Drogi Św. Mikołaju...

Wielkimi krokami zbliża się bardzo przyjemny czas. Czas magicznej atmosfery, aury, a także czas prezentów. Bo grudzień wielu osobom kojarzy się nie tylko ze świętami, ale i prezentami. Dawanie i dostawanie ich sprawia niesamowitą radość, wielkie zadowolenie i szczęście. Począwszy od 6 grudnia. Wyczekiwany dzień Mikołaja, szczególnie przez dzieci. Będzie szczęśliwy, gdy dużo wcześniej napiszemy list. No i prezenty dostaną tylko grzeczne dzieci. Nie wiem czy byłam grzeczna w tym roku. Jakoś to marnie widzę, ale liczę jak mój syn na przymknięcie oka Mikołaja na moje czyny i słowa. Mój dzielny zuch napisał już dawno list, więc przyszła pora na mamę:) W tamtym roku ciężko było mi się to tego zabrać. Więc musiałam, a nawet chciałam znaleźć chwilę, aby w tym roku co nieco napisać. 

Drogi Św. Mikołaju.
Na wstępie dziękuję serdecznie za małe prezenty z tamtego roku:) oraz dziękuję za ten prawie kończący się rok. Był pełen wzruszeń i uśmiechu. Pragnę, aby kolejny przyniósł wiele radości, miłości i przede wszystkim zdrowia, bo to w życiu jak się okazuje jest najważniejsze. Może nie byłam perfekcyjnie grzeczna, ale jakby to zsumował wyszedłby całkiem pozytywny wynik i myślę, a raczej liczę że spełnisz, chociaż kilka moich marzeń. A nie będą one wygórowane.

Jako kucharka swego domu widziałabym u siebie nowe garnki najlepiej emaliowane. Taki zestawik uspokoiłby mnie na jakiś czas:) Zdjęcia pochodzi stąd 

Moje włosy, aż proszą o lepsze traktowanie. Zaczęłabym od wymarzonej, nieciągnącej włosów szczotki tangle tezzer. Od dawna mi się marzy. Tak samo jak lokówka, albo, jaka kolowiek nowość, którą mogłabym pokręcić moje proste jak druty włosy. Widzieliście Babyliss? Automatyczna lokówka! Wow! Chcę taką! Mikołaju.

Moje ciało pragnie zimą ciepłego okrycia. Marzę o ciepłej, stylowej kurtce z goodlookin.pl
Oraz karmelowe skórzane rękawiczki (stąd), pudrowy szal i ciepła czapka byłyby doskonałym uzupełnineiem. 

Nie pogardziłabym bordowymi pięknościami z czasnabuty.pl.


Przydałaby się nowa sukienka (granatowo-biała38):) z besima.pl oraz ciepła sweterkowa narzutka z top-girl.pl

Poproszę także góry mandarynek i mnóstwa słodyczy, abym mogła kusić dziewczyny na instagramie hehe:D
Z pozdrowieniami
Grzeczna Marzenka:P

P.s A wy napisałyście już list do Mikołaja?Czy nie widzicie sensu tego robić?

Komentarze

  1. oby Ci wszystko przyniósł:P

    ________________________________________
    klasyka w studiu ,
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Dopiero ta lokówka w reklamie do mnie przemówiła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spełnienia tych wszystkich MARZEŃ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie dziękuję, aby nie zapeszyć:)

      Usuń
  4. A ja jeszcze nie napisałam listu, pora to nadrobić !

    Zapraszam do siebie na konkurs.

    OdpowiedzUsuń
  5. obyś wszystko znalazła pod choinką:D

    OdpowiedzUsuń
  6. więc aby zachcianki się sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rękawice najpiękniejsze. Jednak szczotki TT odradzam. U mnie na blogu w zakladce recenzje znajdziesz kilka slow o niej. Wedlug mnie to jedynie kształt robi swoje, nic poza tym. Dla mnie nie okazała się super świetna i wgl. Szczotka jak szczotka. Wręcz początkowo zawiodłam się na niej. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też z TT nie jestem zadowolona..

      Usuń
    2. uu;/ aż tak źle, kurczę;/

      Usuń
  8. oglądałam te garnki w sklepie internetowym, już mnie dawno temu zachwyciły i sama chciałabym takie mieć. my kobiety mamy przyziemne marzenia :) TT bardzo polecam, uwielbiam tą szczotkę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak byłaś grzeczna to na pewno to wszystko dostaniesz ;). pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. great selection..i want numb 2 !!i like also numb 5 and 6
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  11. TT mam od 3 lat i jest na prawdę lepsza niż inne szczotki :) Mikołaj koniecznie musi Cię nią obdarować! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. TT ma Merlin za nieco ponad 20 zł, a jutro dzień darmowej dostawy.... :)

    OdpowiedzUsuń
  13. moje dziecko wczoraj tworzyło list pół dnia, chyba wezmę z niego przykład ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko pól dnia? dzieci to chyba bardziej są zdecydowanie niż dorośli:P mi to zajęlo kilka dni, co chwila co innego wymyslałam:)

      Usuń
  14. NICE PICKS :)

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba też muszę zrobić taką listę.. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nigdy nie próbowałam pisać listu do św. Mikołaja, może warto zacząć:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Trzymam mocno kciuki za Twojego mikołaja :) Ja listu w tym roku nie piszę, a przynajmniej narazie nie mam go w planach. Od lat marzą mi się święta bez prezentów w ogóle, za to poza domem, bez całego przedświątecznego zgiełku :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  18. Lokówkę widze pierwszy raz - też ją chcę. Mam te garnki zielone są rewelacyjne od mleka po zupy nic się nie przypala

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.