Spring Wish List - Wiosenna lista życzeń

Pamiętacie mój wpis z zachciankami z 1 stycznia jako zimową listę życzeń? Jeśli nie to przypominam Wam o niej tutaj winter whis list
Chciałam podsumować, co udało mi się do tej pory z niej uzyskać.
Zima się prawie skończyła, wiosna od dawna z nami, za kilkanaście dni będzie już ta kalendarzowa, więc kolejna lista musi się pojawić. Wprawdzie ten wpis przesuwam od pierwszego dnia marca. A wszystko przez to, że wiele musiałam pozmieniać, gdyż zachcianki niespodziewanie szybko się ziściły. Ale najpierw podsumowanie zimowej.

Niestety nie udało mi się kupić kurtki, kozaków czarnych, lokówki i wielu innych. Ale także nie nabyłam spodni granatowych, ale trafiłam na beżoweNie znalazłam ciekawej marynarki, ale dostałam białą, choć miała być beżowa. Za to udało mi się nabyć czarną torebkę oraz brązową, (mimo, że beżowa była na liście), a także botki jak się okazało w kilku wersjach. Panterkowy szal dostałam od teściowej. A zestaw z czapką poczeka na następny rok, to znaczy następną zimę, jeśli taka będzie :P.
I przez przypadek zakupiłam gumaczki, trencz beżowy, szpilki nude, które miały się pojawić dopiero w wiosennej liście jako potrzebne rzeczy na wiosnę. Przynajmniej to mogę odhaczyć. I wymyślić sobie coś innego.
Bardzo podobają mi się tego typu listy i jeśli podzielacie moje zdanie zapraszam do wiosennej wersji fashion. Na reszcie będzie lekko i zwiewnie... 
1. Spódniczka koniecznie beżowa. Ta jest z Top secret
2. Spodnie pastelowe mam ochotę na miętę
3. Torebka beżowa, oraz listonoszka. Ten nowy model totalnie mnie zauroczył.  I na pewno jedna z nich będzie u mnie.
4. Czas także pomyśleć o sandałach. Uwielbiam je nosić, gdy tylko pojawia się cieplej. 
5. Przydałby się także jakiś sweterek w wiosennym kolorze. Coś ostatnio mnie nosi na morelę lub łososiowy. Ten z kokardkami jest uroczy. Mają w vubu.pl fajne ciuszki.
6. Sukienka konieczny pudrowy róż. Ta jest z Mohito. Dostępna na allegro.
7. Brakuje mi także kurteczki, eko kurtki na styl ramoneski. Także beżowej:) Nic konkretnego nie mogę znaleźć, bo jak jest coś super, to za krótkie, a ja plecami nie mam zamiaru świecić. moja czarna zaczęła pękać i gubię skórkę;/
8. Polubiłam snakersy, więc beżowe chętnie u mnie zagoszczą oraz coś na niskim spodzie. Do „biegania” na pewno baleriny. Te a'la chanelki całkowicie mnie zafascynowały.  
9. Baskinka bluzka. Biała baskinka z kołnierzykiem wygląda rewelacyjnie, tak grzecznie, a czerwona z panterką jest tą wersją bardziej kuszącą:P
10. Wiosenna apaszka/szal Uwielbiam szale, kominy i nie mogę sobie odmówić. 

To na razie tyle. W praniu jeszcze okaże się więcej zachcianek, albo po prostu czegoś zabraknie:)
Pod czerwoną czcionką kryją się linki do odpowiednich sklepów jak chcecie dowiedziec się ceny. Nie które są po prostu przypadkowe, szczególnie te z all.

Może Was zainspirowałam? Zaciekawiło coś Was?

Komentarze

  1. Piękne inspiracje. Sama z chęcią przygarnęłabym parę rzeczy ;)
    Ja też mam parę rzeczy upatrzonych ale przez moje wielkie niezdecydowanie ta lista w głowie jest ciągle modyfikowana ;D
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie tez często się zmienia, ale akurat te rzeczy są w tej chwili najpotrzebniejsze. Także wcześniej czy później znajdą się u mnie

      Usuń
  2. Sweterek z kokardkami jest przeuroczy! Sukienka (6) tez bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam ochotę na coś w kolorze pudrowego różu :) właśnie chyba myślę o kurtce :)))
    beżowa torebka też jest na mojej liście <3

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna lista, zyczę spełnienia wszystkich zachcianek w jak najszybszym czasie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że do czerwca-lipca mi się uda:P
      jest trochę takich letnich rzeczy, więc może przejść na kolejne miesiące

      Usuń
  5. Z Twojej listy życzeń przygarnęłabym chętnie numer 2 i 6, a tak osobiście marzy mi się cudownie błękitna chusta na szyję. ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Baskinki uwielbiam, ale na kimś :D Będę oczekiwać stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakoś nigdy nie planuję zakupów ubraniowych :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Baleriny a`la chanelki i sweterek z kokardkami świetne, na pastelowe spodnie także mam ochotę, ale po głowie chodzi mi koral lub żółty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na żółte spodnie chyba bym się nie odważyła, ale koral owszem:)

      Usuń
  9. jak widać całkiem nieźle Ci poszło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kilka rzeczy z twojej listy też bym chętnie widziała w swojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Od dawna biłam się z myślami co do zakupu sneakersów, te buty mają tyle samo zwolenników co przeciwników. W tym sezonie postanowione - kupuję :) Teraz tylko wybrać odpowiedni model :)

    www.morefashionlessvictim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. 4 i 6 zdecydowanie będzie o dobry zakup.

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna lista :) nabrałam przez Ciebie ochoty na snakersy :D
    co do spodni pastelowych,zapragnęłam ich zeszłej wiosny,kupiłam jasny koral i...pogrubiają mi nogi :( ale co tam,w tym roku je założę nie patrząc na nic :D
    za to niedawno kupiłam bryczesy w pepitkę-uwielbiam je :)

    OdpowiedzUsuń
  14. kurtkę ramoneskę też chcę, ale nie beżową tylko czarną:) pastelowe spodnie też za mną chodzą, tak samo jak baleriny:)

    OdpowiedzUsuń
  15. podoba mi się ta bluzka z baskinką, ale ja raczej bym wolała w kolorze czarnym lub białym :)
    Zapraszam do siebie i do obserwacji jeśli spodoba Ci się mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę sobie zrobić nową listę ;) Bo tę wiosenną mam póki co tylko w głowie i czasem zapominam co mi się tam uwidziało :)
    Ja swoją jesienno-zimową listę właściwie zrealizowałam ale tylko dlatego że zawsze precyzyjnie określam co bym chciała, wiem ile za daną rzecz bym dała i nie robię sobie "listy marzeń" tylko taką realną, bez przesady bo przecież i tak mi się szafa nie domyka :D

    OdpowiedzUsuń
  17. fajny ten sweterek z kokardkami :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Taka lista to dobry pomysł (: Chociaż u mnie na ogół i tak kończy się tak samo- czyli tym co mi wpadnie w oko (:

    OdpowiedzUsuń
  19. Sukienka pod numerem 6 bardzo ładna i od razu zwróciła moją uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  20. chyba komuś zrobiłam darmową reklamę:P Sukienka na prawdę wpadło mi w oko, szkoda, że taka droga;/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty