Nowości w...

Wiele razy polecałam Wam sklep kupbuty.com. Mam sentyment do nich, zawsze u nich kupowałam. Był to mój pierwszy sklep, gdzie kupiłam buty przez internet. Bardzo polubiłam buty, stronę jak i kontakty z ludźmi ze sklepu. Co tydzień bacznie zaglądam na stronkę, aby zobaczyć co słychać i tylko portfel na tym cierpi.
Ostatnie nowości, jakie zawitały przeszły wszystko. Już mam kilka swoich typów i zastanawiam się co wybrać.
Zerknijcie, bo wybór jest ogromny i ceny naprawdę niskie w stosunku do innych sklepów internetowych. Tym bardziej, że nie tylko buty są, ale i torebki, szale i trochę biżuterii.
Moim faworytem są szpilki nr2. Takich w tej chwili brakuje mi. Plis tylko nie wykupcie mi rozmiaru. Jak to miało miejsce w wish liście zimowej:P i Torebka nr 7 robi wrażenie, ale miałam nie kupować czarnej ech... Za bardzo kuszące propozycje...
 1,2


3,4
 
5,6  
 7,8



Znacie sklep? A może kupujecie u nich?
Podoba się Wam asortyment?

Komentarze

  1. stawiam na 1 i 2, piękne i klasyczne buty!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście ładne te butki :). Ja mam raczej średnie doświadczenie z kupowaniem butów przez Internet, niestety...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to musiałam nie fajnie trafić;/

      Usuń
  3. ponieważ mam dość niewymiarową stopę (37,5 - a połówki, jak wiadomo, dostać jest dość ciężko) to nigdy nie kupuję butów przez internet.
    ale resztę garderoby - jak najbardziej tak :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebki w moim guście:) natomiast na takich obcasach nie chodzę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tego sklepu...ja jeśli już zamawiam przez internet to tylko ze sklepu czasnabuty:] jestem bardzo zadowolona z tego sklepu:]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też znam, także bardzo fajny sklep:)

      Usuń
  6. Asortyment mają ciekawy, jeszcze nie robiłam tam zakupów ale to tylko kwestia czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. rzeczywiście butki nr 2 są świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty nr 2 są fajne - kupuj :P A torba też mi się podoba (ta czarna).

    OdpowiedzUsuń
  9. nr1 boskie.... bardzo mi się podobają buciki z takimi wycięciami, ale jak mierzyłam podobne to stopy się nie trzymają... no chyba, że troszkę za duże mierzyłam, ale na stopie wyglądają niesamowicie.

    OdpowiedzUsuń
  10. super buciki ;)

    http://katarzynkowyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wybieram buty nr 2 i torebkę nr 6:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. nigdy nie kupowałam butów przez internet, strasznie ciężko coś na mnie dobrać:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Torebka z numerem "7" bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja poluje na jaskrawo zolte szpilki z DeeZee jakie miala Edyta Gorniak, cudowne sa!

    OdpowiedzUsuń
  15. nie kupowałam jeszcze nic u nich :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przez neta kupuję raczej kozaki/botki :D

    OdpowiedzUsuń
  17. mam bardzo podobne buty (2) i są mega wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. dla mnie idealne sa buciki nr 1 - uwielbiam ten fason :)

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuje, za polecenie tego sklepu, mają bardzo ciekawy asortyment

    OdpowiedzUsuń
  20. podobają mi się szpileczki nr 1 i 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  21. 1 są piękne :) Szkoda, że ja niestety nie mogę nosić wysokich szpilek :(

    OdpowiedzUsuń

  22. torebka 7 i buty 4-wooow :) ogólnie asortyment ciekawy i kilka rzeczy wpadło mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Sklepu nie znam, ale tam zajrzę. Butów na bank nie kupię ponieważ jest to taka część garderoby, którą muszę "pomacać" i przymierzyć. Za to torebki no to... ten tego mogę sobie .. pooglądać ;p

    OdpowiedzUsuń
  24. Podobają mi się te pierwsze buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie znam tego sklepu ale 4 jest piękna ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Drugie buciki są śliczne :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Muszę sobie koniecznie kupić jakąś torebkę przewieszaną przez ramię :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Czerwona torebka świetna, idę zobaczyć co tam jeszcze mają :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty