Zakupy w superkoszyk i przegląd ubrań w persunmall

W obecnych czasach większość osób robi zakupy przez internet. Mi także podoba się ta forma wydawania pieniędzy. Gdyż w spokoju mogę sobie usiąść i obejrzeć różne rzeczy, nie tylko ciuchy, buty, ale i kosmetyki. Przy okazji surfuję po innych portalach poczytać opinie. Wiem, że stacjonarne zakupy dla wielu osób są lepsze. Dotkną, zobaczą na własne oczy, zmierzą, a nawet powąchają. Internet ma swoje wady, ale nie wpadajmy w paranoję. Dzięki temu mamy wygodę, a zakupione rzeczy trafią nam pod sam nos nawet z darmową dostawą. Zdecydowanie takie zakupy wolę. Nikt nie stoi nade mną, ani nie patrzy krzywo, nie popycha, ani nie denerwuje. Robię zakupy w dresie, a nawet w pidżamie, nieumalowana. Tak, wiem są przeciwnicy takiej metody zakupów. Mimo to zapraszam na spacer po drogerii internetowej superkoszyk.pl, w której znajdziecie nie tylko kosmetyki dla kobiet, ale i dla swoich dzieci i mężów oraz akcesoria i chemię do domu.

Oto moje pierwsze zakupy w superkoszyku.pl
Eveline 4D, nie miałam jeszcze 4D, a przy okazji więcej ruchu się zaczęło. Jest rower, jest spalanie tłuszczu to i wspomagacz musi być.
Rexona wychwalana na wszystkie strony sprawdzimy czy faktycznie słusznie.
Joanna peeling wiśniowy cudowny zapach na wiosnę. Obok olejków do kąpieli nie mogłam przejść obojętnie, szczególnie zainteresowała mnie kawa. 
Dwie boczne saszetki do gratisy do zakupów. 
Za całość z przesyłką(9,50zł kurier) zapłaciłam równe 50zł. 

Oferta drogerii jest szeroka i myślę, że każdy chętnie się z nią zapozna i coś dla siebie wybierze.
A może mnie zaskoczycie i powiecie, że już znacie superkoszyk.pl?
 *****
A propo zakupów przez internet znacie persunmall.com? Jeśli nie to zapraszam do obejrzenia ubrań, butów i dodatków. Zlazłam kilka fajnych rzeczy na wiosnę/lato. Klikając w nr danej rzeczy przeniesie Was do ceny.
1, 2, 3
4, 5,  
 7, 8, 9
13, 14, 15
 Jestem ciekawa czy Wam się coś podoba?
Mi szczególnie wpadło żółta sukienka w oko. 
Poszukuję takiego zwiewnego kroju, choć  nie koniecznie w tym kolorze.

Komentarze

  1. Wszystko mi się podoba z tych ubrań i dodatków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebki są świetne. Właśnie poluję na 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ten żakiet numer 3 :))

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam tę serię peelingów Joanny, wiśniowego jeszcze nie widziałam :)
    żółta sukienka, która Tobie wpadła w oko podoba się i mnie!
    a oprócz niej - żakiet (numer 3)!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciuszki są świetne - wszystkie idealnie w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mają dużo fajnych rzeczy :)

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Rexona jest niezawodna :) Mój KWC od lat!
    Dzięki za tą super stronkę z ciuchami i dodatkami - weszłam i przepadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kojarzę superkoszyk, ale jeszcze tam nie zamawiałam.
    Trencz (2) jest przepiękny :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne ubrania są na tej stronie ;) Marynarka nr 3 - przepiękna :D

    OdpowiedzUsuń
  10. sukieneczki i torebki super :) Moja stylówa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Spoko ta żółta sukienka, dól wygląda na szyfonowy :) I torebki 4 oraz 5 śliczne :3

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakupy z superkoszyk i ja polecam :)
    Z ubrań podoba mi się 1, 2 i 3 :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi się podoba 1 i 3 narzutka, no i torebki. Też wolę kupować przez Internet, bo nie czuję tego przeszywającego wzroku ekspedientek i poczucia, że muszę coś kupić.

    OdpowiedzUsuń
  14. ja bardzo często robię zakupy przez Internet, przeważnie na Allegro

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi podobają się pozycje nr 3, 9, 10 i 15 :) W sklepie superkoszyk.pl nie miałam jeszcze okazji robić nigdy zakupów.

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne są te ubrania , na wiosnę chcialo by sie cos nowego.

    OdpowiedzUsuń
  17. Siarkową moc maseczkę sama kupiłam 2in1 były. Dzisiaj w końcu ją wypróbuję. Nie liczę na efekty od razu, jednak chciałabym aby po dłuższym stosowaniu coś było widać. :-) Z Joaany z kosmetykami to jestem ostrożna, zwłaszcza jeżeli chodzi o szampony - dla mnie porażka. Na peeling chce się skusić, bo słyszałam, że świetne. :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. sukienki są śliczne :D
    dawno nie miałam nic z joanny :P

    OdpowiedzUsuń
  19. niektóre z tych ubrań są faktycznie bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kurtka motocyklówka rewelacyjna :) A ja jednak średnio przepadam za robieniem zakupów kosmetycznych przez internet - tylko rosyjskie tak kupuję bo wychodzą o wiele taniej :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale ta pierwsza ramoneska jest prześliczna!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna ta żółta sukienka ;) Ja dziś się obkupiłam w H&M bo kupiłam kurkę i żakiet ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierwsza kurtka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty