Promocje....kto ich nie kocha

Kochani nie mogłam się oprzeć, aby Was nie poinformować o genialnej promocji jaką ma czasnabuty.pl. Pewnie większość zna tę stronę. Gdyż wybór butów i torebek jest ogromny! Jednym słowem można ładnie sobie namieszać. Przy zakupach zawsze ma się mętlik w głowie. 
Nigdzie nie widziałam tak dużego wyboru i super cen. A ponadto szybka wysyłka i miła obsługa. Polecam Wam ten sklep, no chyba, że już znacie.
Sama mam stamtąd dwie pary butów. Ale wiem, że nie będą to ostatnie. A przy okazji pokażę Wam następne, jakie do mnie trafiły. Oczywiście jak moja mama je zobaczyła to stwierdziła, że chce takie same. O nie, nie, ewentualnie podobne. Nie będziemy chodzić wszystkie w tych samych butach:P
Tutaj link do tego typu botków. Zostały ostatnie pary nr 38. Ale są podobne w niższej cenie. Wystarczy poszperać.

Zapraszam do obejrzenia. Co lepsze ceny poszły tak w dół, że nie można przejść obok tego obojętnie.
Tutaj kilka moich propozycji. Choć do wyboru jest tysiące innych modeli.
1,2
3,4
5,6
Pamiętacie moje ulubione botki, które często się pokazywały. Jest okazja aby je mieć praktycznie za połowę ceny.




9,10  
Znacie tę stronę? Kupowałyście coś? A może macie zamiar?

Komentarze

  1. lubię ten sklep, ale na chwilę obecną nie mam kasy na nowe buty :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja obuwie jednak wolę stacjonarnie kupić - i czekam na wyprzedaże obuwia skórzanego jednak jest najtrwalsze - propozycja nr 4 najbardziej trafia w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kupuję tylko na necie. Na moich prowincjach nic szczególnego nie ma, a ceny są mega wysokie;/

      Usuń
  3. kilka rzeczy wpadło mi w oko-nie kuś ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. słyszałam o tej stronie ale jakoś nigdy z tego sklepu nie zakupiłam, może się na coś skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam o tej stornie, ale jeszcze nigdy nie robiłam na niej zakupów :)
    http://veneaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Te botki baaaardzo mi sie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie wiem co ze mnie za baba, ale ani do butów ani do torebek nigdy mnie nie ciągnęło ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeglądałam kiedyś tą stronę, ale jakoś nic mi nie wpadło wtedy w oko. Muszę tam jeszcze zajrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale się u Ciebie zrobiło "torebkowo", kusisz:) Te pierwsze botki są genialne, mam już niestety podobne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poszukuję torebki jasnej, więc szukam i proponuję:)

      Usuń
  10. Ja zamówiłam torebkę na etorba.pl ale chętnie obejrzę buty w tym sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Buty tak jak i bieliznę muszę przymierzyć i musi pasować idealnie. Nie kupuję więc ich w internecie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Buty br 3 mam praktycznie takie same. Ten sam kolor tylko, że gdzieś o połowę krótsze i z futerkiem na zewnątrz. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne te buciki , niestety nie mogę w takich chodzić

    OdpowiedzUsuń
  14. Znam tą stronę, ale nigdy nie robiłam tam zakupów :)
    Aktualnie poszukuję sklepu, gdzie mozna kupic fajne sukienki w przystępnych cenach, może mi cos polecisz ? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sama chętnie bym się dowiedziała o takim ciekawym sklepie z niską ceną:P

      Usuń
  15. Zakupiłam sobie nowe buty 2tyg temu ;p póki co nie planuje zakupu kolejnych, ale dobrze wiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja dzisiaj pozwoliłam sobie na małe szaleństwo zakupowe :)

    OdpowiedzUsuń
  17. No, fajne buciki, sporo w moim stylu :D Przejrzałam modele z ćwiekami oczywiście :P

    OdpowiedzUsuń
  18. mam od nich takie koturny z futerkiem, ciepłe i wygodne :D

    OdpowiedzUsuń
  19. ahh, buty, buty, buty;) oszaleję;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny zakup, też bym się nie oparła:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne buty sobie wybrałaś :) Wybór niesamowity mają ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. poproszę buciki nr 7 i torebkę nr 10/ przynajmniej na zdjeciu wyglądają bosko ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładne te buciki, które kupiłaś :) Ja aktualnie mam nowe kozaczki, więc nie planuję zakupów "butowych" już na zimę.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty