10 pomysłów na Mikołajkowy/gwiazdkowy prezent

Śnieg spadł. Święta zbliżają się wielkimi krokami, a większa liczba osób zaczyna martwić się co kupić na mikołajkowy/gwiazdkowy prezent? Moim zdaniem warto postawić na prostotę/minimalizm i nie wymyślać wiele. Ale warto iść w kierunku rzeczy pożytecznych. Przedstawiam listę kilku takich moich propozycji, z których sama bym się ucieszyła. Lista bardziej pod dziewczynę/kobietę.
1. Latarenki
Oszalałam na ich punkcie. Są idealną ozdobą każdego domu. Wspaniale wtapiają się w każdy klimat i gust domownika. Wypełniają lukę pustych miejsc i stwarzają miły klimat.

2. Świeczniki, świece
Idealne w jesienno-zimową aurę kiedy robi się coraz ciemniej i zimnej. Również stwarzają przyjemny klimat otulającego ciepła i ogniska domowego.

3. Świąteczny kubek
Dla kubkomaniaczki wiele nie trzeba. A nowy kubek ze świątecznym motywem tylko ucieszy obdarowaną osobę.

4. Książki
Polacy podobno mało czytają hmm?..jak tak przeglądam Wasze profile twierdzę zupełnie co innego. Uwielbiam książki i tę chętnie widziałabym u siebie na półce. To chyba najbezpieczniejszy prezent jeśli faktycznie dana osoba czyta. Bo bezsensu jest kupić osobie, która tego nie robi. Choć czasem przynosi zaskakujący efekt.

5. Kapcie
W kapciach chodzę cały rok. Latem w tych cienkich, a zimą wybieram grubsze cieplejsze i takie świąteczne zdecydowanie przypadłyby nie tylko mi do gustu.

6. Świąteczna poszewka
Tego typu dodatków nigdy dość! Nadają charakteru mieszkań.

7. Ciepły koc/termofor
To podstawa każdego zmarzlucha, który usiądzie sobie z książką w ulubionym fotelu w otoczeniu ze świecami. Czyż nie ma lepszej atmosfery? Nikt nie pogardzi ciepłym kocem, ani uspokajającym ciepłem termoforu.

8. Ramka na zdjęcie
Każdy kocha swoje prywatne życie. Uwielbia dzielić się urywkami z niego, a także cieszyć się wspomnieniami, które będą przypominać mu te cudownie spędzone chwile. Każda taka ramka ze zdjęciem to osobna historia, którą na pewno nie jeden z Was już słyszał.

9. Jakakolwiek rzecz do dekoracji domu: koszyczki, wazony, obrazy, kuferki, cottonballs. Cokolwiek co ucieszy oko kobiety. A tego typu rzeczy na pewno zadowolą nie jedną kobietę.
http://home-you.com/pl/salon-wianki-stroiki/167015644-lacuch-swiecacy-frippi-5901162475819.html
Dodam, że cottonballs będą dostępne od 07 grudnia ponownie w Biedronce. I teraz nie popuszczę, mimo iż ich cena będzie droższa o 5zł jak poprzednie ( cena na 7.12 --39,99zł)

10. Perfumy
Temat może trochę śliski. Bo każdy ma inny gust zapachowy. Według mnie cokolwiek z piżmem spodoba się większości. A ja zdecydowanie wolę słodko-kwiatowe zapachy.

Reszta typu odzież, obuwie, kosmetyki to jednak sprawa osobista i nie każdy będzie zadowolony. Dlatego tutaj nie pojawiły się.
Większość tych rzeczy znajdziecie w Pepco, Jysk, Home&You lub po prostu w wielu innych sklepach z tego typu rzeczami.

*kilka rzeczy z tej listy mam nadzieję zrealizować!
Jak myślcie chyba żadna kobieta nie pogardziłaby takimi prezentami?

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. taka duża? jej mi też. Ogromny wybór jest w Majstrze w większych miastach i Jysk:)

      Usuń
  2. wszystkie mi się podobają <3

    _______________________
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne pomysły:) ja święta mam już w sumie ogarnięte:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam latarenki, mam ich za dużo. Kocyk, kapcie czy świece też by mnie ucieszyły.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nr 1 uwielbiam. Strasznie mi się podobają takie latarenki, są prześliczne <3

    I nr 9 fajnie, mam cotton balls i stanowią świetną ozdobę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bardzo bym się z takich prezentów ucieszyła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świece, kubki i książki to dla mnie zdecydowanie najlepsze prezenty, jeśli ktoś kupuje mi je w ciemno, tego nigdy za mało. Perfumy i kosmetyki to sprawa osobista i ciężko trafić, ale np. z mężem zawsze mówimy sobie, co chcemy dostać, więc zazwyczaj gwiazdka jest takim momentem, kiedy mogę sobie zażyczyć kosmetyk, na który normalnie trochę szkoda mi funduszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. O tak, święta coraz bliżej, choć ja już od początku listopada planowałam i planuję realizując listę prezentów ze względu na budżet. Choc nie lubię świąt, to lubię obdarowywać bliskich upominkami i cieszyć się z ich szczęścia, po prostu od tam - bezinteresownie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z chęcią przygarnęłabym wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Latarenki urocze:) ucieszyłabym się z takiego prezentu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne pomysły. Mam ochotę kupić taką latarkenkę, a niedlugo mają być fajne w Biedronce ☺

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny Blog *.*

    Wspólna Obserwacja :) ?

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Latarenki kocham i ja. Kupuje namiętnie, ostatnio dorwałam piękną w lidlu troszkę w "innym stylu", bo przypomina domek :) Pięknie rzuca światło na ścianę :)
    Kapcie też noszę cały rok. Uwielbiam teraz takie ciepłe, włochate i urocze bambosze.
    Perfumy - tu faktycznie może być ciężko, samej ciężko mi trafić w "te" odpowiednie. Ale szukam, kupuję kolejne flakony i noszę z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Marzy mi się taka latarenka:)

    OdpowiedzUsuń
  15. "10" miałam i serdecznie wszystkim POLECAM :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam fioła na punkcie tych latarenek :D W Holandii jest ich pełno, różne rodzaje, wzory, kolory, najchętniej codziennie bym kupowała inną i zmieniała :D W dodatku są bardzo tanie bo ceny zaczynają się już od 4€ :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj ja również oszalałam na punkcie latarenek. Ta biała jest cudowna. Bardzo lubię również takie świąteczne kubki. Ten z reniferem jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kurczę z prezentami to jest róznie. Najbezpieczniej dać pieniądze - z drugiej strony pieniądze tak nie cieszą jak prezent, za którym ktoś poszedł do sklepu, zastanawiał się, co nam się będzie podobać...
    Ale najbardziej nie lubię prezentów od czapy, nieprzemyślanych, typu zestaw kosmetyków - zazwyczaj mi nie odpowiadają i potem mam tylko problem co z tym zrobić...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.