Zakupowo-nowościowo

Witajcie Kochani
Dziś pokażę Wam trochę nowości jakie w ostatnim czasie do mnie przywędrowało, a także znajdują się tutaj zakupy.
Zaczniemy od najlepszego zakupu jakim są torebki. Czarna torebka była już na liście, która Wam pokazywałam na początku miesiąca. Jest genialna i w rzeczywistości wygląda bombowo. Na pewno pojawi się w stylizacji, więc zobaczycie sobie jak się prezentuje do całości.
Kosztowała 59,99zł, kilka dni po zakupie cena jej obniżyła się o 10zł, więc jeśli Was taka interesuje to sobie zajrzycie klik. Jest jeszcze wersja odwrotna, cała brązowa z czarnymi rączkami. W domu już chcieli mi ją zabrać.
Ogromnie podobają mi się detale jakie zostały zastosowane w torebce
Druga to listonoszka beżowa za 29,99zł. Śliczna pikowana mięciutka torebeczka. Miałam obawy z kolorem, ale kolor jaki przyszedł był taki jaki oczekiwałam, więc radość jest podwójna. dla zainteresowanych link do torebki.
Oczywiście siostry zamówiły też buty. Jest okazja mieć baleriny za 20zł to się kupuje, a latem będzie w czym chodzić.
Miałam na liście też botki, które Wam pokazywałam tutaj z dżetami, ale oczywiście przez ten czas wykupiliście mi nr 38:P. 

Zaopatrzyłam się w rękawiczki czerwone i granatowe.
Uzupełniłam braki kosmetyczne. Nie ma jak sprawdzone produkty. Oprócz tego waciki, patyczki itd..., ale przestałam to pokazywać:P
Uległam zapachowi Avon Ultra Sexy. Cudowny słodki zapach zamknięty w prze uroczym flakoniku. Na prawdę sexy zapach:P
Załapałam się do testów masełek do ust Bielendy.
I złożyłam zamówienie na sammydress.com wybrałam beżowy żakiet, który okazał się biały i dobrałam bransoletkę
Zamówienie doszło, a raczej dopłynęło w 18dni. Fajnie, że tak szybko i w miarę tanio. Wybrałam rozmiar M, ale mogłam wybrać S, na drugi raz będę wiedzieć:)

A już jutro wybieram się na spotkanie blogerek. Mam nadzieję, że będę się bawić dobrze. Tego mi życzcie:) Idę wymyślać w co się ubrać:P

Komentarze

  1. Ta czarna torebka jest prześwietna. W sam raz by pomieścić spore zakupy:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aż takie spore zakupy nie mieści, ale coś tam wejdzie. Właśnie zaczęłam się pakować na spotkanie, wszedł aparat, kilka kosmetyków, portfel, i nic więcej dużego nie wsadzę, chyba że na górę:P. Nie mogę się nią nacieszyć:)

      Usuń
  2. bardzo podoba mi się ta druga torebeczka jasna, super jest

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też:) na wiosnę jak znalazł:)

      Usuń
    2. a marynarkę to zamówiłaś sobie w normalnym rozmiarze w takim jak nosisz, europejskim czy o jeden nr większą? Słyszałam, że wymiary są trochę przekłamane i warto zawsze wziąć większy rozmiar.

      Usuń
    3. No tak te rozmiary trochę mi namieszały. Noszę S, ale zamówiłam M, które okazało się mega duże jak L.
      Znowu z Persunmall zamówiłam płaszcz M, to ledwo się zapinam na styk. Dobrze, ze nie brałam S, bo bym się nie zapięła. Sama nie wiem w końcu jakie rozmiary wybierać.

      Usuń
  3. Uwielbiam Bloker z Ziaji! Marynarka bardzo ładna, mialam coś zamawiać z tej strony ale zrezygnowałam :). Udanego spotkania!:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta torebeczka listonoszka to coś dla mnie :) Piękna jest.

    OdpowiedzUsuń
  5. Listonoszka jest świetna. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pokaż nam koniecznie w co się ubierzesz :D
    zakupy świetne! druga torebeczka mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupiłaś bardzo ładne torebki i śliczną marynarkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne nowości. Ja czekam właśnie na żakiet z sammydress, tylko wybrałam inny taki biały w kwiatuszki, jak dojdzie pokażę na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To czekam na recenzję masełka z bielendy ciekawa jestem czy warto kupić

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja niedawno rozpoczęłam pracę w Orsay i pierwsze co kupiłam to .... czarna torba. Jest piękna, niebawem pokażę :) ale Twoja również wpadła mi w oko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czarna torebka to must have
      gratuluję pracy

      Usuń
  11. Mój ulubiony zapach! Wyczuwam go z daleka i zakochałam się w nim. Ten zapach jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne produkty ;D
    Ciekawe jak sprawdzą się masełka Bielendy ;) ja swoje już recenzowałam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne rzeczy:) na pewno będziesz się bawić wyśmienicie na spotkaniu, czego oczywiście życzę z całego serca:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zaciekawił mnie zapach ''ultra sexy''. Lubię takie słodkie nuty :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne zakupy, życzę udanej zabawy na spotkaniu:)
    pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  16. Koniecznie chcemy wiedzieć jak było :) prosimy o fotorelację :)
    Fajnie kosmetyki bloker ziaji nie rozstaje sie z nim :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Masełko od Bielendy chętnie bym przygarnęła! Czarna torebka jest przepiękna : )
    No i czekam na mix zdjęć ze spotkania :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwsza torba bardzo fajna!
    A baw się dobrze jutro :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ojej ile cudeniek... wszystko śliczne

    OdpowiedzUsuń
  20. Bransoletka jest prześliczna! Właśnie rozglądam się za podobną ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluje załapania się do testów z Bielendy ;) fajna ta pierwsza torba :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Odpowiedzi
    1. ja już się farbowałam w środę:P
      bodajże pokazywałam już na blogu tę farbę i ten kolor

      Usuń
  23. Muszę obwąchać te perfumy z Avonu, bo uwielbiam słodkie zapachy :) Może mi się spodobają.

    OdpowiedzUsuń
  24. super marynarka uwielbiam pantere, ten płyn z Loreal sie u mnie nie sprawdził,

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię ten zapach z Avon :-)

    Baw się dobrze jutro :-*

    OdpowiedzUsuń
  26. Zakupy rewelacyjne szczególnie torebka jaśniejsza i żakiet :) Udanej zabawy na spotkaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. perfumy są świetne! niuchałam ostatnio :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ooo ten żakiet jest super!!

    OdpowiedzUsuń
  29. świetne nowości!
    piękne torebki

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna ta listonoszka, mam podobną :) Będzie służyć przez kilka dobrych lat :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawa ta pierwsza torebka. Lubię większe torby, do małych nigdy nie mogę się zapakować ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne zakupy Kochana, zarówno torebkowe, ciuchowe jak i kosmetyczne ;)
    Udanego spotkania, czekam na relację :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bransoletka bardzo i się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Listonoszka jest cudowna ;)
    Uwielbiam masełko do ust z Bielendy, mam wersję brzoskwiniowa.

    OdpowiedzUsuń
  35. jak się bawisz na spotkaniu ? ;>

    OdpowiedzUsuń
  36. Ta druga torebka prześliczna *.*

    OdpowiedzUsuń
  37. Torebki obie są cudne, masełko mam wiśniowe i je uwielbiam, a żakiet powala. Miłej zabawy Ci życzę!

    OdpowiedzUsuń
  38. Ta czarna torba fajna. Podobna trochę do mojej, którą niedawno też sobie sprawiłam ;) W teście masełek też chciałam wziąć udział, ale niestety nie miałam szczęścia :( Ale Tobie gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetne zakupy, ta pierwsza torebka bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.