Przegląd jesiennych botków

Mimo pięknej pogody, ciepłych dni, nieubłaganie zbliża się jesień. Jej moc można poczuć przez chłodne poranki i jeszcze zimniejsze wieczory. Nie zatrzymamy tego czasu, ale możemy jakoś go przeżyć z cieplejszymi dodatkami i butami. I to nad tymi drugimi dziś się skupimy.
Wiele stacjonarnych sklepów kusi różnymi modelami butów, ale jak mam przyjść i tam mierzyć w tym tłumie to naprawdę odechciewa mi się wszystkiego. Do tego te kosmiczne ceny. Dlatego wybieram najlepszą od lat opcję dla siebie. Spokojny wybór obuwia stawiam na Internet. To tutaj potrafię odnaleźć coś dla siebie. Choć nie powiem coraz ciężej mi to idzie, gdyż wiele osób zaczyna myśleć podobnie jak ja. I Brakuje rozmiarów. Jak wiadomo tego typowego kobiecego 38.
Mimo to zapraszam Was do obejrzenia jesiennego obuwia w najpopularniejszych sklepach internetowych.


Botki sztyblety z ukośnym zamkiem  /G8 U60 pn2x2/ CamelBotki sztyblety złote dodatkii /G8 U54 pn3x7/ BeigeKlasyczne botki kowbojki /G6 U37 pn1x9/ Khaki
 4/5/6
 Stylowe damskie botki z gumkami /G5 U35 pn4/ KhakiAżurowe damskie botki z paskiem /G1 U4 pn1x5/ BeigeBotki kowbojki ze złotymi dodatkami /G2 U13 pn22/ Black
7/8/9
NOWOŚĆ !! LAKIEROWANE W1 WYSOKIE BOTKI KOZAKIK8 BOTKI obcas FUTERKO OCIEPLANE BLACKNowe jesienne ocieplane botki w kolorze nude
PIKOWANE BOTKI E335B /S3-77PBOTKI ZE ZŁOTĄ SZPILKĄ 99274BE / S2-110PKLASYCZNE BOTKI C51A.KH /S3-100P
BOTKI NA SŁUPKU W65B /S3-19PPŁASKIE BOTKI Z KLAMRAMI Y428C /S3-98PAŻUROWE WORKERY GF-183BE /S2-54P
WORKERY Z ĆWIEKAMI 3VAX-2257KH /S3-133PWORKERY T3552W /S3-46PWORKERY Z DŻETAMI 751KH / S1-86P
Jestem ciekawa czy wpadło Was coś w oko?

Komentarze

  1. też rozglądam się za bucikami :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm..mnie żadne z nich nie wpadły w oko :(

    OdpowiedzUsuń
  3. jakoś nic nie wpadło mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś nic nie wpadło mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciezko bedzie wybrać z takiej ilości!

    OdpowiedzUsuń
  6. Oprócz panterkowych wszystkie mi sie podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam cheć na sztyblety z tym ze zainwestowałabym raczej w skórzane :) Świetne propozycje obuwia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zakupiłam już czarne ale poluję jeszcze na jakieś w szarościach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się kilka par :) Muszę się skusić na botki na płaskim obcasie.Ponieważ kupiłam sobie bardzo fajna kurteczkę na zimę ale moje buty które mam do niej nie pasują.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pozycja 24 mnie zaciekawiła, ale ja na szczęście mam już swoje botki na sezon jesienny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sporo jest tu takich, które chciałabym mieć w swojej kolekcji niestety fundusze w tym roku mnie ograniczają.

    OdpowiedzUsuń
  12. ja dziś kupiłam botki na jesień, dokładnie takie jakie chciałam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wpadły mi w oko botki nr 6, poszukuję czarnych na wygodnym grubszym obcasie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pewnie, ze wpadly- nawet kilka par!

    OdpowiedzUsuń
  15. Nr 15 i Nr 4 fajne
    planuje zakupów nike air force na jesień ale nie wiem jak będzie z $?

    OdpowiedzUsuń
  16. jakies na pewno bym przygarnęla:)
    ja szukam czarnych na niskim obcasie, wazne by byly wygodne;]

    OdpowiedzUsuń
  17. ja sobie zamówiłam czarne workery na allegro :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja mam takie jak na 21 zdjęciu :) w ccc takie są :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja chyba będę musiała kupić sobie teraz coś na płaskim.... fajne zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja nie mogę kupować butów przez internet, bo mam bardzo wąską stopę i większość niestety na mnie nie pasuje, bo mi wyskakuje wszystko z pięty ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Póki co odpuszczam botki na rzecz jakiś solidniejszych kozaków :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Właśnie szukam czegoś na jesień, ale znając moje szczęście to znajdę dopiero pod koniec sezonu... I nie kupię nic. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty