najlepiej i żebyś nie musiała się już smucić. Pozdrawiam Cię cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  26. O, do mnie wpadł ten sam Św. Mikołaj z Farmony. ;))

    OdpowiedzUsuń
  27. Buciki są śliczne i oczywiście gratuluję wyróżnienia ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty