Fashion Autumn wish list - Modowa lista życzeń na jesień

Letnią wish list diabli wzięli. Ale jesiennej sobie nie podaruję. Musi się opublikować, ujrzeć światło dzienne. Tym bardziej, że okres wiosenno-letnio prawie się niczym nie różni to jesień ma swoje prawa i potrzebujemy więcej ubrań. Tych cieplejszych rzecz jasna. W mojej szafie nie może zabraknąć wielu rzeczy, ale jak wiadomo to fundusze grają najważniejszą rolę. Na szczęście są jeszcze sh, które pozwalają na odrobinę szaleństwa. Z tym, że trzeba natrafić na bogaty, cały - idealny towar. A coraz częściej staje się to ogromnym problemem. Mimo to wierzę, że choć połowę uda mi się z tego kupić. 

1. Żakiety.Dalej choruję na brak żakietów. W szafie mam tylko jeden czarny i aż wstyd zaczyna mi się robić na samą myśl o nich. W sh mogę zapomnieć o znalezieniu, bo tam same sztruksy i ogromne rozmiary. Odmówię sobie buty i może coś z tego będzie:P Jak na razie widziałabym granat i koral. Takie idealne znajdują się w juliastyle.pl oprócz żakietów mają tam także ciekawą odzież.

2. Obuwie. Jeśli mowa o butach. To tej jesieni muszą się pojawić koniecznie beżowe botki. Idealnych jeszcze nie znalazłam, ale coś na wzór tych z kupbuty.com muszę mieć. Do tego czerwone szpilki, których brakuje mi w mojej szafie. Takie w sam raz z obcasem znalazłam na czasnabuty.pl

3. Torebki. Torebka w kolorze taupe także musi się pojawić. Świetny kolor. Z czarnego przerzuciłam się całkowicie na odcienie brązu. Przydałaby mi się klasyczna z kupbuty.com

Brakuje mi także dużej listonoszki w kolorze czerwonym. I coraz częściej rozglądam się za taką. Myślę o tej z kupbuty.com i chyba prędzej czy później trafi w moje ręce:)

4. Odzież wierchnia. Ale nie może być tak beżowo, bo jakiś kolor także musi się pojawić. A żeby nie był to czarny to chętnie widziałabym granat. Brakuje mi takiej kurteczki, na dodatek pikowanej. taktutanio.pl lub pikowanej chanelki w kolorze brązutaktutanio.pl.

5. Sukienka. A teraz mała zachcianka. Nowa sukienka. Pikowana. juliastyle.pl

6. Koronkowa bluzka z baskinką ciągle jest na mojej liscie. Ta pochodzi z all

7. Nie może także zabraknąć jeansowej koszuli sammydress.com

8. Marzą mi się bordowe albo jak kto woli burgundowe spodnie lub spódnica, które będą super podkreśleniem jesieni.

Zapewne lista będzie się zwiększać lub ubywać. To też wszystko wyjdzie jak to się mówi w praniu. Zobaczymy jak to będzie.
Jeśli interesują Was konktretne rzeczy po przez link dopradzi Was bezposednio do nich. 
A jest coś godnego co Was zainteresowało?

Komentarze

  1. Burgundowe spodnie też chcę sobie kupić najlepiej woskowane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie w szafie jest nie lepiej jeżeli chodzi o żakiety bo całe dwie sztuki wiszą:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też sobie obiecałam uzupełnienie braków żakietowych:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zdecydowanie potrzebuje botków, sweterów.

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciemne, burgundowe spodnie też mogłabym mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi koszula dzinsowa marzy się od dawna, ale ciągle nie mogę znaleźć idealnej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeansową koszulę też muszę kupić tej jesieni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też by mi się przydał jakiś fajny żakiet.

    OdpowiedzUsuń
  9. W mojej szafie zdecydowanie brakuje typowo jesiennego, ciepłego trencza. Szukam, szukam ale znaleźć nie mogę... nie kupię byle czego więc jeśli nie znajdę wymarzonego to najprawdopodobniej pozostanę przy płaszczu z zeszłego roku...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powodzenia w odnalezieniu tego wymarzonego:)

      Usuń
  10. torebka bordowa mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna lista, życzę powodzenia w realizowaniu zachcianek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie by się przydały jakieś buty, ale nie wiem jakie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. przygarnęłabym spodnie i koszulę ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakiś nowy żakiet i torebka też by mi się przydały ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Imponująca lista, życzę szybkiej realizacji, by mogła pojawić się nowa 'ziimowa' lista :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że zimowa się pojawi, gdyż pełno potrzeb mam:)

      Usuń
  16. U mnie na pewno przybędzie ciepłych sweterków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to na prewno w mojej szafie się wydarzy

      Usuń
  17. Sukienka nr 5 i bluzka z nr 6 rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja mam nawet burgundowe gacie nawet woskowe ale schudlam i sa mi za duze :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Moja wish lista jest dość obszerna, ale muszę się ograniczyć, mam chęć na nową torebkę.

    OdpowiedzUsuń
  20. Widzę, że bardzo konkretna ta lista :) Ja na lato nie robiłam i na jesień też się boję bo jeszcze coś kupię :D Chyba postawię na spontan ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty na pewno coś kupisz, tyle u Ciebie ciekawych rzeczy jak oglądam stylizacje
      Spontan zawsze wygrywa, i czesto wpada coś do koszyka spoza listy:)

      Usuń
  21. Też mam parę marzeń zobaczymy co z tego wyjdzie! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zainspirowałaś mnie do stworzenia własnej takiej listy ;) Z pewnością w ten sposób będzie mi łatwiej ją zrealizować zamiast kupować mniej potrzebne rzeczy a potem narzekać że na te potrzebne nie starcza mi pieniędzy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że kupisz same potrzebne rzeczy:)

      Usuń
  23. Beżowe botki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja równiez mam w planach czerwone szpilki. Jakiś czas temu widziałam je w NY, ale chyba już ich nie ma. Bordowe rurki i spódniczka również są na mojej liście :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też muszę sobie kupić torebkę, ale jeszcze nie mam żadnej wypatrzonej. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam koronkowe bluzeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jeansowa koszula mi też by się przydała :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty