Winter wish list – Zimowa lista życzeń

Witam serdecznie w Nowym 2014 Roku ogromnie się cieszę, że jesteście ze mną i mam nadzieję, że zostaniecie tak długo jak blog będzie istniał. Pierwszy wpis zaczynam lekko od zachcianek, chociaż niektóre rzeczy są niezbędne:)

Gdzieś tam na kartkach swojego notatnika tworzę listy potrzebnych rzeczy, ale jakoś nigdy nie ujrzały one światła dziennego. Zaczęłam nawet pisać list do Św. Mikołaja, ale wydawało mi się to głupie. Po pewnym czasie chciałam zobaczyć, co mi trzeba i dalej nie wiedziałam co. A przecież było tego dużo. Dlatego może stworzę taką listę na każdą porę roku. Co mi potrzeba, a przy okazji może Wam się coś przypomni lub zachcecie też to mieć.
Kosmetycznych zachcianek pewnie będzie tutaj najmniej lub wcale. Bardziej skupię się na ubraniach, butach i dodatkach...
Oto co chętnie widziałabym w swojej szafie jeszcze na zimę, bo przecież praktycznie się ona nie zaczęła:P 

1. Ciepła krótka kurtka czarna lub granatowa. Marzy mi się ten krój i fason właśnie z goodlookin.pl
2. Płaszczyk czerwony wełniany. Nie koniecznie taki, ale koniecznie czerwony. I zdecydowanie do kolan. Jak na złość nie mogę dorwać nigdzie czegoś konkretnego. Może coś wynajdę w sh. Oby. Bo coś ostatnio bardzo marny towar.
3. Marynarka czerwona/granatowa lub beżowa zapinana na jeden guzik. Must have w każdej garderobie. Choć sama mam tylko jedną klasyczną czerń. Wstyd.
4. Kozaki czarne. Tak czarne. Nakupowałam brązowych, karmelowych, a brakuje mi czarnych eleganckich. Gapa ze mnie.
5. Torebka. Koniecznie czarna lub brązowa. Mało mam torebek, a przydałaby się nowa jak nic! Torebki dostępne na kupbuty.com
6. Spodnie granatowe. Zdecydowanie materiałowe niż jeansy.
7. Botki z ćwiekami lub dżetami. Pogoda nas rozpieszcza to i my możemy siebie rozpieszczać, nie koniecznie chodzić w kozakach. Botki jak i kozaki dostępne są w kupbuty.com
8. Szal panterkowy.
9. Siwy zestaw czapka + komin, ewentualnie rękawiczki do kompletu. Ten zestaw jest z H&M. Zwykła czapka bez dziecinnych pomponów :P
10. Lokówka stożkowa.
11. Paletka Lovely nude make up kit (brak zdjęcia)

Mam nadzieję, że chociaż połowę z tego będę mogła kupić na czas zimy:). Cztery rzeczy na pewno się pojawią i to jeszcze w tym miesiącu).
A jeśli nie kupię to wcale się nie obrażę jak ktoś mi zrobi prezent:P 

Komentarze

  1. O Lokówka stożkowa to super sprawa;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tą paletę lovely :)) cienie mega się osypują ale pigmentacja jak za taką cenę jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mimo to i tak chciałabym ją mieć:)

      Usuń
  3. Nie pogardziłabym taką winter wish listą w mojej szafie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. też jestem na kupnie kurtki zimowej, płaszcza i butów , ciekawe czy zima zaszczyci nas swoją obecnością?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciekawa jestem Twoich pomysłów
      ach też bym to chciała wiedzieć:) U mnie zapowiadają ok.10 stycznia, ale wątpię, że się pojawi

      Usuń
    2. na razie poluje w sklepach internetowych

      Usuń
    3. oo..a jednak! fajnie

      Usuń
  5. Także marzy mi się taka lokówka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. takie botki z cwiekami są też na mojej liście życzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czapek, szalików i torebek nigdy dość :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi niestety też brakuje czarnych kozaków :/ nowe spodnie też by się przydały :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kupilam ostatnio czerwona marynarke z reservet ale ma 2 guziki ;p i mi sie bardzo podoba !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na 2 guziki nie są złe, ale jakoś tak na wygodniejsza:P

      Usuń
  10. Kurteczka jest super:) życzę spełnienia wszystkich zachcianek:)
    Pozdrawiam noworocznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurtka nr.1 jest świetna. Też bym taką chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja lista na tą zimę była podobna, czerwony płaszczyk, spodnie i komin już mam, na kurtkę, rękawiczki, buty i czapkę jeszcze poluję;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja planuję kupić szary komin, ten który pokazałaś idealnie pasowałby do moich rękawiczek ;) już wiem gdzie się udać na zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. I ja nie miałabym nic przeciwko uzupełnieniu szafy :P

    OdpowiedzUsuń
  15. ja sie zakochalam w zakiecie za 199zl:(

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja zdecydowanie muszę zainwestować w jakąś porządną, skórzaną, czarną torbę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja kupiłam tę paletkę lovely!!! za 11 złotych, W Rossmannie.
    jest średnio napigmentowana, ale to moje kolory, tylko takimi się maluję.
    nieco się osypują, ale bardzo fajne cienie, jak za tę kasę :)
    Mój Fotograf robi zdjęcia, pewnie zamieszczę recenzję :)

    wełniane płaszczyki są w Reserved na wyprzedaży, widziałam czerwienie! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Polecam, stożkową lokówkę z Rowenty pokrytą masą perłową - kosztuje koło 100 zł i jest świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Też mam jedną marynarkę, też czarną, też mi wstyd :D Chcę beżową lub kobaltową :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale u Ciebie to tak ubraniowo :) Ja przez swój rozmiar XXL to kupuję dopiero jak muszę

    OdpowiedzUsuń
  21. cały czas czuję się tak jakby to była wiosna a nie zima, u mnie jest ciągle 10-13 stopni w dzień. piękne słońce. zazdroszczę Ci że mieszkasz w górach .

    OdpowiedzUsuń
  22. hehe ja powoli realizuję moją listę :) czasem ktoś mi w tym pomaga :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Życzę spełnienia tej listy :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty