New

Nazbierało mi się tego wszystkiego bardzo dużo, więc dodam w jeden wpis, który będzie informował Was o najbliższych postach. Choć one takie szybkie nie będą, gdyż na dniach zobaczycie inne zalegające. 

Na początek wspaniale zapakowana paczuszka od Cleanic. A w niej nowości w mojej kosmetyczce. Płatki kosmetyczne, które znam i uwielbiam. Patyczki ze skośnym aplikatorem, rewelacyjne do makijażu (a wiem to stąd, że od ponad tygodnia je testuję). Chusteczki peelingujące oraz chusteczki z płynem micelarnym, które najbardziej mnie ciekawiły. Pierwsze testy za mną, ale na razie nic nie zdradzę :P  
Zakup nowego płynu Luksja. Zmieniona została kolorystyka, etykiety, ale i także wspaniałe zapachy. Na razie wybrałam szampańskie bąbelki. Pink Sparkle. Cudowny słodki zapach, bajeczna kąpiel, uwielbiam. Następny raz wybiorę makaronki zieloną wersję. Cena wydawała mi się, że się nie została zmieniona, a na paragonie zaskoczenie 6,89zł! Dopiero w domu zobaczyłam i żałuję, ze nie wzięłam więcej ech.
Do tego w Rossmannie wybrałam jeszcze ulubione maszynki Gillette, męskie najlepsze! Najskuteczniejsze.
 Trochę biżuterii. Pierwsza pochodzi z mojego ulubionego sklepu e-blyskkotki
Jeśli lubicie sztuczną biżuterię to zerknijcie. Sówka jest cudowna. Na razie chwilowo jej brakuje, ale w połowie lutego ma być dostawa. A wiem to stąd, gdyż moja siostra także  ją chciała. Za 2,90, a tyle radości.
Ta bransoletka wygląda rewelacyjnie w rzeczywistości, nie spodziewałam się, że aż tak mnie zachwyci.

I po raz kolejny biżuteria, ale już z innego sklepu costumejewellery
Tutaj wybrałam upragniony pierścionek aparat:) oraz ładniutki kwiatuszek. Naszyjnik serduszko jest fajne wypukłe i bransoletka z koralików szklanych. 
Z kosmetyków jeszcze peeling morelowy i coś na przygotowanie do wiosny gel DentaFast, antycellulitowo-ujędrniający.
Na koniec czerwony płaszczyk z paskiem ze strony Persunmall. Teraz czekam tylko na śnieg, aby go Wam zaprezentować:)
 A teraz pokażę Wam co otrzymałam jeszcze na spotkaniu blogerek. 
Mój wspaniały CC Cream, uwielbiam go! 
  
Sól kąpielowa, która ważyła chyba z tonę. Ręce mnie bolały od niej i nie tylko:P
 
 I z wymiany z Asią
Chyba dobrnęliście do końca:P

Komentarze

  1. O ile tego ;) płaszyczyk jest boski!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja chcę tą różową luksję

    OdpowiedzUsuń
  3. Drenafast jest świetny ;) Byłam dzisiaj w swoim rossmanie i zaskoczyła mnie ilość promocji ;) Też się skusiłam na nowy płyn luksji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie nie zwracałam uwagi na inne kosmetyki, może jutro jeszcze pojadę:P i dorwę kolejny płyn Luksji:P

      Usuń
  4. Sporo fajnyh kosmetyków. Ale biżuteria mnie mocno zainteresowała - idę popatrzeć co tam mają :) Sówka genialna i ta bransoletka również mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak sówka świetna, pasuje do wielu stylizacji, szczególnie tych takich na co dzień casual

      Usuń
  5. świetne nowości

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow sporo tego :) bardzo fajne nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam taką sówkę i tę bransoletkę czarną ze srebrnymi kulkami :D
    A płaszczyk ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzę, że dużo mamy takich samych rzeczy:)

      Usuń
  8. Ale będziesz miała do testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ile cudowności! Firma Pilomax zasypała Cię kosmetykami :D
    Śliczny płaszczyk :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe czy to zmiana ceny czy promocja tego płynu z luksji :D ale w sumie to i tak nie ważne :D nawet te 10 zł mogę dać jeśli zapachy są tak samo piękne jak poprzednie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spodziewałam się ceny 10zł, a tu na paragonie miłe zaskoczenie, w sumie taka cena była na półce to nie wiem jak to już jest. Ale tak tanio jeszcze nie było

      Usuń
  11. Płaszczyk śliczny - sporo ciekawych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo spodobała mi się biżuteria, którą nam tutaj pokazałaś więc lecę oglądać dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj będziesz miała co testować ;) płaszczyk śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny płaszczyk - ubóstwiam czerwień, mimo iż kiedyś była dla mnie tandetą.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładnie ci w czerwonym to płaszczyk na śniegu będzie wyglądał bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czerwony płaszcz wygląda rewelacyjnie:) Zawsze o takim marzyłam. Dzięki Tobie wiem, jaki sklep oferuje takie cuda:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wąchałam w Rossie te nowe żele Luksja i ten różowy szampan jest chyba najfajniejszy, ale póki co jeszcze go nie kupiłam, więc czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda najładniejszy:) w moim tylko 3 były dostępne

      Usuń
  18. ja też zaczęłam już "porządki" na żywym organizmie i żel DrenaFast czeka na swoją kolej :) póki co mam żel z Nivea.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam płyny Luksja, mają niezwykle apetyczne zapachy :)
    Fajnie, że firma poszerzyła asortyment o nowe warianty aromatyczne.

    Czerwony płaszczyk prezentuje się bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  20. dużo, dużo samych fajnych nowości :)
    z tych chusteczek peeelingujących będziesz na pewno zadowolona - miałam i je, i płatki peelingujące.
    super były :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gel DentaFas obecnie używam:) widzę wiele wspaniałości, udanych testów:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ile wspaniałości! Udanego testowania ;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. piękny płaszczyk , czekam na stylizacje

    OdpowiedzUsuń
  24. fantastyczna biżuteria :) może i ja coś wybiorę dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak pracowałam w jubilerce to zafundowałam sobie taką szambalę z cyrkoniami Swarka :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ale dużo tego :) ciekawa jestem jak spisze się peeling morelowy

    OdpowiedzUsuń
  27. biżuteria śliczna, uwielbiam taką tanią bo mogę mieć dużo i do wszystkiego dopasować :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Muszę się skusić na ten płyn do kąpieli Luksja.

    OdpowiedzUsuń
  29. Przydałoby się coś wyszczuplającego na wiosnę :)
    Śliczny kolor tego lakieru Ciate. A z Cleanic lubię te zaostrzone patyczki. Nakładam nimi olejek rycynowy na rzęsy.

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam bardzo podobny płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Płaszczyk świetny! Zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  32. Ależ skarbów otrzymałaś! Tylko pozazdrościć :) Pierścionek z aparatem jest cudny! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty