Przegląd butów i torebek na...

Czas przejrzeć nowości w sklepach obuwniczych. 
Jako, że lubię oba sklepy i zapewne dobrze je znacie z moich poleceń i wpisów to znowu zaleję Was falą nowości, które pojawiły się w obu sklepach. Czas na przegląd letnich dodatków, szczególnie skupimy się na sandałkach i ogólnie odkrytym obuwiu.

1, 2, 3
4, 5, 6
13, 14
KORONKOWE BALERINY YT-022SAP BL /D2-L39ZAMSZOWE SANDAŁKI BB-106GR /D2-L40
 SANDAŁY JAPONKI Z KOKARDĄ W900R /S3-129P

STYLOWE SANDAŁY 100-65BE /S3-98PKLASYCZNE CZÓŁENKA NA KOTURNIE BB-179KH /D3-L43SANDAŁY NA KOTURNIE 99860CO /S3-123P
19, 20, 21
MARYNARSKIE CZÓŁENKA OPEN TOE 7SF-QH84534N /S2-108PMODNA TOREBKA - KUFEREK F2096ROU /L16GUMOWA TOREBKA PT39-12L.BL /L17
Wpadło Wam coś w oko?
Ja na pewno coś zamówię:)
*Pod nr są linki do cen

Komentarze

  1. Beżowe sandałki na koturnie są prze-boskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam 18nastkę, tylko z Clarksa i trój kolorowe...fiolet, róż i turkus, przebiegałam w nich całe zeszłe wakacje.

    OdpowiedzUsuń
  3. mój faworyt to sandały na koturnie (16)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zamówiłam sobie już dwie pary jasnych bucików na wiosnę/lato bo chcę w końcu zacząć nosić pastele :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja sobie dzisiaj kupiłam 2 pary balerinek, ale te nr 8 z kupbuty jeszcze mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze trzy torebki są niczego sobie, z jednej strony przydałaby mi się jakaś beżowa ale ten koralowy odcień (nr 3) też mi się bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tym razem zupełnie nie dla mnie :) Chciałabym znaleźć jakieś proste, czarne sandałki. Ale patrząc na aktualną ofertę sklepów... lekko nie będzie.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie zamówię ale popatrzeć można :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jedynie torebka nr. 2 wpadła mi w oko. Śliczna jest.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja się zastanawiam nad czółenkami na koturnie :) aczkolwiek wolałabym, żeby z przodu miały też leciutką platformę

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj zacznie się szukanie..Zawsze mam problem bo mam nietypową budowę stopy - mała, z wysokim podbiciem i szczupłą piętą :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja muszę się wybrać na poszukiwanie butów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. butów i torebek w pastelowych kolorach mi brakuje .

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety nie moje klimaty ;) propozycje są bardzo kobiece a ja jestem raczej chłopczycą :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Coś bym dla siebie wybrała. :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Torebka nr 11 - moja faworytka :)

    ____________________________
    www.rewelka-testuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. podobają mi się sandałki nr 5 i 16 oraz torebka nr 20:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dla mnie idealne produkty kryją się pod numerkami 1,6,7 :)

    OdpowiedzUsuń
  19. koturny maja boskie :) ja swoje kupiłam w tym sklepie i jestem z nich bardzo zadowolona :)
    poklikasz u mnie w linki sheinside bardzo mi zależy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Torebka 12 jest świetna :) a buty...oczywiście 14 i 19 :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty