Torebki i buty na wiosnę

Wiosna zbliża się wielkimi krokami. Słoneczko rozpieszcza nas coraz częściej. Dlatego też przygotowałam mały wpis na temat torebek i butów, które będą nam potrzebne na ten czas. Za pewne wiele z Was ma już swoje typy, ale nie zaszkodzi podejrzeć co mi wpadło w oko. Zapraszam do prezentacji butów i torebek ze stron czasnabuty.pl i kupbuty.com.
Brakuje mi jeszcze jakiejś beżowej dużej (bo małą mam) torebki, dlatego poszukuję jeszcze w tym kolorze. Ale jak to zazwyczaj bywa wpada mi w oko w innym kolorze i mam wielki dylemat. A także jakieś ciekawe buty, które będą pasować do wielu stylizacji. Za dużo tego jest i ma się mętlik w głowie. Ale z drugim strony dobrze, że mamy tak szeroki wybór. 
Po kliknięciu w nr przeniesie Was do ceny konkretnej rzeczy. 
 1/2/3 
 4/5/6 
7/8
9/10
 17/18 
i nie zapominajmy o kaloszach :)
 Wpadło Wam coś w oko? 

Komentarze

  1. ja prowadze poszukiwania czarnych baletek i jeszcze jakichś jasnych.... :) uwielbiam biegać w nich wiosną

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tylko jasne, bo czarne mam dwie pary, akurat w tych dwóch sklepach są tanie baleriny:) powodzenia

      Usuń
  2. Torebki bardzo mi się podobają!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. te botki na obcasie (10) mnie zauroczyły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne propozycje :) torebkę niedawno kupiłam ale kusi mnie jeszcze jedna :)
    Bucików trochę mam i obawiam się, że już wiele tym roku nie poszaleję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja szukam torebki dużej (mieszczącej A4) w formie worka i z długim paskiem jak listonoszka. Narazie takiej, co by mi się spodobała nie znalazłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jasne kalosze są na mojej liście zakupów, dokładnie te które pokazałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nr 15 super - ja bym czarną wersję preferowała xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też ide w beż. Jakoś tak dostałam kręćka na punkcie beżowych rzeczy i w lutym kupiłam więcej beżowego niż przez cały zeszły rok :) Ale brakuje mi płaskich botków bo na obcasie już mam ale na pewno nie będę często nosić bo stawiam jednak na wygodę i szybkość poruszania się :D
    A u ciebie spodobały mi się baleriny chanelki i torba 19 ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo przypadły mi do gustu buty nr 1 i 12.

    OdpowiedzUsuń
  10. Poszukuję jasnych botków na wiosnę, najlepiej z ażurem, ale ciężko mi trafić z rozmiarem, bo albo za duże albo za małe....może w końcu coś znajdę.
    Z butów, które zaprezentowałaś podoba mi się nr 2, a z torebek nr 18 i 19. Kalosze mam od kilku lat w kwiatki.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. 6- miałam kiedyś podobne, były wygodne i świetnie prezentowały się na nodze

    OdpowiedzUsuń
  12. jeszcze nic wiosennego nie wpadło mi w oko ;;(

    OdpowiedzUsuń
  13. szpilki numer 9 i 12 - jestem na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Buty: 3, 7, 10, 12. Torebki: 16. Kalosze: 21 :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Numer 3 jest fajny :-) Ostatnio mam bzika na punkcie koturnów :-D

    OdpowiedzUsuń
  16. Buty numer 3 są genialne, sama bym chętnie takie kupiła:)

    Obserwujemy? Jak zaczniesz, daj znać

    OdpowiedzUsuń
  17. torebka 14 fajna-planuję zakup czarnej torebki z ćwiekami,takiej większej do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. 1 i 4 buty są rewelacyjne, lubię oryginalność:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Buciki 3,5,7 i 11 są super! Torebki w moim guście to 14 i 20. Kaloszki uwielbiam i nigdy o nich nie zapominam. Wybrałabym numer 22.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja na razie poszukuję sukienkę na wesele do Szwagierki,ale mam jeszcze dużo czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi bardzo się podoba 19sta torebka ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super kolory butów!
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne rzeczy i te buty w jasnych kolorach, ahh już nie mogę się doczekać wiosennych zakupów

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty