Wiosenny Niezbędnik od Rossmanna

Wiosna w pełni, z tej okazji wspólnie z Rossmannem przygotowaliśmy konkurs dla obserwatorów-czytelników bloga. W związku z cieplejszą aurą zmieniają się nasze upodobania, nie tylko pod względem makijażu czy ubioru, ale też kosmetyków. Wybieramy lżejsze produkty, gdyż nasza skóra lepiej z nimi w tym czasie współpracuje. Dlatego wybrałam typowo wiosenny zestaw, który mam nadzieję, okaże się waszym niezbędnikiem na tę porę roku.

Zasady jak zawsze są proste i mam nadzieję, że chętnie weźmiecie udział. Tym bardziej, że nagrody są bardzo fajne, a zwycięzców będzie, aż trzech.
Wystarczy odpowiedzieć na pytanie: 
Z czym kojarzy Ci się wiosna? I jaki kosmetyk Rossmanna Twoim zdaniem najlepiej sprawdza się w tym okresie?

I zastosować się do regulaminu
1. Trzeba być publicznym obserwatorem bloga
2. Lubić FB ( nie koniecznie, ale w razie W będę brała pod uwagę) można udostępnić na swoim profilu konkurs
3. Zostawić e-maila w razie wygranej
4. Odpowiedzieć na pytanie
Obserwuję jako:
Lubię na FB jako:
Odpowiedź: Z czym kojarzy Ci się wiosna? 
I jaki kosmetyk Rossmanna Twoim zdaniem najlepiej sprawdza się w tym okresie?

1. Organizatorem konkursu jest blog http://zakreconyswiatwery.blogspot.com/, a fundatorem nagród firma Rossmann.
2. Konkurs trwa od 08.04-24.04
3. Nagrodami są 3 zestawy kosmetyków marek własnych Rossmann (takie same jak na zdjęciu)
4. Wygrywają najciekawsze odpowiedzi
5. Ogłoszenie wyników nastąpi na ramach bloga lub fb do 5 dni, a wysyłka do 10 dni roboczych na terenie Polski.
6. Nagroda nie podlega wymianie na ekwiwalent pieniężny
7. W konkursie mogą brać udział tylko osoby pełnoletnie, nie pełnoletnie za zgodą rodziców.
8. W razie jakichkolwiek pytań proszę pisać na wera2604@interia.pl 

Powodzenia! 

Komentarze

  1. bardzo fajna nagroda, powodzenia wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję jako: Milena M
    Lubię na FB jako: Milena Mn
    Odpowiedź: Wiosna kojarzy mi się z plażą, basenami i namiotami oraz innymi wakacyjnymi szaleństwami. Myślę, że w takich sytuacjach świetnie sprawdzą się chusteczki do higieny intymnej ISANA, które bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję jako: Oversomnia
    Lubię na FB jako: Sylwia Mizielińska
    Odpowiedź: Wiosna kojarzy mi się z forsycjami, kwitnącymi na biało drzewami mirabelek i lenistwem, bo słońce jakoś magicznie sprawia, że nikomu nagle nie chce się pracować ani chodzić do szkoły. Oprócz tego wiosna kojarzy mi się z przepięknie pachnącymi balsamami do ciała, bo trzeba w tym okresie doprowadzić przesuszoną po zimie skórę do porządku - tak, by kiedy przygrzeje słońce, móc ją bez skrępowania pokazać światu. A ponieważ jest ciepło (i zaraz po wiośnie jest lato), wybieram do tego celu owocowo lub kwiatowo pachnące balsamy i masła do ciała - by jeszcze lepiej, wszystkimi zmysłami poczuć wiosnę :)
    Do tego celu najlepiej sprawdza się balsam do ciała Alterra "Trawa cytrynowa i morela", a także Isana Urea+ po depilacji nóg, które są na wiosnę też coraz śmielej odsłaniane. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję jako:Sylwia
    Lubię na FB jako:Nie obserwuję
    Odpowiedź: Z czym kojarzy Ci się wiosna?
    Przede wszystkim ze świeżym zapachem zieleni(ny?:)). Jako, że mieszkam w Krakowie i powietrze daje tu się we znaki w okresie jesienno/zimowym to pierwszym oznakiem wiosny jest zapach trawy, świeżości, kwiatów. Dołączając do tego trel ptaków od 5 rano, "sweterkową" pogodę i wypady na rolki można pełną (świeżym powietrzem) piersią powiedzieć WIOSNA W PEŁNI:))
    I jaki kosmetyk Rossmanna Twoim zdaniem najlepiej sprawdza się w tym okresie?
    Wszystkie kosmetyki o owocowym zapachu sprawdzają się wiosną w szczególności więc żele i płyny do kąpieli ISANA wiosną to zawsze dobry pomysł!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne nagrody :) Uwielbiam szampony z Alterry . Powodzenia dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny konkurs, na pewno wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję jako: cynamon8
    lubię na Fb jako: Magdalena Stabryła
    e-mail: m.stabryla@op.pl
    Odpowiedź #Wiosna od zawsze kojarzy mi się z baziami, od kiedy pamiętam zbierałam "kotki" i byłam nimi zachwycona. Był to dla mnie znak,że już wiosna :)

    Jaki kosmetyk z Rossmana sprawdza się w tym okresie:

    Jako,że wiosna to głównie unosząca się woń kwitnących kwiatów i drzew to w tym okresie stawiam na delikatne i świeże zapachy, które odnajduję w żelach pod prysznic ISANA, są to najlepsze żele jakie miałam "ever" i nie zamienię na żadne inne. Kompozycje zapachowe są świetnie dobrane do każdej pory roku i myślę,że każdy znajdzie coś dla siebie. A poza tym jest duży wybór, to tak dla "wybrednych nosów "

    OdpowiedzUsuń
  8. thx bardzo:)

    i zachęcam do follow facebooka;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję jako: Włosowe Inspiracje
    Lubię na FB jako: Włosowe Inspiracje
    Odpowiedź: Wiosna to moja ulubiona pora roku. Kojarzy mi się z długimi spacerami po parku, wypadami za miasto, spędzaniem wolnego czasu z najbliższymi mi osobami na łonie natury. Wiosną bardzo lubię poczuć świeżość na swoim ciele, dlatego wybieram spośród bardzo bogatej oferty żeli pod prysznic Isana. Moje włosy bardzo lubią produkty Alterra. W kosmetykach Rossmann jest z czego wybierać!

    OdpowiedzUsuń
  10. Would you like to FOLLOW ME ON GFC?
    Follow me first, then I will Follow back :)

    zelaldecoa.com

    Loved your Blog :*

    Hugs,
    Liz

    OdpowiedzUsuń
  11. wspaniałe nagrody. lubię i obserwuję jako żaneta serocka. cytruska87@gmail.com
    Wiosna kojarzy mi sie ze śpiewem ptaków, zielenią dookoła, ciepłym letnim deszczem i charakterystycznym zapachem po nim. Z zastrzykiem pozytywnej energii i większa aktywnością. Myslę, że w okresie wiosennym ważne jest abyśmy postawiły przede wszystkim na nawilżanie ciała przed latem. W tym na pewno pomoże seria isana med z mocznikiem

    OdpowiedzUsuń
  12. rossmanowskie kosmetyki są na prawdę niezłe:) powodzenia w konkursie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję jako: Blood Angel
    Lubię na FB jako: Jeanne Chan
    Odpowiedź: Z czym kojarzy Ci się wiosna?
    I jaki kosmetyk Rossmanna Twoim zdaniem najlepiej sprawdza się w tym okresie?
    Siedzę w parku, wokół mnie pełno kwiatów, białych,czerwonych, żółtych,fioletowych.. roztaczają wokół swój piękny zapach, a nad głową słyszę śpiew ptaków,trawa staje się coraz bardziej zielona,soczysta, pachnąca,drzewa w parku zaczynają kwitnąć,wracam do ukochanej lektury, a z drzewa spadają płatki i tworzą zakładkę dla mojej książki.. słońce kryje się za chmurą, robi się coraz ciemniej, za ciemno aby czytać,oh jakaż szkoda. Wyczuwam słodki zapach deszczu, wkładam książkę do torby, a na moją twarz i włosy spadają leniwie pierwsze krople deszczu...chyba powinnam wracać do domu ;p

    Uwielbiam Facelle to kosmetyk na całe zło, jest uniwersalny, sprawdzi się w podrózy, gdy nie możemy zabrać wiele kosmetyków, będzie szamponem,żelem do kąpieli.

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję jako:JuliaM
    Lubię na FB jako:Julia Maj
    Odpowiedz:Wiosna kojarzy mi się przede wszystkim z wiosennymi porządkami,wtedy robimy generalne porządki w całym mieszkaniu i bardziej dbamy o siebie aby przygotować się na letnie dni i wyglądać jak najlepiej.Najlepiej sprawdzają się żele peelingujące Isana i balsamy brązujące.

    OdpowiedzUsuń


  15. Obserwuję jako: Julka
    Lubię na FB jako: Jula Itsbeauty
    Odpowiedź: z kwitnącymi kasztami, przebiśniegami, krokusami, miłością, zieloną trawą, śpiewającymi ptakami no i wiosennymi stylizacjami.
    Najlepiej sprawdzają się farby do włosów na wiosnę potrzebujemy zmiany ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję jako: Gabi K
    Lubię na FB jako: cosmetic-addiction.blogspot.com
    Odpowiedź: Wiosna kojarzy mi się z promykami słońca, które cudownie padają na twarz. Wszędzie robi się zielono, a przebiśniegi tworzą mini oazy na moim ogrodzie. Oprócz tego, święta, święta, święta <3 Produktem Rossmana, który jest najodpowiedniejszy na ten okres to Alterra peeling pod prysznic pomarańcza i cukier trzcinowy, wgl wszystkie produkty Alterra o owocowych zapachach są dla mnie powiewem wiosny w Rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. obserwuję jako Mariola
    lubię na FB jako Mariola Wiś..
    mariola.wisnie[małpa]gmail.com

    Wiosna to taki dzień po długim śnie-
    wszystko jest nowe, wszystkim cieszę się!
    Szalony wiatr energię mi niesie -
    staje się kompanem w każdym sukcesie.
    Czas biegnie inaczej, daje nadzieję,
    która najtwardsze serca skruszeje.
    Powiewem wiosny jest dla mnie Alterra
    i ulubiona odżywka pszenica i morella.
    Ten intensywny zapach świeżości
    mimowolnie wprawia w stan radości.
    Włosy są miękkie, gładkie, odżywione
    Wiosnę chłoną jak szalone!

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję jako: KasiaPL
    Lubię na FB jako: Kasia B.
    Odpowiedź: Z czym kojarzy Ci się wiosna?
    I jaki kosmetyk Rossmanna Twoim zdaniem najlepiej sprawdza się w tym okresie?
    Wiosna oznacza, że w końcu po zimowym odpoczynku mogę wyjechać swoim motocyklem! Motocykl to oczywiście wiatr we włosach, ale żeby olśniewać pięknymi włosami po zdjęciu kasku, muszę używać dobrych odżywek. Do tego idealnie sprawdzają się odżywki Alterry - kiedyś moja ulubiona z morelą i pszenicą, ale niestety ją wycofali. Może teraz będę miała okazję wypróbować tę z granatem.

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję jako: rogaczki / Marta Adrianna
    Lubię na FB jako: Rogaczki Kosmetyczne
    E mail: rogaczki.kosmetyczne@gmail.com
    Odpowiedź:
    Gdy po zimie jesteś zły,
    leć pod prysznic tak jak my!
    Weź ze sobą żel z Isany,
    jeśli lubisz dużo piany.
    Wiosna to radosny czas,
    te zapachy są w sam raz:
    kokos, melon, passiflora.
    Obudź się - najwyższa pora! :)

    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję jako: busia
    Lubię na FB jako: Basia G.
    E-mail: basia9130@gmail.com
    Odpowiedź: Wiosna kojarzy mi się z nowościami, jest dla mnie porą roku która zachęca do zmian i do rozpoczęcia "wszystkiego" od nowa. Zakupy też są z jednej strony pretekstem do wypróbowania czegoś nowego, a więc z Rossmanna na pewno wybrałabym jakąś orzeźwiającą odżywkę do włosów z Alterry i żel pod prysznic z Isany. Są to kosmetyki, które często zmieniam, głównie pod względem zapachu, dlatego myślę, że takie kosmetyki fajnie sie sprawdzają także w tym okresie, kiedy pragniemy wnieść trochę nowości do swojej łazienki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję jako: Pink Lipstick
    Lubię na FB jako: Agata Ce
    Udostępniłam: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=589897684441585&id=100002640775607&stream_ref=1
    E-mail: pinklipstickmua@gmail.com
    Odpowiedź: Z czym kojarzy Ci się wiosna?
    Wiosna kojarzy mi się z zapachem świeżej trawy, kwitnącej magnolii oraz z bezchmurnym niebem i zapachem świeżego powietrza :)
    I jaki kosmetyk Rossmanna Twoim zdaniem najlepiej sprawdza się w tym okresie?
    Ja bardzo lubię żele pod prysznic z Isany, są bardzo odświeżające i ślicznie pachną. Za najlepszy w tym okresie uważam żel kwiat pomarańczy i jogurt :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawe nagrody, więc i ja spróbuję. Wierszować nie potrafię, ale coś skleciłam. Może chociaż troszkę się spodoba. :)
    Obserwuję jako: nika88
    Lubię na FB jako: Monika bloguje
    Udostępniłam info tutaj:
    Email: one-more-dress@wp.pl
    Zawitała wiosna znów,
    A wokół wszystko budzi się do życia,
    Kwitną magnolie, tulipany, szafirki i fiołki,
    Radosne dzieci jeżdżą na rolkach, rowerze,
    Energia i power jaką dają wiosenne promyki słońca sprzyja każdemu, także i mi,
    Czyszczenie okien zaliczyłam przy pierwszych cieplejszych dniach,
    Okna umyte, porządki w ogrodzie też porobione,
    Na Wielkanoc teraz się szykuję, piekę, sprzątam, porządkuję.
    Yyyy z czym jeszcze kojarzy mi się wiosna?
    Śpiew ptaków w ogrodzie, który słyszę co dnia,
    Wiatr we włosach, jeszcze nieco chłodny, orzeźwiający,
    I jeszcze optymistyczne myślenie - to zdecydowanie oznaki wiosny.
    A wiosną chętnie po lekkie kremy i balsamy,
    Taki jeden z Isany o zapachu granatu i figi jest przeze mnie lubiany ,
    W dużym słoju się on mieści,
    Ekspresowo się wchłania, nadaje się do włosów i ciała,
    Radzi sobie dobrze z nawilżeniem, jest niedrogi, wydajny i skuteczny.
    Yyy to by było na tyle… ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję jako:Sabi S.
    Lubię na FB jako:SAbi S.
    Odpowiedź:
    Wiosna to czas słoneczny, czas kiedy uśmiech z twarzy nie schodzi, momenty, które sprawiają, iż chce się żyć.
    Facelle to cud jaki Rossmann w swym asortymencie ma:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuję jako: vesp007er (vesper lizbark)
    Lubię na FB jako: Amelia JA
    email: vesp007er@o2.pl
    Odpowiedź:
    Wiosna z radością mi się kojarzy,
    Wszystko do życia budzi się i marzy…
    Pora ta przez wszystkich bardzo lubiana,
    Przeze mnie także zawsze doceniana.
    Za zielone na drzewach liście
    I krople rosy lśniące srebrzyście.
    Za świata wiosenne przebudzenie,
    Po zimie niosące wytchnienie…
    Wtedy Z domu nie wychodzę bez mojego,
    Kremu Make-Up Synergen ukochanego!
    Swobodę dzięki niemu czuję,
    Nie wstydzę się i nie krępuję.
    Zapewnia perfekcję w wiosenną pogodę,
    Idealne podkreśla mą urodę.
    Jest lekki, świeży i delikatny,
    W aplikacji bardzo łatwy.
    Trwały, niedoskonałości maskuje
    I koloryt mej cery wyrównuje!
    On najlepiej się sprawdza w wiosennym okresie,
    Spróbujcie jeśli jeszcze o tym nie wiecie… :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Obserwuję jako: Bożena Osowiecka
    Lubię na FB jako: Bożena Osowiecka
    Odpowiedź:
    Mam to szczęście, że posiadam własny ogród i wiosna niezmienni kojarzy mi się z kwitnącymi drzewkami owocowymi. A jest na co popatrzeć. Szczególny zachwyt budzą delikatne, różowe i kremowe kwiaty jabłoni. Nic więc dziwnego, że mam ochotę śpiewać jak Halina Kunicka przed laty:
    "Świat nie jest taki zły,
    Świat nie jest wcale mdły,
    Niech no tylko zakwitną jabłonie,
    To i milion z nieba kapnie,
    I dziewczyna kocha łatwiej,
    Jabłonie kwitnące jabłonie. "
    Jak wiosna budzi się życia, tak i ja mam ochotę zacząć nowy etap w życiu. To nie musi być nic wielkiego. Może zacząć bieganie, albo zacząć uprawiać zioła w doniczkach. Wiosną zyskujemy tyle energii, że dużo łatwiej dotrzymać wszelkich postanowień...
    A kosmetyk? Bardzo polubiłam emulsję oczyszczającą do twarzy Alterra, Granat Bio. Uważam, że doskonale sprawdzi się wiosną. Mycie z jednoczesnym masowaniem skóry pobudzi poszarzałą po zimie cerę do życia, nada jej blasku i zapobiegnie niedoskonałościom skóry.

    OdpowiedzUsuń
  26. obserwuję jako: sayuri
    lubię na fb jako: Say Uri
    Udostępniłam na fb: https://www.facebook.com/?ref=logo#!/say.uri.908/posts/1399029217044941?stream_ref=1
    e mail: sayuuri00@gmail.com
    Odpowiedź:
    Wiosna wszystkim tak jak i mnie kojarzy się z budzącą się do życia przyrodą, wydłużającymi się dniami, powrotem słońca, którego tak pragniemy po zimie, a szczególnie z błękitnym niebem i soczyście zieloną trawą. Osobiście trawę lubię tylko wizualnie, bo wraz z wiosną zaczynają się moje cierpienia - jestem alergikiem. Wszędzie pyłki, zapachy, które doprowadzają mnie do szaleństwa, makijaż się rozmazuje od łez i od kichania, dlatego ja tym bardziej muszę dbać o siebie z początkiem tej pory roku. Wiosna kojarzy mi się z sezonem na odchudzanie się, z wszelkimi reklamami typu: zrzuć 5 kilo w 20 dni, wyzwanie bikini i inne tego typu rzeczy. Kolejną rzeczą jest mieszana pogoda. Słońce-deszcz-deszcz-burza-wiatr. To jest dopiero wyzwanie dla nas i dla naszej skóry czy włosów. Tym właśnie jest dla mnie ta pora roku: niezdecydowaniem. Raz jest piękna i zachwycająca, aż chce się śpiewać, wyjść na świeże powietrze, ale nieraz chcę się schować przed burzą, wiatrem, deszczem, wszelkim złem i kłopotami, które nam przygotowuje.

    Jeśli chodzi o kosmetyki to podczas tej niespokojnej pory roku używam do codziennej pielęgnacji włosów szamponu Babydream i do tego odżywki Alterra, jest to odżywka nawilżająca o zapachu granatu i aloesu i uważam że jest bardzo dobra jeżeli chodzi o ochronę włosów :) Co do pielęgnacji skóry, która w tak zmienną pogodę jest bardzo podatna na różnego rodzaju zaczerwienienia czy wysuszenie używam mleczka do ciała Isany z witaminą e i gliceryną, która zapewnia mojej skórze nawilżenie. Zapomniałabym dodać też o plastrach do depilacji również tej firmy, które są wydajne i praktycznie po paru godzinach nie widać już zaczerwienienia. Ostatnim produktem Rossmanna są moje ulubione perełki do kąpieli z ekstraktem z wanilii i sezamu Wellness & Beauty, które serdecznie polecam. Są po prostu cudowne. W deszczowe wieczory można naprawdę się zrelaksować i zapomnieć, że wiosna płata różne figle.

    OdpowiedzUsuń
  27. Obserwuję jako: anioleek89
    Lubię na FB i udostępniam jako: https://www.facebook.com/marta.pacek.14/posts/687624664631425?stream_ref=10
    Odpowiedź:
    Kiedy wiosna nadchodzi,
    a słoneczko coraz śmielej zza chmurek wychodzi
    bardzo lubię spacerować parkowymi alejkami
    i zachwycać się pięknymi widokami.
    Wszystko dookoła ślicznie się zieleni,
    a my wraz z Ukochanym w siebie wtuleni
    cieszymy się wspólnie spędzanymi chwilami
    oraz na łonie natury przebywamy.
    Dni stają się coraz dłuższe i cieplejsze,
    a na łąkach kwiaty co rusz, to piękniejsze.
    Ptaszki wesoło nad głową ćwierkają
    i o tej wspaniałej porze roku przypominają.
    Wiosną także zwierzęta wychodzą ze swego ukrycia
    i wszystko, po prostu wszystko budzi się do życia.
    O tej porze roku świetnie spisują się żele pod prysznic z Isany, a zwłaszcza ten z kwiatem pomarańczy,
    który pod prysznicem zawsze swoim aromatem pod nosem zatańczy
    Dobrze odświeża, nie podrażnia
    i do kolejnego użycia zawsze upoważnia.
    Wiosną lubię do niego wracać i zawsze będę,
    więc ze swojej łazienki nigdy się go nie pozbędę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Obserwuję jako Edyta H.
    Lubię jako Edyta Hendzel
    Odpowiedź
    [B]D[/B]ługo by mówić o wiosny uroku,
    [B]E[/B]wentualnie o wyjściu z zimowego mroku.
    [B]Z[/B] czym ta wiosna, ma Pani, może się skojarzyć?
    [B]O[/B]tóż z mym mężczyzną, Lubym Ukochanym!
    [B]D[/B]dlatego, Kochana, że w dzień wiosny pierwszy
    [B]O[/B]puszczona przez nadzieję, że mnie ktoś pocieszy
    [B]R[/B]aźno wkroczyłam na scenę parafialnej scholi
    [B]A[/B] tam... Uśmiechając się, śpiewając do woli
    [B]N[/B]iczym grom z jasnego nieba, gdy w lecie rozbłyska
    [B]T[/B]ak Luby mój obecny swym czarem mnie spryskał.
    [B]I[/B] niczym Aretmis Adonisa swego miłością obdarzyła,
    [B]S[/B]wemu ukochanemu dzielnie w życiu towarzyszyła
    [B]A[/B] ja poznałam, nie Artemis, lecz Adonisa swego,
    [B]N[/B]ęconego aromatem róż. Z puszki. Dezodorantu Rossmanowego.
    [B]A[/B] na koniec, ma bejbe, proszę Cię o jedno - uznaj zdziebko poezji mej sedno, obdaruj mnie zestawem - o to bardzo proszę, bo inne marki niż Isana lewą dziurką znoszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Obserwuję jako:Natalia Olczak
    Lubię na FB jako: Natalcia Olczak
    Odpowiedź: Z czym kojarzy Ci się wiosna? Wiosna Kojarzy mi się z ćwiczeniami i uprawianiem sportu częściej , Każdej wiosny częsciej biegam wieczorami bo w zime nie za bardzo to lubię i żadkoto robie ale z to w wiosne to uwiebiam ćwiczenia na świeżym powietrzu to coś dla mnie kocham to . kocham kiedy jestem w lecie i biegam po nim . mieszkam na wsi i tutaj jest mnóstwo takich lasków, jest cicho i spokojnie kocham to po prostu . Joga na powietrzu tez jest świetna i polecam ......No ale oczywiście jest nieszczęsny pot .....ale co z tym zrobić ......oczywiście ja już pod koniec zimy biegne do rossmanna i kupuje dezodoranty które są genialne . Gorąco pozdrawiam Natalka
    I jaki kosmetyk Rossmanna Twoim zdaniem najlepiej sprawdza się w tym okresie? Najlepiej w tym okresie sprawdza sie Isana, dezodorant w sprayu, Secret Rose, 150 ml....kosztuje naprawde mało chyba 3.50zł
    jest genialny i go uwielbiam, gorąco polecam bo działa w 100%

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi to konkurs zeszłoroczny!

      Usuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.