Nowości....

Dziś lekki i przyjemny wpis. Chcę Wam przedstawić, jakie to nowości trafiły do mnie wraz z początkiem lutego. Więc po kolei zapraszam do obejrzenia.
Kilka produktów z fantastycznego sklepu kupsobie.comSzeroki wybór kosmetyków dla kobiet, mężczyzn i dzieci oraz wiele akcesoriów.
Drobne zakupy w Biedronce. Szklane bombonierki na słodycze 6,99zł/szt. oraz ulubione kapcie baleriny 11,99zł, które ciągle kupuję. Choć ostatnio były w niższej cenie. Bardzo wygodnie mi się w nich chodzi. Przynajmniej jak biegam po schodach to mi nie lecą.

Botki z kupbuty.com Rewelacyjne i piękne.  Zobaczcie jak wyglądają w sklepie, a jak u mnieTu.Podoba mi się to, gdy przychodzą buty lub torebki z tego sklepu to jestem bardziej zadowolona z wyglądu rzeczywistego niż na zdjęciu. Dałam za nie jedynie 29,99zł. Czekam jeszcze na resztę zamówienia (torebkę i szpilki).

I jeszcze sukienka nowa z metką z internetowego sh loopmex. Musiałam ją trochę podgiąć, gdyż okazała się stanowczo za długa jak dla mnie.

A na koniec same wspaniałości. Na pewno większość osób widziała na innych blogach. Laboratorium kosmetyczne Dr Irena Eris postanowiło zrobić nam ogromną niespodziankę i podziękować za współpracę w 2013 roku. Cudowna, mega wielka paka, zawierała tyle to cudności i jednocześnie nowości do testowania. Uwielbiam niespodziewane paki od Pań Erisek, gdyż nie tylko kosmetycznie nas zaspokoją:) Zobaczcie, co mi się dostało. Było wiele wersji, dlatego tym bardziej zapraszam do „look’nięcia”.




Z nie kosmetycznych gadżetów mojego syna najbardziej zaciekawił płaszcz przeciwdeszczowy. I od razu musieliśmy się bawić w laboratorium i posłużył jako płaszcz ochronny małego laboranta.  Z tym, że razem mieściliśmy się do niego. Zabawy nie było końca:) 
 
 A teraz od czego zacząć?

Komentarze

  1. bardzo ładną torebkę dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kapcie z Biedronki dostałam ostatnio od teściowej :D żebym u niej w domu nie biegała boso :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten plaszcz jest slodki :D chce taki!
    www.beauty-fresh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Tyle dobroci :O
    Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. same ciekawe rzeczy :) A panie Eriski rozpieszczają bloggerki jak nikt inny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty piękne :) oj czeka Cię akcja testowanie ;) powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna paka od Erisek! A i zakupy wyglądają na udane :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajowa paka od Erisek! :) zwłaszcza budzik

    OdpowiedzUsuń
  9. torebka wymiata ;))
    ale paka Eris cudownaaaaa :) gratuluję tak fajnej współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne te buty, a jakie tanie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Sporo naprawdę świetnych ksmetyków - kapcie z Biedronki również uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam dużą torbę filcową na lapka i chyba bardziej mi się podoba jednak nie mam budzika :) Najbardziej z Lirene ciekawi mnie ten balsam pod prysznic i krem Magic :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne nowości, szczególnie paczka z wspaniałościami z Lirene :)
    Botki za 29,90 też mi się podobają, gdybym tylko była kilka cm niższa to już bym kupowała:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne nowości! Botki są mega! Sama takie bym zamówiła, ale nie ma mojego rozmiaru:(

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne są te szklane bombonierki na słodycze! A do Lirene powzdycham....

    OdpowiedzUsuń
  16. Super nowości:) pozazdrościć...

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow :) Aż się buźka uśmiecha na takie wspaniałe zakupy/paczki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Buty super! No i te nowości od Pań Erisek ahhh.. Nie mogę się doczekać aż odpakuję moją paczkę, czeka na mnie w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Paczki od Lirene jak zawsze niesamowite. Lubię podglądać posty o nich ;)
    Świetna ta sukienka, chociaż sama źle wyglądam w takich fasonach. Inna sprawa buty. Bardzo moje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Paka od Erisek jak zwykle świetna. Tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Troche tych dobroci się nazbierało:)

    OdpowiedzUsuń
  22. przyjemne nowości - masz co testować! :) jestem ciekawa tego mleczka pod prysznic z Lirene, bo słyszałam sporo negatywnych opinii.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też chce takie ładne zdjęcia jak twoje ;p

    OdpowiedzUsuń
  24. Dużo nowości u Ciebie :) Papetki takie także kupuję i właśnie niedawno kupiłam nowe w Biedronce :) Tylko w kolorze niebieskim :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Buty cudowne! Aż muszę na te strony wejść.
    Zazdroszczę tej przesyłki, bo jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Witam :)
    Właśnie dołączyłam do grona obserwujących Twojego bloga.
    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    Dużo nowości u Ciebie :) Widzę że jesteś kosmetykoholiczką (nowe słowo się wkradło hehe) jak i ja ;)
    Zapraszam na najnowszą recenzję :
    http://kosmetykiwmoimswiecie.blogspot.dk/2014/02/kosmetyki-body-shop.html

    OdpowiedzUsuń
  27. A może zacznij od mleczka do mycia ciała i miodowego nektaru? :) Chętnie poczytam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. postaram się, ale nie obiecuję, gdyż testuję w tej chwili Balea:)

      Usuń
  28. cudowne nowości, aż oczopląsu można dostać :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.