Przegląd letnich butów

Kochani lato praktycznie mamy w pełni. Obuwie i cięższe ubrana chętnie zamieniliśmy na lżejsze. Dlatego jeśli wahacie się jeszcze nad zakupem sandałek to najwyższa pora coś zmienić w tym kierunku. Zapraszam Was na przegląd letnich butów czasnabuty.pl. Bo w końcu czas na te buty:)


1, 2

JAPONKI Z KOKARDKĄ JU525F /S3-102PMODNE GLADIATORKI B-76KH /S2-106P

3,
LEKKIE JAPONKI MB188-165GR /S3-8PSANDAŁY NA KOTURNIE F300BE /D3-L48

KLAPKI NA LATO PT-3189-1M /S1-84PSANDAŁY Z OZDOBAMI 116W /S3-99P
 AŻUROWE BALERINY FZ-513KH /S3-100PSANDAŁY DAMSKIE NA KOTURNIE M32030W /D2-L40
SANDAŁY Z RZEMYKAMI W-61P /D3-L48ZAMSZOWE SANDAŁY NA KORKOWEJ KOTURNIE S05WA /D2-L37
Macie już jakieś swoje typy?

*pod numerkami kryją się ceny, jeśli dane buty Was zainteresują

Komentarze

  1. bardzo fajne buciki :) moi faworyci to nr.1 i 7 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Większość z nich mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. podobają mi się buciki nr 3, 4 i 8 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam z zeszłych sezonów sandały i raczej nie będę nic nowego kupować :D Ale też miałam zamiar zrobić podobny post z tym że z porównaniem oferty kilku sklepów :) Sprawdziło się to przy zimowych kozakach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. szukam właśnie płaskich sandałków do biegania po mieście, bo zawsze się winduję w górę ;D niestety na tej stronie są tylko dwie pary w moim rozmiarze i akurat mi się nie podobają :C

    OdpowiedzUsuń
  6. ja uwielbiam koturny więc dla mnie zdecydowanie 8 i 10 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. hmmm jak dla mnie to numerek 8

    OdpowiedzUsuń
  8. 6tka bardzo przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Każdy po trochu:). Jestem niska i nie mogę za bardzo mieć niskich butów, bo wyglądam jak krasnalek:)

    OdpowiedzUsuń
  10. 2,5,9 najbardziej mi się podobają - ale już jestem zaopatrzona na lato w buty - zresztą też z tego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. 6 i 8 fajne na koturnie, a płaskie nr 2 ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cały czas szukam idealnych sandałków, które by dobrze wyglądały na moich stopach i niestety póki co nie znalazłam :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety mam spore problemy z obuwiem i nie mogę nosić tych tanich modeli. Co nie znaczy że mi sie nie podobają, są fantastyczne. Ale tylko na zdjęciach, niestety 😞

    OdpowiedzUsuń
  14. 1 i 6 to moi faworyci - mam w szafie coś, co pod 1 podpada, tak w ogóle ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem tu pierwszy raz, ale muszę przyznać, że blog bardzo ciekawie się zapowiada! ;)
    5 i 9 to moje typy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. 3 przyjemna... ale nie mój kolor ;) większość butków stąd nie w moim stylu:)

    OdpowiedzUsuń
  17. nr 7 super, gumowe ala melisski :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojej prawie wszystkie mi się spodobały :D Szczególnie, że sama szukam nowych sandałków :) Szkoda tylko, że nie napisałaś z jakich sklepów są :)

    OdpowiedzUsuń
  19. moje stopy nie lubią płaskich butów a kolana szpilek a ja koturn ... odwieczny problem :D 1 propozycja ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  20. kochana na samej górze napisane jest, że buty pochodzą z czasnabuty.pl:)
    a każdy numerek przeniesie Cię do danego modelu z ceną i rozmiarami:)

    OdpowiedzUsuń
  21. 3 i 10 podobają mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkie super, ale mi w oko najbardziej wpadły na koturnie różowe z kokardką :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ile fajnych butów:) też czekam na dostawę od nich:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mnie najbardziej podoba się 1 ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. 8 mi się najbardziej podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mi wpadly w oko wszystkie koturny.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.